Fitness Seller

cut kuurtje ( slechts een idee ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Unstoppable

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2011
Berichten
4.137
Waardering
516
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
doel: behoud van spieren tijdens dieet met weinig KH, paar kilotjes VVM erbij. sowieso dalen in BF%. dieet zal rond de 2500-3000 kcal zijn. 4x KT per week + evt cardio indien nodig.

1-14 350 test-e/week ( 20 ml 250mg/ml)
1-2 750 bold/week 3-14 500 bold/week ( 30 ml 250mg/ml )
1-3 50mg winstrol/dag ( 1 potje 100x10mg )
12-14 50mg winstrol/dag ( 1 potje 100x10mg )
1-14 25mg proviron/dag ( 1 potje 100x25mg )

2 weken na laatste inject 5 weken nolva @ 20mg ?
 
Laatst bewerkt:
doel: behoud van spieren tijdens dieet met weinig KH, paar kilotjes VVM erbij. sowieso dalen in BF%. dieet zal rond de 2500-3000 kcal zijn. 4x KT per week + evt cardio indien nodig.

1-14 350 test-e/week ( 20 ml 250mg/ml)
1-2 750 bold/week 3-14 500 bold/week ( 30 ml 250mg/ml )
1-3 50mg winstrol/dag ( 1 potje 100x10mg )
12-14 50mg winstrol/dag ( 1 potje 100x10mg )
1-14 25mg proviron/dag ( 1 potje 100x25mg )

2 weken na laatste inject 5 weken nolva @ 20mg ?

ik zou de kickstart verlengen naar 5 weken
de proviron naar 50mg
de winstrol tabs de laatste 3 weken vervangen door winny depot samen met test p,test e dus stoppen na wk 11
1 week na laatste inject 4 weken lang 1 tab arofixen.
vanaf wk1-15 2x250iu hcg mee laten lopen
 
je komt niet uit met je gear. je haalt niet 10 ml uit elke vial.

winstrol op het einde = cortisol. anavar is wel mooi tegen het einde.

weet niet hoe je uitkomt met de provi.. kan je misschien beter halverwege starten met dubbele dosering.
 
winny opt einde zeker niet doen, collega is bezig met anavar, test prop & masteron die staat nu op 6% gaat goed
 
je komt niet uit met je gear. je haalt niet 10 ml uit elke vial.

winstrol op het einde = cortisol. anavar is wel mooi tegen het einde.

weet niet hoe je uitkomt met de provi.. kan je misschien beter halverwege starten met dubbele dosering.
De upregulering van de glucocorticoid receptor is waarschijnlijk niet zozeer kenmerkend aan winstrol, maar aan alle 17aa's en geldt dus ook voor anavar.
 
de upregulering van de glucocorticoid receptor is waarschijnlijk niet zozeer kenmerkend aan winstrol, maar aan alle 17aa's en geldt dus ook voor anavar.

+1
 
Hmm ok dus beter geen winny op t einde dan? Zie vaker dat het gedaan word om 'harder' uit de kuur te komen. Ik weet dat ik uit iedere vial niet precies 10 ml krijg, maar wil gewoon met genoemde gear uit proberen te komen. Dus 30ml Bold 20ml test 2x100x10mg winny en 1x100 provi. Je leest vaker voor iedere 250mg test 25mg provi gepakt word, vandaar dat ik denk dat 50mg misschien te hoge dosering is.

Maar wat denken jullie verder van bold/test/winny/provi voor droge massa?
 
en dan zou 25 dus een te lage dosering zijn. daar waar je aan het begin van je kuur toch niet in een shape bent waar bloat (van 375 mg test?) uitmaakt.

@GetXXL waarschijnlijk? Naja prima, ben sowieso geen fan van orals :P ook niet van injectables trouwens :(
 
dus beter de laatste helft van de kuur pas met provi maar dan wel op 50mg zeg jij?
of toch een extra potje halen? hmmm keuzes keuzes :p
 
Test mast tren...en het vet en vocht valt er af...
 
en dan zou 25 dus een te lage dosering zijn. daar waar je aan het begin van je kuur toch niet in een shape bent waar bloat (van 375 mg test?) uitmaakt.

@GetXXL waarschijnlijk? Naja prima, ben sowieso geen fan van orals :P ook niet van injectables trouwens :(

Mijn woordkeuze voor 'waarschijnlijk' is door gebrek aan onderzoek. Niet alle 17aa's zijn onderzocht en er is naar mijn weten slechts een theorie gevormd die de alkyl groep aansprakelijk stelt, plus het was sowieso niet alleen het geval bij winstrol.
 
Laatst bewerkt:
Sommige hebben moeite te minderen met eten met bold, anders primo nemen.
 
Mwah primo word me te prijzig, heb geen über budget :) kan over het algemeen goed tegen honger ( vast telkens 16 uur met IF :) ) daarbij heeft lang niet iedereen die honger van bold.

Maar goed denk wel dat dit m ongeveer word, behalve dan de winny op het einde laat ik eruit. Tenzij iemand nog goede adviezen heeft? Weet niet zeker wat ik nou met de provi moet doen.
 
Dat hongerverhaal van bold is zwaar overroepen. Iedere androgeen kan je eetlust verhogen.

Iedereen reageerd anders.

Maat van me zit op bold en kan nu zelfs met moeite vloeibare maaltijden binnen krijgen terwijl hij naturel nog meer moest eten.
 
Ik heb zelf ook geen last gehad van verhoogde eetlust met Bold. Zal inderdaad verschillen van persoon tot persoon.
 
Als je provi toe wilt voegen, dan zou ik dat echt doen tegen het einde. Dan ben je pas in de shape waar het verschil maakt of je vocht vasthoudt of niet.

En de werking van 25mg provi op 375mg test is minder goed, dan 50 op 375 natuurlijk. Dus liever de tweede helft van je kuur de zekerheid dat de provi goed zn werk doet, lijkt me.
 
ok nice :) dan doe ik dat. dan weet ik nu wel wat ik ga doen als het zover komt. zal ff iedereen karma geven.
 
Back
Naar boven