Fitness Seller

Cut naar 6-8%

Bezoekers in dit topic

pineapple1025

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
2.794
Waardering
3.847
Lengte
1m75
Massa
79kg
Ben nu geloof ik 10-11%. Ik ga even kijken hoe droog ik kan worden.
Die kracht log kan gesloten worden want ik train puur met gymnastiek ringen en lichaamsgewicht.
Huidige phyisque:
 
DSC_0893.JPG
 
Ben nu geloof ik 10-11%. Ik ga even kijken hoe droog ik kan worden.
Die kracht log kan gesloten worden want ik train puur met gymnastiek ringen en lichaamsgewicht.
Huidige phyisque:
Je kunt beter je huidige physique proberen vast te houden, zie geen enkele nut om nog lager in vet te gaan dan nu.
You Got the looks Mate :flex:
 
Als je echt zo laag wilt gaan blijft er weinig van je over ben ik bang.
Om eerlijk te zijn zou ik t zonde vinden.
Je ziet er nu goed uit en je hebt een super resultaat behaald. Maar ik zou er toch eens over nadenken.
 
,
 
Laatst bewerkt:
Lager dan nu heeft alleen maar nadelen, zou het niet aanraden tenzij je een fotoshoor/wedstrijd hebt. Tevens van 10 naar 6% is ook een loodzware weg die enkele weken zal duren, naast het feit dat je als natty massa gaat verliezen. Verloren massa komt wel giga snel terug in de rebound daar niet van, maar visueel ga je downsizen.
 
Ik ga het wel in de gaten houden, als ik spiermassa kwijtraak zou ik ook zwakker moeten worden maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
 
Zoek een middenweg man. Jij bent altijd van het extreme. Op 12% sta sta je er ook goed bij.

Kameel geeft 1 tik van voor het leven want O zo meelevend zijn wij voor hem. Maar ondertussen doet deze gast het ene extreme na het andere 😂
 
Zoek een middenweg man. Jij bent altijd van het extreme. Op 12% sta sta je er ook goed bij.

Kameel geeft 1 tik van voor het leven want O zo meelevend zijn wij voor hem. Maar ondertussen doet deze gast het ene extreme na het andere 😂
Valt hij daar anderen mee lastig?
 
Back
Naar boven