AndroidHealthClinic

Cut kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ben momenteel off en zit rond de 10 procent bodyfat, mijn doel is rond de 6-7 procent te komen, ik heb dit geprobeerd om ''naturel'' te halen met steun van efedrine/clen maar naar mijn mening verlies ik veel te veel kracht en energie.



Ik wou het als volgt doen :

250 MG testosterone propionate (ongeveer 70 mg EOD) (Ik kan niet tegen hoog dosering test)
100 MG Nandrolone Phenyl propionate 100 mg EOD
HCG 500 IU 2X per week


EVT T3 50 mcg ED met clenbuterol (20 mcg beginnen en opbouwen tot max 80 mcg)


Voeding zal ongeveer 2000 - 2500 calorien zijn met 2.5x mijn lichaamsgewicht in protein en de rest verdeel ik in carbs en 20 procent in vetten.

Zal op nuchtere maag elke dag 30 tot 40 min cardio doen met BCAA's



Doel is toch in 4 - 6 weken 7 procent te bereiken en dan clean te bulken.
 
Ik hoor slechte verhalen over t3 en clen samen. T3 alleen zou voldoende moeten zijn.

Ik ga volgende week ook beginnen met een cutkuurtje en t3 ernaast laten lopen.
 
hoor ook regelmatig dat t3 naast vet ook je muscles opvreed
 
Wat vinden jullie ervan? Redelijke dosis om toch spier vast te houden? Voeding en training zijn 100 procent goed, zal voor het slapen 250 gram rijst koken met 600 gram kip en dan nog cashewnoten etc verpakken zodat ik al mijn meals bij me heb.

Ik wil alleen vet kwijtraken, hoef niet ''harder'' te zijn tijdelijk wat je hebt met masteron en trenbolone
 
Ga je rijst en kip eten voordat je gaat slapen? Om het simpel te houden ga ik van hoog naar laag in kcal van ochtend tot avond. In de avond eet ik dan alleen een bakje kwark en een paar nootjes

Ps t3 en Clen kan gewoon
 
Ga je rijst en kip eten voordat je gaat slapen? Om het simpel te houden ga ik van hoog naar laag in kcal van ochtend tot avond. In de avond eet ik dan alleen een bakje kwark en een paar nootjes

Ps t3 en Clen kan gewoon

Nee ga mijn carbs gebruiken wanneer ik actief ben en voor het slapen vast kipfilet of een bak kwark idd, normaal eet ik altijd een bak kwark voor het slapen maar wil kijken of ik vocht ervan vasthou.

Zeg maar zoiets

Ontbijt (protein pannenkoeken + 250 g kwark ) of 50 gram rijst + 150 g kipfilet
Meal 2 50 gram rijst + 150 kipfilet (pre workout)
Meal 3 100 gram rijst en 150 g kipfilet

Snack als ik cals genoeg heb : noten of pindakaas


Voor het slapen 500 g kwark
 
Nee ga mijn carbs gebruiken wanneer ik actief ben en voor het slapen vast kipfilet of een bak kwark idd, normaal eet ik altijd een bak kwark voor het slapen maar wil kijken of ik vocht ervan vasthou.



Zeg maar zoiets



Ontbijt (protein pannenkoeken + 250 g kwark ) of 50 gram rijst + 150 g kipfilet

Meal 2 50 gram rijst + 150 kipfilet (pre workout)

Meal 3 100 gram rijst en 150 g kipfilet



Snack als ik cals genoeg heb : noten of pindakaas





Voor het slapen 500 g kwark


Dat lijkt er weinig qua voeding. Of is die rijst ongekookt gewogen?
 
Je kan je meals indelen op de momenten waarin jij vind dat je ze nodig hebt. Dus als jij standaard honger hebt als je gaat slapen, dan plan je je grootste meal in voor het slapen. Is geen probleem verder.

OT:
Waarom nandrolone in je cut?
 
Je kan je meals indelen op de momenten waarin jij vind dat je ze nodig hebt. Dus als jij standaard honger hebt als je gaat slapen, dan plan je je grootste meal in voor het slapen. Is geen probleem verder.

Daar zou ik toch niet in overdrijven als je naar 6% vet wil gaan.


Deca kan perfect in een cut bij een clean dieet.
 
Daar zou ik toch niet in overdrijven als je naar 6% vet wil gaan.


Deca kan perfect in een cut bij een clean dieet.

Calories in = calories out. Maar is lastig uit te leggen aan mensen die nooit laag in hun vetpercentage hebben gezeten
 
Het beste is om van hoog naar laag te gaan in kcal. Dus je ontbijt met de meeste kcal en dan ieder volgende maaltijd in kcal zakken tot in de avond, daar eet je het minste
 
Het beste is om van hoog naar laag te gaan in kcal. Dus je ontbijt met de meeste kcal en dan ieder volgende maaltijd in kcal zakken tot in de avond, daar eet je het minste


Jep ;)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Calories in = calories out. Maar is lastig uit te leggen aan mensen die nooit laag in hun vetpercentage hebben gezeten

:roflol:
 
Het beste is om van hoog naar laag te gaan in kcal. Dus je ontbijt met de meeste kcal en dan ieder volgende maaltijd in kcal zakken tot in de avond, daar eet je het minste

Ik ga juist op trainingsdagen van laag naar hoog in kcal.
Groot aantal kcal na de training en dan grootste maaltijd voor ik ga slapen.
Ben zo 5% kwijt en bijna geen gewicht.
Dit door mijn trainer. Nieuw onderzoek
 
kan wel zijn.. Een goede vriend van me is 40 kilo afgevallen zonder voedingsschema. Hij heeft alleen risotto en "ongezonde" kip gegeten + t5. Begrijp je mijn punt? Geen kapsalon maar een kapsalon kip döner :roflol: procenten gaan er wel vanaf hoor
 
geef alleen mijn idee hierbij.
Door kapot iPhone scherm even teveel om te typen.
Maar komt erop neer dat je lichaam de voeding snachts gewoon goed kan gebruiken.
 
Ik heb het er trouwens niet over dat je na een bepaalde tijd niet meer moet eten dat is al jaren geleden achterhaald. Heb het puur over de kcal verdeling

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Was ik net aan het typen ;) daar heb je gelijk in, in je slaap verband je gewoon door
 
Back
Naar boven