Fitness Seller

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe nu al 4 dagen een maaltijd per dag, al 4 dagen onder 1600 calorieen.
En ik doe laatste dagen steeds bij een calisthenics parkje 3 sets optrekken en 3 sets dips
Mijn focus nu is puur afvallen
Hoe is het met je nekpijn?
 
Hoe is het met je nekpijn?
Heb ik nog steeds, daarom ga ik ook niet intensieve krachtraining doen
Komt door postuur met gamen denk ik
Ik voel me echt helder op het 1 maaltijd per dag dieet. Normaal kom ik moeilijk uit bed maar nu spring ok gwn uit mn bed en ik voel me heel gefocused.
 
Heb ik nog steeds, daarom ga ik ook niet intensieve krachtraining doen
Komt door postuur met gamen denk ik
Ik voel me echt helder op het 1 maaltijd per dag dieet. Normaal kom ik moeilijk uit bed maar nu spring ok gwn uit mn bed en ik voel me heel gefocused.
Heb ook wel last van m'n nek soms door het thuiswerken etc.
Ga denk ik gewoon ff goed geld tegen zo'n gamerstoel aangooien als het black friday is.
Nog niet langs de huisarts geweest? Want ik heb er meestal maar eventjes last van.
 
Het is nu al dag 7 van mijn een maaltijd per dag dieet. Ben al van 95 kg naar 89 kg gegaan maar zal vooral watergewicht zijn. Ik denk ook wel 1 kilo vet kwijt te zijn.
Nog 10-15 weken.
 
Het is nu al dag 7 van mijn een maaltijd per dag dieet. Ben al van 95 kg naar 89 kg gegaan maar zal vooral watergewicht zijn. Ik denk ook wel 1 kilo vet kwijt te zijn.
Nog 10-15 weken.
Zal idd veel vocht/glycogeen/darminhoud zijn, maar met maar 1maaltijd per dag (als dat geen grote maaltijd is) is een kg vet wel mogelijk lijkt me.
Lukt een beetje sporten nog wel?
 
Jij bent wel een man van de extreme maatregelen he :).
 
ThaWasteland heel herkenbaar strenge maatregelen dat moet ook anders val je niet af met kut medicaties.
 
ThaWasteland heel herkenbaar strenge maatregelen dat moet ook anders val je niet af met kut medicaties.
Ja dat kan ik nog begrijpen. 1 meal gaat mij nooit lukken en dat is toch ook niet vol te houden?

Maar ook met training van geen deadlift naar elke dag deadliften. :) dat soort extremen
 
Deejay lukt mij ook niet maar stricter eten veel sporten gaat het er ook langzaam vanaf. Het duurt gewoon door bepaalde medicaties veel langer kost veel energie en doorzettingsvermogen.

Elke dag deadliften zie ik het nut niet van in je moet tijd nemen om te herstellen lijkt mij.
 
Het is nu dag 8 van 1 maaltijd per dag.
Ik denk dat ik niet een keer boven de 1600 kcal heb gegeten nu.
Het afvallen gaat echt lukken nu eerste keer dat ik zoiets volhoud.
Optrekken
 
Zit er nog verschil in hoe vaak je kunt optrekken aan dat kozijn en hoe vaak je dat kunt in een rek?
 
Zit er nog verschil in hoe vaak je kunt optrekken aan dat kozijn en hoe vaak je dat kunt in een rek?
Moet wel toch, je verbruikt veel meer grip bij zo'n kozijn lijkt mij. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd is echt niet fijn.
 
Ok het is nu dag 10 van mijn een maaltijd per dag dieet.
Deze 10 dagen had ik flink eiwit tekort dus ik ga het anders doen. Nu 2 maaltijden per dag. Dit is mijn nieuw dieet en trainingschema:

Dieet:
Ontbijt 1 kg kwark
Avondeten 1 x opscheppen
totaal 1000-1400 kcal op een dag

Training Dagelijks:
Overhead Press
Weighted Chinup
 
Ook ga ik proberen te minderen met roken zodat ik altijd geld heb voor kwark
 
Laatst bewerkt:
Ook ga ik proberen te minderen met roken zodat ik altijd geld heb voor kwark
Dat is zwz een goed plan. Hoewel veel mensen zeggen dat ze enorme trek krijgen als ze met roken stoppen.... kan lastig worden.
 
22-11-2020

Weighted Pullup 20 kg x 3, 10 kg x 6? dropset BW

Ik zat vandaag vol na 3/4 van een kilo kwark. Mijn maag is gekrompen
Avondeten ga ik maar 1 keer opscheppen
 
22-11-2020

Weighted Pullup 20 kg x 3, 10 kg x 6? dropset BW

Ik zat vandaag vol na 3/4 van een kilo kwark. Mijn maag is gekrompen
Avondeten ga ik maar 1 keer opscheppen
Kan je beter 500 gram in de ochtend nemen. En nog is 500 gram voor het slapen gaan. Verdelen lijkt me sowieso fijner, zeker als je al zo weinig eet op een dag.
 
22-11-2020

Weighted Pullup 20 kg x 3, 10 kg x 6? dropset BW

Ik zat vandaag vol na 3/4 van een kilo kwark. Mijn maag is gekrompen
Avondeten ga ik maar 1 keer opscheppen
Een maag kan fysiek niet krimpen
 
Back
Naar boven