XXL Nutrition

Cut log

Bezoekers in dit topic

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5.828
Waardering
3.486
Lengte
1m80
Massa
94kg
Mijn doel is om een kilo of 10, af te vallen, van 102 naar 90, daarbij mijn conditie te verbeteren en een stuk leniger te worden.
De echte KT heb ik achter mij gelaten aangezien ik altijd wel weer ergens een blessure heb en mijn rug al jaren een zwakke plek is.

Ik probeer gewoon wat beter op het aantal carbs te letten wat ik eet, ik weet dat dit goed werkt voor mij. Af en toe ga ik ook een weekje keto doen tussendoor.

Volgens de diverse calculatoren is mijn onderhoud als man met een kantoorbaan 2500kcals per dag.
 
Laatst bewerkt:
102kg vanochtend
1900kcal gegeten
400 kcal gesport
1000 kcal onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
101,2 kg vanochtend
1800 kcal gegeten
300 kcal gesport
1000 kcal onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
99,9 kg vanochtend en in keto :D
1800 kcal gegeten
500 kcal gesport
1200 kcal onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
Waarom zit je dan op een bodybuilding forum?


Des te meer reden om je rug sterker te maken, toch?
Omdat ik hier al lang zit en geen zin heb om een account aan te maken op het Viva forum, en om wat te trollen in de diverse topics.

Ik train mijn rug en de rest van het lijf ook wel, maar de echte 3-5 keer per week een zwaar splitschema in de sportschool zit er gewoon niet meer in. Ik kan het met een eigen bedrijf niet veroorloven dat ik weer eens 8 maanden uit de running ben.
 
Omdat ik hier al lang zit en geen zin heb om een account aan te maken op het Viva forum, en om wat te trollen in de diverse topics.

Ik train mijn rug en de rest van het lijf ook wel, maar de echte 3-5 keer per week een zwaar splitschema in de sportschool zit er gewoon niet meer in. Ik kan het met een eigen bedrijf niet veroorloven dat ik weer eens 8 maanden uit de running ben.
Je zegt het, alsof een fatsoenlijke training garant staat voor een blessure. Maar een zware training is imo wat anders dan lomp zoveel mogelijk gewicht verplaatsen. Juist in de gym trainen is zo ongeveer de minst blessure gevoelige sport. Als je op dit niveau zo vaak blessures krijgt, is de kans reëel dat het een oorzaak heeft die je vroeg of laat ook buiten je training belemmert. Denk aan: verkeerde houding, verzwakte spiergroepen, disbalans, teveel alles/niets mentaliteit, ect.

Wie wil, vind een manier. Wie niet wil, vind een excuus.

Hoe dan ook, ik vind het gewoon zonde voor je. In ieder geval succes gewenst!
 
Je zegt het, alsof een fatsoenlijke training garant staat voor een blessure. Maar een zware training is imo wat anders dan lomp zoveel mogelijk gewicht verplaatsen. Juist in de gym trainen is zo ongeveer de minst blessure gevoelige sport. Als je op dit niveau zo vaak blessures krijgt, is de kans reëel dat het een oorzaak heeft die je vroeg of laat ook buiten je training belemmert. Denk aan: verkeerde houding, verzwakte spiergroepen, disbalans, teveel alles/niets mentaliteit, ect.

Wie wil, vind een manier. Wie niet wil, vind een excuus.

Hoe dan ook, ik vind het gewoon zonde voor je. In ieder geval succes gewenst!
Ach ja, als het lijf mee had gewerkt en de artritis wat minder pijn zou doen zou ik een stuk zwaarder trainen.
Ik train nu alleen nog op zo'n manier dat ik buffer ben dan 90% van de mensen op straat en ik zonder pijnstillers de dag door kan komen.
 
Ach ja, als het lijf mee had gewerkt en de artritis wat minder pijn zou doen zou ik een stuk zwaarder trainen.
Ik train nu alleen nog op zo'n manier dat ik buffer ben dan 90% van de mensen op straat en ik zonder pijnstillers de dag door kan komen.
vet is niet gelijk aan buff dan is het gewoon dik
 
vet is niet gelijk aan buff dan is het gewoon dik
Klopt, voor vet hoef je ook niet echt te trainen, daarom nu ook even wat kg afvallen. Spieren omzetten in vet is de laatste jaren redelijk gelukt. Gelukkig zit er ook nog genoeg spier onder het vetlaagje. 😀
 
Top, ik doe zelf ook altijd keto om te cutten vind wel dat je al heel laag start met je gewicht
 
Groot voordeel van keto is dat ik geen honger meer heb en ik eet alleen als ik honger heb.
 
100 kg vanochtend

2100 kcal gegeten
450 kcal gesport
850 kcal onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
99.8 kg vanochtend

2000 kcal gegeten
400 kcal gesport
900 kcal onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
99,4 kg vanochtend

Voor de rest lekker een cheat dag vandaag met teveel kcals. 3000 ongeveer
 
Laatst bewerkt:
100.4 kg vanochtend

2800 gegeten
400 sporten
100kcals onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
99,4 kg gisteren

3700 gegeten
400 gesport
800kcals boven onderhoud
 
99,9 kg vanochtend

2150 gegeten
400 gesport
750 kcals onder onderhoud
 
Laatst bewerkt:
Succes met het behalen van je doel! Gaat je vast en zeker lukken. :flexbiceps:
Je zit in ieder geval al onder de 100, dus nu proberen vast te houden en door naar die 90 kilo.

Ik hoop ook dat je niet te veel hinder aan je rug ondervind.
 
1850 gegeten

650 onder onderhoud
 
Back
Naar boven