AndroidHealthClinic

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Weekupdate 1
vandaag zit De eerste week erop.
vandaag de 2de spuit zelf gezet voor de eerste keer het is toch echt een dingetje bij mij daarom laat ik het ook altijd doen maar degene die hem normaal zet is op vakantie dus ooit moest een eerste keer zijn. heb hem in mijn rechter quad gezet hij ging er stroef in moest best wel wat druk zetten. nou geaspireerd de 3ml erin gezet wat ook echt stroef ging moest veel druk zetten naald eruit bloeden als een rund maar verder geen pijn. had wel een soort van pinch ofzo verwacht maar in mijn quad ging beter dan al die keren in mijn glute. ik ben deze week 3kg aangekomen zou echt niet weten hoe dat zou kunnen komen heb toch zeker elke dag een defict van 500 gehad. maar ik lijk wel wat droger te ogen het is niet veel maar er is iets veranderd.

Voeding

2438kcal ik heb midweek de kcal nog met 200verlaagt dus deze kcal 2438 hou ik aan. het weinig eten is makkelijk vol te houden zit nou in een defict van 500.

Side effects

Geen

fysiek
81kg
ik zie nog niet echt iets aan mijn fysiek oog een stukkie droger maar tis niet heel erg op merkbaar.

Wat bij mij helpt is de opening van de naald
Mijn kant op houden dan klein beetje schuin en dan rustig erin drukken.Voor mijn idee gaat de naald er soepeler in.
 
Wat bij mij helpt is de opening van de naald
Mijn kant op houden dan klein beetje schuin en dan rustig erin drukken.Voor mijn idee gaat de naald er soepeler in.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Ah je bent al begonnen. Dan houd ik mijn advies voor me.
 
Zijn dat recente foto's? Ik zou toch durven Mikken op 0,5-1kg per week zakken.
 
Laatst bewerkt:
Recente fotos. Dat is eigk ook waar ik op aimde maar is maar is niet haalbaar met een deficit van 500 merk ik nu. Daarin groei ik nog een beetje op deze deficit maar de vp gaat wel iets achteruit. Daarom zat ik te denken om vanaf volgende week rond de 800 deficit te gaan zitten en weken daarna wss nog dieper.
Je gewicht stijgt? Dan zit je niet in een deficit helaas. Exclusief vocht maar dat zal met tren geen probleem zijn.

Ik zou de cut van 'lange adem' maken, je hebt best wat vet te verliezen. Niet slecht bedoeld ofzo. Hoe zit het met honger? Hoe lang ben je nu bezig met je kuur en cut? En wat was je gewicht bij de start en momenteel?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet te veel op de weegschaal letten. Zoals je het omschrijft, lijk je prima op weg.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat men alleen tren cough kreeg van tren ace? Of is dat niet zo?
 
Ik dacht dat men alleen tren cough kreeg van tren ace? Of is dat niet zo?
Gebeurd als er olie in je longen terecht komt, maakt uit uit welke steroïde of ester.
 
Ik dacht dat men alleen tren cough kreeg van tren ace? Of is dat niet zo?
Heb het ook wel eens met enanthaat gehad, maar ook met NPP en primo.
 
Back
Naar boven