Fitness Seller

cut kuur teste trene (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit wordt 1ste kuur?
 
Als ik het goed begrijp is je doel cutten omdat je vet bent aangekomen van de test only kuur? Of sla ik de plank nu mis?

Als dat je doel is, waarom kies je dan voor deze doseringen? En buiten het feit dat je deze kuurt gaat doen, wat is je vraag?

Groet!
 
Moet je ook helemaal zelf weten. Dat je nu zelfs ON bent had ik echt niet verwacht. Het was met de goede bedoelingen, meer niet. ---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- Ik vind dat zijn stats erg laag zijn voor iemand die ON is. Ik ben trouwens ook maar 1.68 maar lengte is in deze niet relevant? TS moet lekker zelf weten wat hij doet, ik vind hem een stumper maar dat is mijn mening. Succes TS!
Dus je vind hem een stumper omdat hij volgens jou weinig gewicht pakt en je dan maar aanneemt dat hij te weinig trainingservaring heeft om te kuren?
Wat zijn jouw stats eigenlijk Rambo?
 
Als ik het goed begrijp is je doel cutten omdat je vet bent aangekomen van de test only kuur? Of sla ik de plank nu mis?

Als dat je doel is, waarom kies je dan voor deze doseringen? En buiten het feit dat je deze kuurt gaat doen, wat is je vraag?

Groet!

Nee brah, ik had al wat vet meer dan " gebruikelijk" . Nu ben ik eigenlijk juist afgevallen en toch redelijk wat gegained, maar wil nu het toch af maken met cutten. En das niet zo slim net na de kuur >.>
 
Ah oke, even opnieuw gelezen. Je zit dus in week 5, hebt wat meer vet en wilt eigenlijk cutten.

Wanneer ben je van plan deze Tren kuur te starten?
 
Wanneer deze kuur klaar is. Maar twijfel of ik wil gaan cruisen of toch eerst ff herstellen en dan later een cut kuurtje :D
 
Ik zou eerst off gaan. Gebruik deze kuur waarvoor die bedoelt is, ga off en plan je volgende kuur over 4 maanden.
 
Vind z'n stats voor een mannetje van 1,68 niet slecht hoor (:P). Is dit een powerlifting forum geworden ofzo?
Stats zijn vaak best een goede indicatie hoe een fysiek er bij staat. Met 1m68 lijkt het mij ook meer dan logisch dat een squat of deadlift wat hoger zou moeten kunnen zijn,is een verdomd kleine afstand dat die bar af hoeft te leggen.
 
Stats zijn vaak best een goede indicatie hoe een fysiek er bij staat. Met 1m68 lijkt het mij ook meer dan logisch dat een squat of deadlift wat hoger zou moeten kunnen zijn,is een verdomd kleine afstand dat die bar af hoeft te leggen.

Hivemind.
Dem manlets cheating with ROM:o
 
ik zie niet in eigenlijk waarom volgens sommigen hier je zogenaamd hele hoge powerlift stats moet hebben voordat je in hun ogen pas kan gaan kuren.

ik train ook voornamelijk in combinatie met flexibiliteit, uithoudingsvermogen cardio dus veel dropsets veel herhalingen dan weer weinig. ben wel van mening dat je wel paar jaar moet trainen en bepaald fysiek moet hebben opgebouwd om te beginnen.
 
Ik zou eerst off gaan. Gebruik deze kuur waarvoor die bedoelt is, ga off en plan je volgende kuur over 4 maanden.

Ga ik ook maar doen. Beste keuze! Ty allen voor de serious answers.
 
Als je nou nog nooit tren hebt gebruikt lijkt me idd je dosis wel verstandig ( kijken wat het voor jou zal doen)
persoonlijk zou ik ( maar dat is persoonlijk)
250 of 500 test doen e
En 300 super tren (gs) zitten snel en kortwerkende esters in :D ( wel meerdere keren zetten ofc)

Dan doe je dit bijvoorbeeld 10 weken
Met een goed eetschame zul je goed gainen en met cardio kan je mooie resultaten behalen ook kwa vetverlies !

Nogmaals dit is wat ik zou doen uit persoonlijke overtuigingen (à)
 
Laatst bewerkt:
Komt jouw testosteron in 200mg? Anders zou ik gewoon 500mg testosteron pakken.
Ziet verder wel leuk uit, eerste keer trenbolone gaat je sowieso bevallen;)

Succes bro
 
Thanks allen :D Ik heb al besloten wat ik ga doen. ZXou eerst nakuren maar fuck it. Ik ga cruisen met test mast 6 weken daarna 500 400 test 200 mast.
 
Hoezo opeens de switchs van tren naar mast ?
 
Wil tren ff laten voor wat het is voor nu. Mast is vrij mild en toch relatief handig middeltje. ook tijdens me cruise
 
Jaa okee daar ken ik ergens wel inkomen... Mast zal je niet helpen om vet te verliezen wel vocht van je test, maar voor de rest zal het niet heel veel doen denk ik

Hoop het je wat leuks oplevert !
Good luck :D
 
Laatst bewerkt:
kan niet beter!

Persoonlijk zou ik deze kuur dan als ik jou was

Week 1 t/m 10 400mg deca
Week 1 t/m 12 500mg test-e
Week 1 t/m 14 1000iu hcg
Week 14 t/m 17 20mg nolvadex
 
Badeendje, wat lul jij shit zeg.
Tren verbrand geen vet, en mast om je vrije test te bevorderen ??
 
Back
Naar boven