MuscleMeat

Cut log

Bezoekers in dit topic

1850 gegeten

650 onder onderhoud
Dat je daarop kunt leven met 100kg bw. Heb je niet de hele dag honger of dat je jezelf slap/moe voelt?
 
Dat je daarop kunt leven met 100kg bw. Heb je niet de hele dag honger of dat je jezelf slap/moe voelt?
Nee, eigenlijk nergens last van, beetje gezond voer eten en weinig koolhydraten en dan heb ik geen honger.
Het helpt natuurlijk wel dat ik een kantoorbaan heb en 1 a 2 keer per week iets over mijn onderhoud eet.
 
  • Like
Waarderingen: ak
99,9kg vanochtend

400kcal over onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
100.6 kg
Laat op de dag veel carbs eten zorgt voor flink wat extra vocht de volgende ochtend.

Vandaag 1200 boven onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
Tip: Gooi alle ochtendwegingen in een spreadsheet en vervolgens in een grafiek. Dan kun we in één oogopslag het gewichtsverloop zien.
 
Tip: Gooi alle ochtendwegingen in een spreadsheet en vervolgens in een grafiek. Dan kun we in één oogopslag het gewichtsverloop zien.
Doe ik ook, maar elke dag hier posten heeft iets meer drive om het wat beter vol te houden.
 
Laatst bewerkt:
Doe ik ook, maar elke dag hier posten heeft iets meer drive om het wat beter vol te houden.

Even alles in een Google sheet aan het zetten, dan kunnen jullie meekijken
Doe het zelf ook in excel bestand en dan rekent ie elke keer het week gemiddeld vanzelf uit. Bulk= elke week +0.2/0.5kg en cut -0.2/0.5kg. Haal je dat niet dan kan je mee snel bijsturen.

METEN=WETEN
 

Bijlagen

  • 0E622178-C909-491E-B23F-004FCCCF46A3.jpeg
    0E622178-C909-491E-B23F-004FCCCF46A3.jpeg
    154,5 KB · Weergaven: 90
2,5kg er af sinds start 18 dagen geleden, toch maar geen keto gedaan, een normaal low carb dieet is een stuk makkelijker vol te houden.

Wel handig om alles precies bij te houden in een sheet, dan kan ik straks precies uitrekenen wat mijn onderhoud is/was.

1631993845007.png
 
Laatst bewerkt:
TDEE 3.0.xlsx

Kijk eens naar deze sheet.
Kan je keurig je tdee mee bijhouden.
Misschien kan je er wat mee.
 
Bedankt, morgen eens doorkijken.
Tot nu toe vind ik mijn sheet wel handig, ik val af 😁
Over een maand of 2 maar eens de sheet gebruiken om mijn TDEE te bepalen.
 
Eerste mijlpaal behaald, 10.000 kcals onder onderhoud totaal, op naar de 100.000
 
Stand per 1-1-2022 is 102.8 kg, nog 12,8kg te gaan voor de zomer.
Aankomende tijd naar eens iets beter mijn best doen.

Gelukkig kan ik nu wel weer fietsen met mijn rug, dus kan ik wat meer kcals verbranden op een dag.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven