XXL Nutrition

Cut kuur test E 250 Tren E 400 (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
10.274
Lengte
1m68
Omdat ik niet hoger in mijn vetten wou gaan met de Refeed aangezien ik al redelijk hoog zat. En ik vindt het lekker.
Beleg hoeft niet perse vet te zijn.
Plakje kip mee currysaus is best lekker op brood. Of tomaatje met wat peper en zout. ;)

Unleashed Animal

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.483
Lengte
1m74
De eventuele effecten aan je haar zie je pas binnen enkele maanden ;)

blastoise

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2019
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
78kg
Vetpercentage
19%
  • Topic Starter Topic Starter
Beleg hoeft niet perse vet te zijn.
Plakje kip mee currysaus is best lekker op brood. Of tomaatje met wat peper en zout. ;)
Klopt maar je kan mij echt blij maken met droog brood bv of stokbrood heb ik altijd al zo lekker gevonden. vindt her zelfs lekkerder dan met beleg drm had ik dat ook deze cut geschrapt want na een tijdje komt bepaald beleg mijn strot uit. En dan moet ik een tijdje wachten tot het weer te freten is zegmaar dus beleg voeg ik wel toe in mijn bulk.

blastoise

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2019
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
78kg
Vetpercentage
19%
De eventuele effecten aan je haar zie je pas binnen enkele maanden ;)
So be it dan :) heb zelf nog fina zalf liggen voor het geval en dan verder kuren op test only in de toekomst als het erger word.

Unleashed Animal

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.483
Lengte
1m74
ALS je gevoelig bent voor haaruitval ga je op alle AAS haaruitval krijgen. Dan resten twee opties: stoppen met kuren of kort scheren.

Je kan ook geluk hebben dat je geen last hebt.

blastoise

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2019
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
78kg
Vetpercentage
19%
ALS je gevoelig bent voor haaruitval ga je op alle AAS haaruitval krijgen. Dan resten twee opties: stoppen met kuren of kort scheren.

Je kan ook geluk hebben dat je geen last hebt.
Ik weet het. heb zelf nog een flinke bos op mijn kop en denk dat ik best wel gifted ben met mijn haar genetica tegen over de rest van de familie. Mijn broer is overigs 2 jaar ouder en heeft 5 maanden geleden al een haar transplantatie moeten doen omdat zijn haar lijn bijna op de helft van zijn hoofd zat. Bij hem begon het al op zijn 16de met inhammen etc. Ik daar in tegen heb nog geen haarlos gehad maar hou het wel achter dat het ooit gaat gebeuren misschien dat ik nog een paar jaar van deze bos mag genieten. Ben overigs ook niet van plan om ooit altijd on te gaan nu maar dat kan altijd veranderen.:knipoog:

Bovenaan