XXL Nutrition

Cut kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reda

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
1.193
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hoi mensen van het goede leven,

mijn stats: 1.78, 103 kg, 15-16% bf
Mijn 1e doelstelling is om kurkdroog te worden, 7% bf ongeveer en gewicht houden op 100-105 kg

2e doelstelling: zodra ik dat heb bereikt ga ik vanaf week 24 bulkkuur pakken tijdens mijn hgh kuur zoals jullie kunnen zien maar dan wil ik me bf niet hoger dan 10 % hebben. Dan kan ik misschien nog een 6-7 kg bij gainen. Met hgh, t4 en clean voeding moet het wel lukken denk ik.

Ik heb eindelijk mijn cutkuur in elkaar gezet. Wat vinden jullie hiervan?
week 1-32 hgh 5 iu 5/7
week 1-12 t4 100 mcg per dag
week 4-12 test p 100 mg eod
week 4-12 tren a 75 mg eod
week 12-16 nolvadex 20 mg per dag

week 24-32 t4 100 mcg per dag
week 24-32 testo e 750 mg ew
week 24-32 deca 400 mg ew
week 24-28 dianabol 40 mg maximaal per dag
week 32-36 nolvadex 20 mg per dag

einddoel: 110-113 kg 10 % bf

Wat vinden jullie ervan?kost aardig geld dus alle hulp is welkom. Aan de hand daarvan ga ik me spulletjes bestellen.
 
zou toch iets langer de hgh pakken,tot week 8 ofzo alvorens met as te stacken.Dan heb je goede igf levels,en pluk je er de vruchten van.
 
Zou ik ook doen, zoals krieltje zegt eerst je igf levels doen stijgen en dan lekker knallen, je kuur zal stukken beter aanslaan dan
 
oke..
Zou hgh op mijn kuur een aanvulling doen om droger te worden of zouden jullie het pas gebruiken voor meer spiergroei??
de reden waarom ik hgh bij neem in mijn cut is om de vvm te verhogen en meer vetverbranding.
 
Kan je voor alle 2 de mogelijkheden gebruiken!
HGH verbeterd de vet mobilarisering en zoals gezegd verhoogt je igf waardes, waardoor je receptoren meer AAS kunnen opnemen.
Natuurlijk valt alles te regelen via je voeding
 
Kan je voor alle 2 de mogelijkheden gebruiken!
HGH verbeterd de vet mobilarisering en zoals gezegd verhoogt je igf waardes, waardoor je receptoren meer AAS kunnen opnemen.
Natuurlijk valt alles te regelen via je voeding

En wat als ik geen hgh neem maar de rest van mijn AAS. Welke voordelen zou ik dan missen??
 
Simpel, je kuur zal zo goed niet aanslaan.
En aangezien de lengte van jou kuur, ga je op een bepaald moment niet meer zo goed vooruit, en de HGH kan je dit helpen stimuleren.
Logisch toch, als je iemand hebt die van nature een lage sth aanmaak heeft, en die een kuur neemt vb. van 10weken zal een stuk minder gainen dan iemand met verhoogde levels of van nature hoger heeft.
Als jij de eerste maanden alleen HGH neemt en da je AAS neemt en HGH doorneemt tot 1maand na de nakuur, ga je stukken beter gainen en gaat je herstel ok vlotter verlopen.
 
Simpel, je kuur zal zo goed niet aanslaan.
En aangezien de lengte van jou kuur, ga je op een bepaald moment niet meer zo goed vooruit, en de HGH kan je dit helpen stimuleren.
Logisch toch, als je iemand hebt die van nature een lage sth aanmaak heeft, en die een kuur neemt vb. van 10weken zal een stuk minder gainen dan iemand met verhoogde levels of van nature hoger heeft.
Als jij de eerste maanden alleen HGH neemt en da je AAS neemt en HGH doorneemt tot 1maand na de nakuur, ga je stukken beter gainen en gaat je herstel ok vlotter verlopen.

eerste fase is eigenlijk om droog te worden. Behalve dat je vvm hoger word, zal het ook echt merkbaar zijn voor vetverlies? Het is een goede vetverbrander word er gezegd. Heb jij wel eens hgh gebruikt?zo ja wat voor effecten had het op je vetverbranding?
 
Ik ben zelf bezig met HGH voorlopig zonder AAS.
Moet zeggen dat mijn buik vet begint los te komen.
Ziet er papperig uit, dus met genoeg cardio gaan we dit wel weg krijgen
Taille is ook al wat vermindert, maar van HGH moet je de eerste 3maand geen wonderen verwachten en zeker zonder AAS.
Maar het verschil HGH +AAS is groter dan AAS only
 
Ik ben zelf bezig met HGH voorlopig zonder AAS.
Moet zeggen dat mijn buik vet begint los te komen.
Ziet er papperig uit, dus met genoeg cardio gaan we dit wel weg krijgen
Taille is ook al wat vermindert, maar van HGH moet je de eerste 3maand geen wonderen verwachten en zeker zonder AAS.
Maar het verschil HGH +AAS is groter dan AAS only

elke keer dacht ik ach het kan ook alleen met AAS en dan ga ik me weer in verdiepen gaat het toch kriebelen en ben ik heel nieuwsgierig naar hgh geworden. Dus dacht ik ga ff proberen en anders blijf ik er aan denken.
ik ga het gebruiken om voordeel van de vetverbranding eruit te halen en als laatste AAS kuur in mijn hgh kuur ga ik voor de massa. Tot is die hgh wel goed in geslagen dus zal alleen maar beter zijn. Dan neem ik misschien ook insuline erbij.
Ik ben benieuwd of ik rond de 100 kg kan blijven maar wel met 7% ipv 15% bf
 
Misschien starten met tren a w1-6,masteron6-12.
Is ook een optie denk ik.
 
Misschien starten met tren a w1-6,masteron6-12.
Is ook een optie denk ik.

Ja inderdaad zou ook kunnen. Allen masteron werkt al als je een lage bf heb
mocht ik in die 6 weken tot 11-12% dalen zou ik vanaf week 6 ook masteron kunnen pakken. Maar test p zit er zowiezo bij alleen misschien vanaf week 8 zoals krieltje en cancun voorstelde..
 
Ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen, succes iig!
 
Ziet er lekker uit, mischien iets voor 2009:D

Succes ermee
 
geen insuline bij je HGH dus ?
 
geen insuline bij je HGH dus ?

insuline ga ik misschien nemen aan het eind met bulkkuur..
voor de eerste fase wil ik hgh nemen voor vvm te verhogen en vetverbranding.
 
Back
Naar boven