MuscleMeat

cut kuur

Bezoekers in dit topic

van 14% naar 10% gaat inderdaad in makkelijk binnen twee maanden, misschien wil in 1 maand als je inderdaad al meteen volle bak ertegen aan gaat
 
Met de middelen die jij gebruikt ga je echt geen spiermassa inleveren, ook al ga je richting de 7-8%.

Hoezo neem je een personal trainer om naar de 10% te komen? Als je richting de 4% gaat dan lijkt me wat hulp wel logisch, maar zelfs tot 8% moet je toch echt wel zelf lukken.



Jawel, hoezo trek je 14 weken uit om van je huidige 14% naar de 10% te gaan, op die percentages zou dat nog lukken in een maandje.

Hij begeleidt me niet heel intensief. Vooral geposeerd de laatste keer.

Hij vond dat ik beter niet te laag kon gaan qua vetpercentage en alleen effe de sfeer proeven, maar ik ga gewoon zo laag mogelijk proberen te komen. Een beetje spierverlies boeit me eigenlijk niet want met de volgende bulk zit dat er dubbel weer op in een paar weken.
 
Benieuwd naar hoe je voedingsschema eruit ziet als je dit wil posten.

Lijkt me voor de rest wel dat je een 8% moet kunnen halen.

En yep, beter dat je nu al de sfeer proeft en er volgende keer sterker opkomt dan dat je totaal niet meedoet. Niks te verliezen ;)
 
Hij begeleidt me niet heel intensief. Vooral geposeerd de laatste keer.

Hij vond dat ik beter niet te laag kon gaan qua vetpercentage en alleen effe de sfeer proeven, maar ik ga gewoon zo laag mogelijk proberen te komen. Een beetje spierverlies boeit me eigenlijk niet want met de volgende bulk zit dat er dubbel weer op in een paar weken.

Poseren ook belangrijk inderdaad.

Oke kan ook natuurlijk, ieder zijn ding. Succes:thumb:
 
Benieuwd naar hoe je voedingsschema eruit ziet als je dit wil posten.

Lijkt me voor de rest wel dat je een 8% moet kunnen halen.

En yep, beter dat je nu al de sfeer proeft en er volgende keer sterker opkomt dan dat je totaal niet meedoet. Niks te verliezen ;)

Ik ben momenteel nog aan het bulken, maar zodra ik ga cutten worden het veel cashewnoten, komkommers en shakes. En ik eet dan maar 1x per dag 100 gram koolhydraten. Ging de vorige keer erg goed, lekker veel vetten.
 
Back
Naar boven