Fitness Seller

The Final Chapter

Bezoekers in dit topic

giphy.gif


J/k, verbaas me er zelf ook steeds over elke keer als ik me weeg.

Doe ik al 7 jaar intussen :janken::janken:

Doe ik niet meer aan afgezien van een sporadische nachtelijke vreetbui.
Verschillende publicaties gezien waarin beweerd werd dat dit niet zo zinvol zou zijn als aangenomen werd.
Varieer wel met carb inname.

Zinvol misschien niet, maar wel lekker :p
 
Doe ik al 7 jaar intussen :janken::janken:



Zinvol misschien niet, maar wel lekker :p

7 Jaar pff wordt tijd voor een bulk dan!

Yep wel lekker maar dat knagende schuldgevoel(..) na zo'n uitspatting.:o


Ben inmiddels wel erachter gekomen dat de automatenchocolademelk op het werk ongeveer 3x zoveel kcal bevat als ik dacht, ongeveer 85kcal per beker blijkbaar.
Dat betekent dat ik op werkdagen zo'n 550 kcal meer inneem dan ik dacht, belachelijk natuurlijk maar verklaart wel een en ander.
Geen chocolademelk meer @ work.


-------------------------------------------------------------------------

Ook nog getrend vandaag, legday calf dominant.

Trainingstijd 75 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



ssb bar squats

8x17
8x37
4x57
4x77
3x97 zat meer in maar wil me voorlopig op form focussen.


seated calf raises smith

4x100
4x180
4x220
4x260
4x300


v-bench leg curls

6x14
6x23
6x36
6x50


one leg seated calf raises toes out(PL)

6x20
6x30
6x40
6x50
6x60


leg extensions

10x7
10x14
10x23
10x36
10x50
10x64
10x77


calf raises plate loaded legpress toes in

10x--
10x50
10x100

Done.
 
Sodan, das een best misverstandje
Ben benieuwd of het idd uitmaakt i.c.m. je gewicht als je deze nu gaat skippen
 
Je kunt beter alles uit de automaat vermijden, of je moet zeker weten dat de koffie en thee puur is. Bij ons is al die automatenshit niet te drinken en bovendien vind ik het zonde van de kcals (zeker als ik zo laag zou zitten als jij). Toch verbaast het mij dat je niet afvalt op die kcal. Misschien toch eens een weekje of twee wat hoger gaan zitten en monitoren of je hierop aankomt. Weet je wat je huidige VP is? Het kan ook zijn dat je gewoon wat bloated oogt of veel vocht vasthoudt, maar dat je VP wel al erg laag is.
 
Sodan, das een best misverstandje
Ben benieuwd of het idd uitmaakt i.c.m. je gewicht als je deze nu gaat skippen

Idd, begrijp achteraf ook niet zo'n blunder gemaakt te hebben.
Ben ook benieuwd.

Je kunt beter alles uit de automaat vermijden, of je moet zeker weten dat de koffie en thee puur is. Bij ons is al die automatenshit niet te drinken en bovendien vind ik het zonde van de kcals (zeker als ik zo laag zou zitten als jij). Toch verbaast het mij dat je niet afvalt op die kcal. Misschien toch eens een weekje of twee wat hoger gaan zitten en monitoren of je hierop aankomt. Weet je wat je huidige VP is? Het kan ook zijn dat je gewoon wat bloated oogt of veel vocht vasthoudt, maar dat je VP wel al erg laag is.

Klopt, is eigenlijk rommel, ook niet te haggelen, behalve de bonenkoffie (versgemalen) .
Zou rond de 2000 kcal per week moeten schelen, kan volgens mij wel een verschil maken.
Huidige VP is volgens weegschaal 24%. klopt sws niet maar genomen als referentiepunt 2 maanden geleden en sindsdien onveranderd.
Alle bodystats volgens weegschaal zijn onveranderd t.o.v. 2 maanden geleden.
Enige progressie die ik geboekt heb is qua kracht.

Cola zero ipv choco dan maar? :o

Sws bro, nu het weer warmer wordt geen warme dranken meer.
 
Borst vandaag was de bedoeling.

Na eerste opwarmsetje BP een vervelend gevoel in m'n schouder, eenmaal bij 90 kg. aanbeland was de pijn niet meer te houden.
Aantal jaar geleden exact dezelfde blessure opgelopen, toen half jaar zoet mee geweest. geen fatsoenlijke UB train meer kunnen doen, fml.

Uiteindelijk nog incline BP geprobeerd, ging helemaal niet, decline BP ging redelijk pijnvrij, 3x130 gered.
Toen maar een shitload aan flys en machinebullshit oefeningen gedaan, ga ze niet eens loggen.

Komende tijd ligt de focus op LB en abs, 4x per week calf dominant legday.:woot:
 
Als ik zin heb in eens warme choco ipv de sloten (verse) thee die ik normaal drink, warm ik gewoon een tas amandelmelk en gooi er 5gr pure cacao in :)
Het is niet hetzelfde, maar heel low in kcal en beter dan niets :dunno:

Zuur dat je blessure weer opspeelt, goed rusten nu en hopen dat het in een halve maand beter is ipv een half jaar...
 
Borst vandaag was de bedoeling.

Na eerste opwarmsetje BP een vervelend gevoel in m'n schouder, eenmaal bij 90 kg. aanbeland was de pijn niet meer te houden.
Aantal jaar geleden exact dezelfde blessure opgelopen, toen half jaar zoet mee geweest. geen fatsoenlijke UB train meer kunnen doen, fml.

Uiteindelijk nog incline BP geprobeerd, ging helemaal niet, decline BP ging redelijk pijnvrij, 3x130 gered.
Toen maar een shitload aan flys en machinebullshit oefeningen gedaan, ga ze niet eens loggen.

Komende tijd ligt de focus op LB en abs, 4x per week calf dominant legday.:woot:
Incline is toch meer belastend voor je schouder dan flat?
 
Als ik zin heb in eens warme choco ipv de sloten (verse) thee die ik normaal drink, warm ik gewoon een tas amandelmelk en gooi er 5gr pure cacao in :)
Het is niet hetzelfde, maar heel low in kcal en beter dan niets :dunno:

Zuur dat je blessure weer opspeelt, goed rusten nu en hopen dat het in een halve maand beter is ipv een half jaar...

Choco is in de ban maar mocht ik trek krijgen, toevallig hebben we de hele range alpro op het werk beschikbaar dus ook almond.Weet alleen niet of ongezoet.
Anyway, als het warmer wordt drink ik sws geen warme dranken.

Idd, baal er behoorlijk van.Aankomende week kijken welke oefeningen pijnvrij te doen zijn.We'll see, wil niet weer de fout maken om te forceren.

Incline is toch meer belastend voor je schouder dan flat?

Klinkt wel logisch ja maar dat staat er ook, incline was niet te doen terwijl decline nog redelijk ging.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Choco is in de ban maar mocht ik trek krijgen, toevallig hebben we de hele range alpro op het werk beschikbaar dus ook almond.Weet alleen niet of ongezoet.
Anyway, als het warmer wordt drink ik sws geen warme dranken.

Idd, baal er behoorlijk van.Aankomende week kijken welke oefeningen pijnvrij te doen zijn.We'll see, wil niet weer de fout maken om te forceren.



Klinkt wel logisch ja maar dat staat er ook, incline was niet te doen terwijl decline nog redelijk ging.

Komt allemaal goed pik! Ik zou vooral blij wezen dat je erachter ben gekomen. Het verklaart wel het een en ander dat je niet dropt in gewicht. Hoe ben je dr eigenlijk achter gekomen? XD
 
Komt allemaal goed pik! Ik zou vooral blij wezen dat je erachter ben gekomen. Het verklaart wel het een en ander dat je niet dropt in gewicht. Hoe ben je dr eigenlijk achter gekomen? XD

Lol, heb 2 maanden nodig gehad om erachter te komen maar ok.
Op een gegeven moment ben ik alles wat ik track gaan crossreferencen, blijkt er nogal een verschil qua voedingswaarde in de diverse automatenchocopoeders te zitten en onze automaat mengt er ook nog eens melkpoeder doorheen.
Ook was ik uitgegaan van 5 gram poeder per beker terwijl het eerder 20-25 gram is, sterkte kan je ook nog kiezen.
Scheelt minstens 2500kcal per week en dat is nog heel voorzichtig geschat.
 
Rugje vandaag, geen last van schouder gek genoeg.
Wel side raise geprobeerd maar dat ging dan weer niet???

Trainingstijd 70 min.

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



rackpulls

8x40
6x80
4x120
1x160


latpull

6x50
6x70
6x91
4x91 +10


meadows rows

6x30
6x40
6x50
4x60
3x70


straight arm pulldown

6x50
6x64
4x77
3x91


t-bar rows

4x60
4x80
4x100
4x120


reverse pulldown one arm

6x52
6x61
5x70


Done.
 
Eigenwijs toch schouders gedaan, ging redelijk pijnvrij.

Trainingstijd 80 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg


DB front raises

10x8
10x10
10x12
10x14
10x16


cable rear delt pulls

10x5
10x7
10x9
10x14
10x18


cable side raises unilateral

10x5
10x7
10x9
10x14


one arm landmine presses

10x20
10x30
10x40


facepulls

10x7
10x14
10x23
10x36
10x50


machine shoulderpress

20x14
15x23
12x36
10x50

Nog wat pompwerk op de gekke side raise machine verschillende posities, kopjes goed vol.Zo voelde het tenminste.
Morgen legday:hedbang:
 
Legday II

Trainingstijd 75 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



seated calf raises smith

8x140
8x180
8x220
6x260
6x300


hack squat (PL)

10x--
10x50
10x100
10x150


standing calf raises smith

10x60
10x80
10x100
10x120
10x140


SSBbar squat

10x17
10x37
10x57 matig


v-bench legcurls

10x14
10x23
10x36
10x50


Done.
 
En wat is de hack squat (pl)
 
Bij ons is er geen hack squat machine meer :( Doe het nu met een barbell, rare oefening maar na een paar keer proberen toch best leuk :)
 
Hack squat is top. Ben er alleen te pussy voor.
ik doe ze met een lege machine. :emo:
 
Back
Naar boven