MuscleMeat

.

Bezoekers in dit topic

Omdat ik niet hoger in mijn vetten wou gaan met de Refeed aangezien ik al redelijk hoog zat. En ik vindt het lekker.
Beleg hoeft niet perse vet te zijn.
Plakje kip mee currysaus is best lekker op brood. Of tomaatje met wat peper en zout. ;)
 
De eventuele effecten aan je haar zie je pas binnen enkele maanden ;)
 
Laatst bewerkt:
ALS je gevoelig bent voor haaruitval ga je op alle AAS haaruitval krijgen. Dan resten twee opties: stoppen met kuren of kort scheren.

Je kan ook geluk hebben dat je geen last hebt.
 
ALS je gevoelig bent voor haaruitval ga je op alle AAS haaruitval krijgen. Dan resten twee opties: stoppen met kuren of kort scheren.

Je kan ook geluk hebben dat je geen last hebt.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Kan aan het merk liggen, hoorde vaker bij bepaalde merken dat mensen last hadden van injectie’s
 
Dus in week 10 begint het resultaat pas te komen? Lees ik het nou goed? :roflol:
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
5% omlaag en op hetzelfde gewicht gebleven is wel een mooi resultaaat
 
In het begin had ik er niet zo een last van het vloeide er zo in.

Dat komt omdat je litteken weefsel creëert is normaal wat denk je als je 10x op 1 plek injecteert dat daar binnen niks gebeurd:p
 
Laatst bewerkt:
Als de olie er moeilijk in gaat kan je de naald wat terugtrekken of juist er verder in doen. Dan gaat het meestal wat beter, een kwestie van even "het plekje vinden".
 
Ik prik niet op de zelfde plek man ik rouleer zeker meestal wel 5 cm naast of onder de plek als de week ervoor.

Hmm naald 0,8x40? 0,6x25? Als het 0,6 is begrijp ik t wel
 
Gebruik ik als optreknaald, die gaat er bij mij niet in :bang:

wel apart dat je dan alsnog zo hard moet drukken
 
Back
Naar boven