MuscleMeat

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
5 days in
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar hoe meet jij je bf%?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Op het moment niet tis gewoon een gokje. We kwamen laast uit op 11% met 3 punts meter. Maar ik sta zeker niet op 11 dus kan beter niet meten als diegene het toch niet kan.
3 punt meting heeft ook een afwijking van 4% naar boven of beneden
 
Op het moment niet tis gewoon een gokje. We kwamen laast uit op 11% met 3 punts meter. Maar ik sta zeker niet op 11 dus kan beter niet meten als diegene het toch niet kan.
Nee, wordt beetje moeilijk verhaal dan als meter het niet goed uitvoert.
3 punt meting heeft ook een afwijking van 4% naar boven of beneden
Dat is vrij pittig dan! Wat blijft dan nog wel een betrouwbare methode? Hydrostatisch meten is niet echt voor iedereen weggelegd.
 
Nee, wordt beetje moeilijk verhaal dan als meter het niet goed uitvoert.

Dat is vrij pittig dan! Wat blijft dan nog wel een betrouwbare methode? Hydrostatisch meten is niet echt voor iedereen weggelegd.
Dexa scan lol
 
Nee, wordt beetje moeilijk verhaal dan als meter het niet goed uitvoert.

Dat is vrij pittig dan! Wat blijft dan nog wel een betrouwbare methode? Hydrostatisch meten is niet echt voor iedereen weggelegd.
ja dexa scan of een 7 punt meting afwijking is daar 2% dacht ik.

je kan natuurlijk zelf ook wel inschatten dat als de plekken waar gemeten word even vet zijn als de niet gemeten plekken klopt die wel aardig.Zijn de plekken leaner die niet worden gemeten gaat er wat af en zijn de plekken vetter die niet gemeten worden is% sowieso hoger dan gemeten.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Zou gewoon netjes cleanbulken in jou geval 200/300 calorie er boven op.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja snap ik man. Blijven ervoor gaan en niet teveel gaan feesten ! Succes!
 
het is ook inderdaad hoe je genetisch bouw is de ene oogt dik op 15% terwijl de andere heel erg anders kan ogen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven