XXL Nutrition

cut kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik zat te denken om dit als voorbereiding naar de FlexCup te nemen.
Ik zit momenteel op 14% en mijn personal trainer die tevens jurylid is zegt dat ik sowieso op 10% moet komen. Alles daaronder is mooi meegenomen, maar hij wil dat ik niet teveel massa ga inleveren.

Cutkuur:
week 1-8 test e 500mg per week
week 1-14 mast e 400mg per week
week 9-13 test prop 100mg om de dag
week 9-14 tren ace 75mg om de dag

Nog suggesties ? (ik neem geen winny, bold en t3)
 
Huh een westrijd doen op 10% begrijp ik dat nou goed?

Kuur ziet er goed uit toch zou proviron misschien nog toevoegen om nog harder te komen..

Waarom neem je eigelijk geen bold en winny jay?
 
Huh een westrijd doen op 10% begrijp ik dat nou goed?

Kuur ziet er goed uit toch zou proviron misschien nog toevoegen om nog harder te komen..

Waarom neem je eigelijk geen bold en winny jay?

Van bold en winny krijg ik een paniekerig gevoel.
Ik snap het trouwens ook niet helemaal dat hij het over 10% heeft, maar het lijkt me dat hij weet waar hij over praat. Ik zie hem over een paar weken weer en zal het er met hem over hebben. Ik ga toch wel proberen om lager te komen.

Wanneer zou je de proviron toevoegen en op hoeveel mg per dag?
 
Laatst bewerkt:
lekkere kuur,
maar die 10% op een wedstrijd slaat echt nergens op :roflol:
 
Volgens mij heb je de weken van de test p en tren a omgedraaid. Nu is de test p een week orter en de tren een week langer.
 
lekkere kuur,
maar die 10% op een wedstrijd slaat echt nergens op :roflol:

Tja, hij zit in de jury dus weet vast waar hij over praat.

Volgens mij heb je de weken van de test p en tren a omgedraaid. Nu is de test p een week orter en de tren een week langer.

Nee is expres ivm vocht.
 
Waarom geen mast P?
Clen/ ecay?
 
10%? kost je een punt of meer als je buurman 4% heeft!!!! Terug naar 3% of nog lager als je punten wil scoren!
 
Je kan beter wedstrijden draaien die op lengte zijn afgestekt inplaats van gewicht.
Maart zal wel meevallen bij flex zullen geen Jonges van 1.75 bij 110 kilo lopen hahaha
 
Waarom geen mast P?
Clen/ ecay?

Aangezien ik mast vanaf het begin laat meelopen lijkt het me niet nodig om daar de korte ester van te pakken. Of zou mast p beter werken?
Clen pak ik misschien wel de laatste paar weken er nog bij, ecay niet want daar kan ik niet tegen.
 
Hij bedoelt 10% in je offseason, personal trainers hebben normaal gesproken niet graag dat je offseason boven de 10 komt. Tuurlijk bedoelt die niet 10% op de wedstrijd
 
Hij bedoelt 10% in je offseason, personal trainers hebben normaal gesproken niet graag dat je offseason boven de 10 komt. Tuurlijk bedoelt die niet 10% op de wedstrijd

Hij heeft echt serieus gezegd op de wedstrijd. Maar ik ga hem echt nog een keer vragen waarom want zelf zou ik het of te hoog vinden.
 
Pleister, het is wel een beginnerswedstrijd hé... 10% vind ik zelf ook wat hoog, zou eerder naar 8% neigen ofso.
 
Licht ook aan je fysiek de een ziet er op 10% een stuk droger en gelijnd uit dan de ander ;)
 
Ik heb het effe aan hem gevraagd en hij zegt dat het een beginners wedstrijd is en laagdrempelig. Hij wil dat ik vooral de sfeer proef, meer massa pak en volgend jaar helemaal droog het podium opga. Hij vindt het zonde als ik voor deze wedstrijd massa ga inleveren door naar 5% te trainen.

Kunnen we nu weer ontopic?
 
beetje oftopic

als je die wedstrijd gaat doen lijk je niet veel smaller als andere atleten ivm je lengte, het gaat tog op gewicht?
 
beetje oftopic

als je die wedstrijd gaat doen lijk je niet veel smaller als andere atleten ivm je lengte, het gaat tog op gewicht?

Gaat op gewicht idd
 
Ik vind het belagelijk als je niet 100% erbij staat op een wedstrijd, maar das mijn mening.
 
Hebben jullie nog wat nuttigs betreffende de kuur te zeggen?
Ik post hem ook nog wel ergens anders, want erg veel inhoudelijke reacties krijg ik niet :(
 
Ik heb het effe aan hem gevraagd en hij zegt dat het een beginners wedstrijd is en laagdrempelig. Hij wil dat ik vooral de sfeer proef, meer massa pak en volgend jaar helemaal droog het podium opga. Hij vindt het zonde als ik voor deze wedstrijd massa ga inleveren door naar 5% te trainen.

Kunnen we nu weer ontopic?

Met de middelen die jij gebruikt ga je echt geen spiermassa inleveren, ook al ga je richting de 7-8%.

Hoezo neem je een personal trainer om naar de 10% te komen? Als je richting de 4% gaat dan lijkt me wat hulp wel logisch, maar zelfs tot 8% moet je toch echt wel zelf lukken.

Hebben jullie nog wat nuttigs betreffende de kuur te zeggen?
Ik post hem ook nog wel ergens anders, want erg veel inhoudelijke reacties krijg ik niet :(

Jawel, hoezo trek je 14 weken uit om van je huidige 14% naar de 10% te gaan, op die percentages zou dat nog lukken in een maandje.
 
Back
Naar boven