AndroidHealthClinic

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

18-9-2020
Ik pak nu 2 rustdagen in een rij zodat ik op zondag deadlift PRs kan zetten , dit gaat moeilijk worden want trainen is bijna het enige wat ik leuk vind.
Je kunt ook een paar dagen heel licht trainen ofzo, op 40/50% van je max en nog steeds niet overdrijven in reps. Of wat met bands werken..
 
18-9-2020 Toch nog getraind, morgen wel rustdag
Overhead Press 60 kg x 5, had iets van 8 reps verwacht jammer
CGBP 70 kg x 8, 7, 4
LTEs
 
Cutten ging laatste 2 dagen niet goed. Het is moeilijk met mijn medicatie. Maar ik ga niet opgeven, vanaf nu probeer ik echt onder de 2200 kcal te blijven.
Dadelijk pak ik kwark met honing en brinta.
Ook ga ik proberen te minderen met roken. Ik ga elke dag een pakje moods 5 cigaartjes (1.90 euro) roken om geld te besparen en minder te roken
 
Wat was mijn lichaamsvet percentage in deze foto? Dit was in 2019 toen woog ik 79 kg. Ik gok 14%? Dan denk ik dat ik met 8% 73 kg weeg ofzo.
old.png
 
Denk eerder 14-16. Maak je niet zo druk om een getalletje. Zolang jij vind dat je droog genoeg staat dan kan je weer gaan bulken.
 
Denk eerder 14-16. Maak je niet zo druk om een getalletje. Zolang jij vind dat je droog genoeg staat dan kan je weer gaan bulken.
Ik denk niet dat ik ooit nog echt ga bulken. Mischien 300 calorieen surplus ofzo nadat ik 8-12% bereikt heb
 
Denk eerder 14-16. Maak je niet zo druk om een getalletje. Zolang jij vind dat je droog genoeg staat dan kan je weer gaan bulken.
Kan inderdaad ook 15-16 zijn, iedereen stored vet anders, het kan ook vocht zijn wie weet.
Maar dit is alleszins een gezond lichaamsvet.
 
19-9-2020
2010 kcal 113 gram eiwit
Had alleen genoeg geld voor 1 kg kwark daarom de lage eiwitten
 
Back
Naar boven