AndroidHealthClinic

.

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
zonde om te cruisen 6 weken is te kort naar mijn mening, gelijk erachteraan plakken
 
Laatst bewerkt:
Dus gewoon doorblasten 16 weken langer? Ik heb me keuze al gemaakt dat ik zwz door ga blaste maar zit nog te kijken met cruise tussen door ofniet.

je cruiser langer doortrekken eigenlijk 10/12 weken
 
je begint net pas aan je clomid zie ik (gisteren)? en dan wil je nu toch gaan cruisen?
 
Laatst bewerkt:
Ja toevallig 1x Clomid gepakt wat ik nu niet meer ga doen vrijdag kan ik wss weer beginnen. Ik ga deze week deload weekje pakken fullbody op onderhoud eten en dan blaste met t3 500 onder onderhoud. en dan zolangzaam aan dieper gaan.

T3 niet nemen zonder Test!

zou persoonlijk gewoon test zetten komende 10 weken en vervolgens een blast erachteraan voor wat massa.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik bedoel ook t3 met mijn kuur test tren. Was er al bewust van dat dat soort dingen niet slim zijn. Maar cruise 10 weken dan blast knalle wss wel een cut blast is denk ik wel verstandiger ofniet.

juist niet man cutten kan easy op 250test t3 blast moet je juist massa pakken zeker in jouw geval
 
Laatst bewerkt:
Dus 10 weken op 250 test icm t3 en dan blast?

ja zeker voor het cutten/behouden van spiermassa is 250mg test echt wel voldoende zonde om in je blast te cutten naar mijn mening:)
 
Laatst bewerkt:
gast je wilt nu toch gaan cruisen? en als ik zo naar je foto kijk ben je nog niet behoorlijk droog cut gewoon door een 10 weken tot aan je blast en dan pak je met je blast massa.

cutten= niet (veel) aas voor nodig zou eerder voor een massa stack blasten
 
gast je wilt nu toch gaan cruisen? en als ik zo naar je foto kijk ben je nog niet behoorlijk droog cut gewoon door een 10 weken tot aan je blast en dan pak je met je blast massa.

cutten= niet (veel) aas voor nodig zou eerder voor een massa stack blasten
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Perfect ben benieuwd goed advies genomen en toch werk van gemaakt zo te zien. Zet hem op!
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
dikke verschil man netjes gedaan. Heb je toch door gecut zoals ik zei?
 
Back
Naar boven