XXL Nutrition

CUT kuur

Bezoekers in dit topic

karel22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
55
Waardering
0
hallo mensen ,

ik heb een vraagje over een cut kuur. ik ben al een aantal jaren flink aan het trainen. alleen mijn vet percentage is wat te hoog en heb nog een klein buikje.
Nu hoor ik op de sport school over een cutkuur. Help dit ook om je '' buikje '' kwijt te raken en dat het vet percentage ervan omlaag gaat of is dit niet waar ???

dankje
 
dat hangt er vanaf wat die lui onde een cutkuur verstaan.
 
Zoiets als wat als voorbeeld kuurtjes hier op het forum staan . ( cutting cycle 1 , 2 )

????
 
Een cutkuur is er als ondersteuning om je gewonnen massa vast te houden tijdens het "strengere dieet"..

Dus die anabolica gaan je niet "helpen" vet te verliezen, tenzij je het over schildklierhormonen (T3, T4,..) hebt..

Om dat vetpercentage omlaag te helpen, en eveneens dat buikje dus, stel ik voor een goed dieet, waarbij je onder je caloriebehoefte zit, wat lager in koolhydraten, een hoop cardio en een goeie fatburner..?

Als je dan toch een "cutkuur" wilt doen... Kies dan voor middelen die geen vocht vasthouden en niet naar oestrogeen converteren.. (Winstrol, Primo, Anavar,..) maar ook deze helpen je niet van dat buikje af :) Is alleen ter ondersteuning van je spiermassa!
Dieet & cardio dus bro :)

Succes!
 
nee niet aan beginnen. zorg eerst dat je een paar jaar traint en dat je voedingsschemaen trainingsschema goed is.

wat zijn je stats en hoelang train je? heb je uberhaupt een voedingsschema?
 
Idd niet aan beginnen, tenzij je voeding echt goed ligt en veel cadio toevoegd. Een jongen bij mij in de gym 'vertrouwd' op de Trenbolone voor zijn vetverbranding zonder te cardioën of te dieeten. Ja hij eet 16 boterhammen met kip (dat helpt zeg!)

Het kan goed gaan, maar dan moeten alle elementen goed zijn!
 
Back
Naar boven