Fitness Seller

Cut naar 6-8%

Bezoekers in dit topic

Nou ik kom eindelijk van de antipsychotica af. Hoe ik dat geflikt heb met een zorgmachtiging ga ik nu vertellen. Dus ik ben methylfenidaat gaan gebruiken, dit is een vorm van ritalin, medicatie die normaal word gebruikt voor ADHD.
Antipsychotica heeft als hoofdwerking als ik het goed heb de afbraak van dopamine in het hoofd versnellen.
Wat doet methylfenidaat? Toevallig precies het tegenovergestelde. Dus ik ben die shit gaan gebruiken en ik functioneer 100x beter, dat heb ik die flikkers heel eerlijk laten weten. Nu zijn ze de antipsychotica dus af aan het bouwen.
Ik heb ze dus afgedwongen. Op de zelfde manier hoe ze mij afgedwongen hebben.
 
322588245_5540592456051659_143071454270009613_n.jpg
 
Ben aangekomen, nu 75 kg. Op een of andere manier heb ik wel een slankere kop, mensen schrikken er soms van.
 
Lijkt wel of mijn kop in 3 maanden tijd er 10 jaar ouder uit is gaan uitzien. Want dat is ook zo
 
Laatst bewerkt:
Yo Kameel, ik zie dat je terug bent. Als je een keer wil trainen samen laat me maar weten
 
Calisthenics in het parkje? :trollface:
 
Mijn kop is echt enorm veranderd, door ouder worden en door die ritalin
Mensen schrikken af en toe van me op straat tegenwoordig
 
Laatst bewerkt:
Heb die foto maar verwijderd, ik ben echt slecht in selfies maken
 
Ja misshien koop ik wel gel. Maar ik wil eerst wat andere dingen kopen, zou eerst van mijn ritalin verslaving af moeten komen kost me al me geld.
 
Ik kan toveren iedereen, video is wel in het engels wou zon maat van mij online dat laten zien


Komt van al het roken en hete dingen aanraken geloof ik, heb hele vuurvaste handen.
Voel het pas na 3 volle seconden.
 
Back
Naar boven