Fitness Seller

The Final Chapter

Bezoekers in dit topic

Kga je ook volgen :p Ongeveer even groot en zelfde gewicht :D Alleen is jouw bf een stukje lager :(

Succes!
 
Nog niet gezien dat je ging loggen man, ik ga je volgen! Ziet er goed uit, succes met je trainingen marcel.

Tnx mate!Volg een aantal logjes waaronder die van jou, post alleen nooit.Zal ik ff veranderen.;)

Kga je ook volgen :p Ongeveer even groot en zelfde gewicht :D Alleen is jouw bf een stukje lager :(

Succes!

Tnx man!Jij ziet er wel een stuk buffer uit dan ik btw.
 
ik volg! ben ook 1,72, jwz. :D

mijn huidige doelstelling is 75kg met 7/8/9/10% (nog nooit gemeten dus lastig te zeggen wat ik wil en hoe zwaar het zal worden). maar als ik jou pics zie wil ik mijn doel misschien ook wel op 85kg zetten...
 
ik volg! ben ook 1,72, jwz. :D

mijn huidige doelstelling is 75kg met 7/8/9/10% (nog nooit gemeten dus lastig te zeggen wat ik wil en hoe zwaar het zal worden). maar als ik jou pics zie wil ik mijn doel misschien ook wel op 85kg zetten...

Begin april dit jaar woog ik nog 60-65 kilo.:)
 
echt? damn. ik moet echt meer gaan vreten dan. helaas de eerste helft van de week (ma t/m wo) veel te weinig tijd :(
 
Zeer netjes dat je sinds april bijna 25kg hebt gegained, zou je je voedingsschema eens kunnen posten?
 
Ik wil je niet betwijfelen hoor, maar 25 kg sinds april en je staat op 11%? Klinkt te mooi om waar te zijn. Props uiteraard!

Ben erg benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen (voeding/trainingsschema).
 
Zeer netjes dat je sinds april bijna 25kg hebt gegained, zou je je voedingsschema eens kunnen posten?

Tnx, voedingsschema post verderop in m'n post.

Ik wil je niet betwijfelen hoor, maar 25 kg sinds april en je staat op 11%? Klinkt te mooi om waar te zijn. Props uiteraard!

Ben erg benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen (voeding/trainingsschema).

Ben niet naturel hoor, als je dat dacht.
Vast trainingsschema heb ik niet, ik train 5 dagen in de week waarbij ik probeer in 4 dagen alle spiergroepen te pakken en de 5e dag aan achterlopende spiergroep(en) te besteden.Per week maak ik een indeling voor de rest van de week waarbij ik probeer voor elke spiergroep 3 tot 4 oefeningen, met 5 setjes a 8-12 reps te doen.Dit klinkt misschien wat vaag maar ik heb het idee dat het voor mij werkt en daar gaat het om.
Voedingsschema:

400 gr. kipfilet of 400 gr. koolvis
1 kilo kwark
200 gr. rijst
300 gr. havervlokken
200 gr. whey
150 gr. groente

Dit zijn ongeveer 3500 kcal, bewust veel eiwit btw.Dit verdeeld over 5 eetmomenten per dag, melk heb ik geschrapt ivm lactose en brood lust ik niet (meer).
 
ken de voedinswaarde van koolvis niet goed maar lijkt mij weinig vetten in je schema zitten.
 
Laatst bewerkt:
BW 85,8 kg.
BF 10,8%

De training van vandaag, ging wel aardig ondanks het zware weekend, zelfs een PRtje gezet.
Misschien kwam het ook door het sampeltje 'pre workout shake' van B&F,overigens echt een ranzig smaakje.Ik weet niet wat voor bosfruit die jongens erin stoppen maar iig niet iets wat ik ken.
Anyway:

Rug

cable pulldown close grip

10x60
10x70
8x80
8x90


cable pulldown wide grip

10x70
8x80
8x90
6x100



seated low row (plate loaded)

12x40
10x80
8x120
8x160
6x180 (PR!)
12x80



seated row (plate loaded)

10x40
8x80
8x100
6x120
10x80


Ik zou graag DB rows willen doen maar de dumbbells gaan helaas maar tot 32 kg.Schiet dus niet op, volgende keer misschien eens barbell rows proberen.

Buik

Ongeveer 200 crunches op div. machines en 'buikbankje'.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------





ken de voedinswaarde van koolvis niet goed maar lijkt mij weinig vetten in je schema zitten.

Klopt.
 
Laatst bewerkt:
Tnx, voedingsschema post verderop in m'n post.



Ben niet naturel hoor, als je dat dacht.
Vast trainingsschema heb ik niet, ik train 5 dagen in de week waarbij ik probeer in 4 dagen alle spiergroepen te pakken en de 5e dag aan achterlopende spiergroep(en) te besteden.Per week maak ik een indeling voor de rest van de week waarbij ik probeer voor elke spiergroep 3 tot 4 oefeningen, met 5 setjes a 8-12 reps te doen.Dit klinkt misschien wat vaag maar ik heb het idee dat het voor mij werkt en daar gaat het om.
Voedingsschema:

400 gr. kipfilet of 400 gr. koolvis
1 kilo kwark
200 gr. rijst
300 gr. havervlokken
200 gr. whey
150 gr. groente

Dit zijn ongeveer 3500 kcal, bewust veel eiwit btw.Dit verdeeld over 5 eetmomenten per dag, melk heb ik geschrapt ivm lactose en brood lust ik niet (meer).

Ah, dat scheelt al een en ander natuurlijk. Alsnog een mooi resultaat!

Waarom bewust zoveel eiwit, ben je aan het cutten? (Weet je ong je verhouding in procent e/k/v?) Vind 200 gram whey behoorlijk veel trouwens, maar is wel makkelijk weg te werken natuurlijk.

Sterke training!
 
Ik dacht dat je ook al wat zwaarder was toen je je aanmeldde. Netjes dan.

Edit: O, niet naturel. Ja, zo kan ik het ook! Dan hoef je niet eens meer te trainen.

:jk:, nog steeds netjes.
 
Ah, dat scheelt al een en ander natuurlijk. Alsnog een mooi resultaat!

Waarom bewust zoveel eiwit, ben je aan het cutten? (Weet je ong je verhouding in procent e/k/v?) Vind 200 gram whey behoorlijk veel trouwens, maar is wel makkelijk weg te werken natuurlijk.

Sterke training!

Tnx!Nee ben niet echt aan het cutten maar wil niet te vettig worden.Het oorspronkelijke voedingsschema, lang geleden, had een e/k/v van 45/35/20.Sindsdien heb ik er behoorlijk aan gesleuteld en ben hierop uitgekomen, geen idee wat de exacte e/k/v verhouding is maar dit werkt voor mij.Ik zit er wel over te denken om iets lager in kh te gaan zitten, afhankelijk van m'n vetmeting volgende week.

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Ik dacht dat je ook al wat zwaarder was toen je je aanmeldde. Netjes dan.

Edit: O, niet naturel. Ja, zo kan ik het ook! Dan hoef je niet eens meer te trainen.

:jk:, nog steeds netjes.

Zal misschien 70 kilo gewogen hebben maar niet meer denk ik.Beetje lastig te zeggen omdat ik toen nog geen weegschaal had, het is dus een schatting.

Tnx!:D
 
Ik ga je ook volgen hoor :D Alleen meer losse gewichten man, dan word het interessant.. **** die apparaten.. ;) (maar daar hebben we het al over gehad :P)

x
 
wat voor kuur/kuren heb je gedaan dan de afgelopen tijd? daarvoor natural?
 
Ik ga je ook volgen hoor :D Alleen meer losse gewichten man, dan word het interessant.. **** die apparaten.. ;) (maar daar hebben we het al over gehad :P)

x

Busted!:o Ik werk eraan, echt.

X
 
dumbbells gaan bij mij ook maar tot 32kg :@

niet dat het nu al een probleem vormt maar begin in de buurt te komen. :(

sterke rug training trouwens!
 
dumbbells gaan bij mij ook maar tot 32kg :@

niet dat het nu al een probleem vormt maar begin in de buurt te komen. :(

sterke rug training trouwens!

Tnx!Een oplossing is korte halterstangen met diameter 50 misschien maar om die dingen nou elke keer mee naar de gym te slepen...Maar wanneer ga jij loggen dan?
 
Tnx!Een oplossing is korte halterstangen met diameter 50 misschien maar om die dingen nou elke keer mee naar de gym te slepen...Maar wanneer ga jij loggen dan?
nooit?

waarom denk je dat ik ga loggen ? :p

edit: we hebben zo een halterstang, alleen word ie door maar 1 iemand gebruikt daarom dat ik er niet meteen aan heb gedacht. dus kan nog ff verder.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven