AndroidHealthClinic

Cut naar 6-8%

Bezoekers in dit topic

Hoe is het nu met je doel? Waar zit je op fitness gebied. De titel van je log is een cut naar 6-8 procent body fat.

Daar vanaf gestapt?

Persoonlijk zou ik niet heel hard gaan cutten als je je mentaal niet helemaal fit voelt.
 
Hoe is het nu met je doel? Waar zit je op fitness gebied. De titel van je log is een cut naar 6-8 procent body fat.

Daar vanaf gestapt?

Persoonlijk zou ik niet heel hard gaan cutten als je je mentaal niet helemaal fit voelt.
Ik ben weer aan het cutten. Deze keer zonder moeite voor mijn dieet. De reden is de abilifly injectie hebben ze in een keer eraf gehaald. Nu heb ik veel minder honger en ik schat dat ik binnen rond 2 of 3 maanden weer helemaal droog ben met hoeveel ik wandel.
 
Ik voel me extreem goed, vandaag 20 km in een stuk door gewandeld en dan de trein gepakt naar huis. Heb vandaag al 3700 calorieën verbrand, maar 2000 calorieën op en geen honger. En die abilifly is nog niet eens helemaal uit het systeem.
 
Van 80 kg naar 77 kg gegaan in een hele korte tijd. Ik gok binnen 2 maanden zit ik weer op de 68 kg.
 
Spiermassa lijkt nu ook meer te zijn zonder krachttraining vooral in kuiten. (ik doe geen krachtraining meer alleen wandelen) Die abilifly had mijn spiermassa ook afgebroken geloof ik.
 
Nou weer aangekomen, 83 kg. Maar heb niet zon dikke kop vergeleken met de vorige keer dat ik 83 kg weeg. Ben ook iets droger dan toen.
Maar ben weer op dieet. Gaat allemaal niet zo soepel nu.
 
337116101_1246870152932112_8893745484518907108_n.jpg
 
Back
Naar boven