Fitness Seller

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

Hoeveel drink je erbij of vlak ervoor?
Ik drink best wel veel water en koffie smorgens en de hele dag door
Weet niet of mn maag is gekrompen maar kan in ieder geval wel nu veel minder eten
 
Ik drink best wel veel water en koffie smorgens en de hele dag door
Weet niet of mn maag is gekrompen maar kan in ieder geval wel nu veel minder eten
Nogmaals een maag kan niet krimpen
 
Ik drink best wel veel water en koffie smorgens en de hele dag door
Weet niet of mn maag is gekrompen maar kan in ieder geval wel nu veel minder eten
Gewenning man, je lichaam "went" vanzelf aan je cal inname :thumb:
 
Je maag is elastisch lijkt mij? Wanneer je eet rekt het wat uit maar komt daarna weer in zijn normale omvang terecht. Het lijkt mij stug dat je maag bij 1 week weinig eten ineens kleiner geworden is.
En je lichaam went ook aan het minder eten.

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • 1ACCC6E7-F107-419A-95F7-9506CF51BEFF.jpeg
    1ACCC6E7-F107-419A-95F7-9506CF51BEFF.jpeg
    103,7 KB · Weergaven: 147
Krimpen zal je maag niet doen. Wel uitzetten. Je lichaam went eraan hoe vol je maag is en jijzelf ook.
Zie het maar als je bijvoorbeeld een keer flink uit eten gaat en jezelf toch wat overeet. Je kan een beetje een overvol gevoel hebben (oke.. voor sommigen hier geld dat niet :p ). Maar dat gevoel went. Je maag zet gewoon meer uit. Ga je minder eten dan went je maag en je lijf ook weer aan minder eten. ALs jij voor het eten eerst even een liter water drinkt kan je ook minder eten. Je zit vol en op den duur kan je ook misselijk worden. Echter wen jij jezelf aan dit elke dag te doen door het op te bouwen dan kan je maag het met een weekje makkelijk elke dag aan. Evenals dat dit andersom geldt. Vergelijk het gewoon met een ballon die je opblaast.. vol is vol. Maar laat je hem leeglopen of je hem nu helemaal vult of half. De lege ballon blijft even groot.
 
Heb vandaag aleen een boterham en n pot kwark op, geen honger
 
Ik weeg nu 87.8 kg met kleren. Op het begin van het dieet 95 kg. Dit is dag 12
 
Prima resultaat voor nu .. maar besef je wel dat dit tijdelijk resultaat is , zodra je weer op een normaal eetschema zit is dit er zo weer bij ..
 
Vanaf nu ga ik onder de 1000 kcal eten per dag tot dat ik 75 kg weeg.
Mensen zeggen al dat ik ben afgevallen in m gezicht en buik maar ik zie geen verschil
 
Doe je wel voorzichtig MarkP7

Jij wilt nog 12kg cutten met 1k kcal per dag. Dit lijkt mij niet handig om te doen. Maar goed pas goed op jezelf
 
Als ik het dieet 4 weken gedaan heb maak ik wel een progressie foto.
Ik denk dat ik dan 83-84 kg weeg
 
Tuurlijk, calorieën lekker naar onder de 1k. Zal je lang volhouden en ook gezond voor je lichaam.. maarja, je hebt toch geen trek en je maag is geslonken toch?

Out
 
Tuurlijk, calorieën lekker naar onder de 1k. Zal je lang volhouden en ook gezond voor je lichaam.. maarja, je hebt toch geen trek en je maag is geslonken toch?

Out
Hij houdt eens een keer iets langer vol dan 2 dagen dus laat hem lekker.
Misschien is dit wel een grote stap voor hem om iets zolang vast te houden.
 
Onder de 1000 kcal is niet alleen ongezond, maar kan ook gevaarlijk zijn.. Plus na je dieet vliegen de kilo's er 2 keer zo snel weer bij zoals hier al eerder is gezegd..
Als ik zo door je log heen lees is jou grootste probleem dat je geen geduld hebt m.b.t. je voortgang(en) en te snel resultaat wilt zien.
 
Gewicht is nu 87 kg met kleren
 
Back
Naar boven