Fitness Seller

The Final Chapter

Bezoekers in dit topic

Bij ons is er geen hack squat machine meer :( Doe het nu met een barbell, rare oefening maar na een paar keer proberen toch best leuk :)

Ziet er ook een beetje ongemakkelijk uit.

Hack squat is top. Ben er alleen te pussy voor.
ik doe ze met een lege machine. :emo:

Ik gebruik fake plates.:o
 
Borst vandaag, bp geprobeerd met alleen bb maar voelde niet ok dus maar weer shitload aan flys gedaan.
Later close grip geprobeerd dat ging wel???

Trainingstijd 80 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



one arm pecdeck lite

10x36
10x50
10x64
10x77
10x91


decline BP

4x30
4x60
4x80
4x100
4x120


cable flys decline position

10x7
10x14
10x23
10x36


CGBP

4x40
4x60
4x80
4x100


one arm pecdeck lite incline position

10x23
10x36
10x50
10x64
10x77


incline CGBP

6x20
6x40
6x60
4x80


bayesian flys

10x14
10x23
10x36

Done.
 
Bij ons is er geen hack squat machine meer :( Doe het nu met een barbell, rare oefening maar na een paar keer proberen toch best leuk :)

Hack squat is top. Ben er alleen te pussy voor.
ik doe ze met een lege machine. :emo:
Op de machine is inderdaad top. :cool: Met een BB heb ik 1x geprobeerd en dat nooit meer; wat is dat een klote-oefening zeg. :mad:
Borst vandaag, bp geprobeerd met alleen bb maar voelde niet ok dus maar weer shitload aan flys gedaan.
Later close grip geprobeerd dat ging wel???

Trainingstijd 80 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



one arm pecdeck lite

10x36
10x50
10x64
10x77
10x91


decline BP

4x30
4x60
4x80
4x100
4x120


cable flys decline position

10x7
10x14
10x23
10x36


CGBP

4x40
4x60
4x80
4x100


one arm pecdeck lite incline position

10x23
10x36
10x50
10x64
10x77


incline CGBP

6x20
6x40
6x60
4x80


bayesian flys

10x14
10x23
10x36

Done.
Heavy CGBP zeg! :eek: Net als die Decline BP.
Ik zie niets. :(
 
Op de machine is inderdaad top. :cool: Met een BB heb ik 1x geprobeerd en dat nooit meer; wat is dat een klote-oefening zeg. :mad:

Heavy CGBP zeg! :eek: Net als die Decline BP.

Ik zie niets. :(

Tnx!

Hacksquat met bb ziet er ook echt ongemakkelijk uit.
Lijkt me niet dat je op die manier spectaculaire gewichten haalt?

Originele grap van schwarzenflikkertje, hij post hier wat ik in zijn log gepost heb.:rolleyes:
 
Nomen Nescio : ik heb je log niet altijd even aandachtig gevolgd dus misschien is mijn volgende vraag recent aan bod gekomen...

Wat is jouw verleden op gebied van AAS?
 
Nomen Nescio : ik heb je log niet altijd even aandachtig gevolgd dus misschien is mijn volgende vraag recent aan bod gekomen...

Wat is jouw verleden op gebied van AAS?

Hm, volgens mij ben je de eerste die ernaar vraagt.
Vrij zwaar gekuurd in het verleden.
In een notedop: ongeveer 3,5 jaar on geweest, afwisselend lange/korte esters icm HGH en een paar keer met slin geexperimenteerd.
Topshape was 4 jaar geleden, 1m72, 92 kg. @ 6%.
 
Hm, volgens mij ben je de eerste die ernaar vraagt.
Vrij zwaar gekuurd in het verleden.
In een notedop: ongeveer 3,5 jaar on geweest, afwisselend lange/korte esters icm HGH en een paar keer met slin geexperimenteerd.
Topshape was 4 jaar geleden, 1m72, 92 kg. @ 6%.

Mooie shape moet dat geweest zijn, ik had ongeveer hetzelfde gewicht voor 1m74 maar stond wel op 10-11% gok ik.

Hoe is je herstel toen verlopen of ben je op trt overgegaan? Ik wil je log niet vervuilen dus negeer dit bericht maar als je er niet op in wil gaan :P
 
Laatst bewerkt:
Mooie shape moet dat geweest zijn, ik had ongeveer hetzelfde gewicht voor 1m74 maar stond wel op 10-11% gok ik.

Hoe is je herstel toen verlopen of ben je op trt overgegaan? Ik wil je log niet vervuilen dus negeer dit bericht maar als je er niet op in wil gaan :P

No worries bro, er is er hier maar 1 die de boel vervuilt.
Zieke shape idd.Meeste pica's van toen gewist, kon er niet meer naar kijken.
Ben om gezondheidsredenen vrij abrupt gestopt, nauwelijks pct gedaan, was niet slim.
 
Tnx!

Hacksquat met bb ziet er ook echt ongemakkelijk uit.
Lijkt me niet dat je op die manier spectaculaire gewichten haalt?

Originele grap van schwarzenflikkertje, hij post hier wat ik in zijn log gepost heb.:rolleyes:

Ik haal sowieso enkel pussy gewichten dus voor mij maakt het niet zoveel uit :P Als je leuke alternatieven weet, let me know!
 
Ik haal sowieso enkel pussy gewichten dus voor mij maakt het niet zoveel uit :P Als je leuke alternatieven weet, let me know!
In een Smith Machine je voeten een stuk naar voren plaatsen (iets schuin, bijvoorbeeld een plate shuin leggen of als ze een een taps toelopende plank hebben deze gebruiken); overigens evenaart dit niet een echte Hack Squat. Bij de F4F hebben ze deze ook niet, en pak ik daarom gewoon enkele reguliere of Front Squats, Leg Presses, Lunges en wat isolatiewerk op machines. Ik zie ook weleens mensen op de grond liggen en de Smith Machine BB wegduwen. Weet niet of dit wat is.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nomen Nescio : weet je trouwens al of je bij de meet kan zijn volgende week zaterdag?
:D
 
Waarom wordt hier niet meer gelogd? :mad:
 
Tettentren vandaag, ging lekker.

Trainingstijd 70 minuten

Rating:
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg
2a0nvdh.jpg



incline DB press

8x12
8x16
8x24
8x32
6x40


DB press

8x30
8x40
5x50
2a0nvdh.jpg



one arm incline pecdeck

6x50
6x64
6x77
6x91
6x91 +10


one arm pecdeck

6x77
6x91
6x91 +10
6x91 +20


cable flys decline position

6x23
6x30
6x36
5x43


one arm decline chestpress

6x23
6x36
6x50
6x64

Nog wat bicep pompwerk, done.
 
Laatst bewerkt:
Tettentren vandaag, ging lekker.
Er wordt weer gelogd. :cheer:
Lekkere training; ik dacht even 'trentrentren' te lezen. :P
Ik meen me te herinneren dat je hier weleens had gepost dat je vroeger wel gekuurd had. Ben je van plan in de toekomst nog te gaan kuren of helemaal niet meer? Ben benieuwd naar je beweegredenen

Die one-arm pec deck is trouwens sterk zeg; hoe kun je je lichaam nog in balans houden? Is dat trouwens een machine waarop je die incline pec deck doet; nog nooit gezien. :thinking:
 
Fuck, zie net dat ik vergeten ben het mooiste setje te loggen:mad: gelijk maar even geedit.

Er wordt weer gelogd. :cheer:
Lekkere training; ik dacht even 'trentrentren' te lezen. :P
Ik meen me te herinneren dat je hier weleens had gepost dat je vroeger wel gekuurd had. Ben je van plan in de toekomst nog te gaan kuren of helemaal niet meer? Ben benieuwd naar je beweegredenen

Die one-arm pec deck is trouwens sterk zeg; hoe kun je je lichaam nog in balans houden? Is dat trouwens een machine waarop je die incline pec deck doet; nog nooit gezien. :thinking:

Lol nee geen trentren meer, om gezondheidsredenen.

Is geen erkende oefening volgens mij maar ik noem het altijd zo bij gebrek aan benaming.
Maar het is ongeveer dit apparaat
impulse_dual_machines_0001_pl9022.jpg

Zitje op de onderste stand en de arm zo hoog mogelijk pakken, ik pak 'm boven het bovenste handvat hammergrip.
Balans houden is goed te doen, een been schuin en de vrije hand tussen m'n benen aan het zitje.
Fijn is dat de arm 2 scharnierpunten heeft, ideaal voor mensen met wat korter dan gemiddelde armen.
 
Fuck, zie net dat ik vergeten ben het mooiste setje te loggen:mad: gelijk maar even geedit.



Lol nee geen trentren meer, om gezondheidsredenen.

Is geen erkende oefening volgens mij maar ik noem het altijd zo bij gebrek aan benaming.
Maar het is ongeveer dit apparaat
impulse_dual_machines_0001_pl9022.jpg

Zitje op de onderste stand en de arm zo hoog mogelijk pakken, ik pak 'm boven het bovenste handvat hammergrip.
Balans houden is goed te doen, een been schuin en de vrije hand tussen m'n benen aan het zitje.
Fijn is dat de arm 2 scharnierpunten heeft, ideaal voor mensen met wat korter dan gemiddelde armen.
Aha, de Pec Fly. Ja, die ken ik wel. Heb 'm echter nooit gedaan zoals jij beschrijft. Ik doe hier altijd reguliere Flyes op, maar dan wel met beide armen tegelijk. :)
 
Back
Naar boven