MuscleMeat

Cut kuur test-tren-winstrol

Bezoekers in dit topic

Nice87

Novice
Lid geworden
23 mrt 2020
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,


Vandaag ga ik dan toch na wat twijfel beginnen met mijn kuur. Twijfel was er vanwege het hele corona gedoe. Mijn weerstand zal door de kuur natuurlijk wat minder zijn maar verder eet ik nagenoeg altijd clean en drink ik niet. Om te beginnen mijn Stats zijn als volgt:

Gewicht: 90kg
Lengte: 1.78 cm
Vp: 12%

Bench press: 110 kg
Squats: 140 kg
Deadlift: 190 kg

Ik ga trainen in mijn homegym die nu, al dan voor tijdelijk (hoop ik) voldoende is.

Doel van de kuur is om naar 8% vp te gaan en op de 90 kg te blijven staan.

Ik bestel mijn eten bij een niet te noemen merk uiteraard haha. Dit omdat ik pas vader geworden ben (de nachten zijn er niet beter op geworden) en dus tijdgebrek en zo weet ik in mijn kuur zeker dat ik goed zit. Ik ga beginnen door net even boven onderhoud te eten 200kcal. Dit vanwege de tren en de winstrol. Het wordt voor mij de eerste keer tren (wel mijn 3de kuur) dus ik ben zeer benieuwd.

Kuur zal er als volgt uitzien:

Week 1 - 10 test 400mg
Week 1 - 10 tren E 300mg
Week 1 - 6 winny 60mg

Ik ga het wekelijks bijhouden en zal aan het einde voor en na foto's posten.
 
Ik ga mijn best doen. Dingetje is dat ik aan mijn tatoeages nog al makkelijk te herkennen ben. Ik ga ze zsm posten als ik ze bewerkt krijg.

Ik ga mijn schema ook wekelijks posten tezamen met de vorderingen. Ik zal beginnen met 4 weken een push pull schema waarna ik overstap naar een split schema. Ik voer mijn cardio (mits de tren het toelaat) op naar 4x per week. Het is nu 2x per week

Enige vraag die ik heb mbt het snellere herstel op tren is, hoe delen jullie je rustdagen in? Naarmate eigen gevoel? 2 dagen per week? Misschien andere ideeën? Ik hoor het graag!
 
ik zou je gear halveren en de orals eruit gooien

of 200 test en 150 ml tren om de 5 dagen, zit je ook iets hoger kwa gear, tegen de halve gram per week en stabielere bloedwaardes
 
De orals eruit gooien puur vanwege de lever of had je er een andere bedoeling mee?

Ik dacht op deze dosering al redelijk safe te spelen. Ze worden nu verdeeld over 2x in de week. Bloedwaarden uiteraard laten checken vooraf. Ik laat mij halverwege nog een keer checken.

Maar het kan nooit geen kwaad om je advies op te volgen. Ik kan hem altijd nog verhogen indien nodig.
 
Dag 5:

Nog geen noemenswaardige verschillen tot nu toe (logisch). Voel me daarentegen erg goed, lekkere focus tijdens trainingen. Misschien een beetje placebo maar toch lekker meegenomen.

Vandaag korte beensessie gehad (deels buiten) en ging top.

40 meter lunges: x 4 x 50 kg (buiten)
Front squats: 4 x 10 x 70kg (buiten)
Squats : 4 x 8 x 130 kg
Romanian deadlifst: 4 x 10 x 50 kg
Calve raises: 40 x met 20 kilo in mijn hand. Ik moet hier alleen nog even een manier voor vinden want doe ze nu op de trap.

Cardio gaat tot nu toe ook nog top. Gister 20 minuten HIIT heuvel op gedaan. Koste me uiteraard wat moeite maar niet meer dan normaal!!
 
Back
Naar boven