MuscleMeat

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

Heb de snatch grip high pull eens geprobeerd door jou. Inderdaad een heerlijke oefening voor de traps. Ga ik vaker doen!
 
Heb de snatch grip high pull eens geprobeerd door jou. Inderdaad een heerlijke oefening voor de traps. Ga ik vaker doen!
Goede keuze, gezien het vezelverloop van de traps is een normale shrug ook geen logische beweging maar kan je beter monkey shrugs, snatch grip highpulls en overhead shrugs doen.
 
Laatst bewerkt:
Goede keuze, gezien het vezelverloop van de trapas is een normale shrug ook geen logische beweging maar kan je beter monkey shrugs, snatch grip highpulls en overhead shrugs doen.
Rack-pulls vind ik trouwens ook heerlijk voor de traps. Effe lekker dat zwaar gewicht eraan laten hangen.
 
Is dit een soort upright row die ook side delts gebruikt, of juist niet?
Ja, maar focus ligt op de shrugbeweging wanneer de armen los van het lichaam hangen. Trapezium pars descendens wordt dan vele mate beter aangespannen gezien het vezelverloop.
 
20-9-2020 samen met een maat van mij getraint
Deadift 220 kg bijna, grip faalde dadelijk filmpje. 170 kg x 3
Chinups 3 sets
Pendlay Row 2 x 5 100 kg
Cable Row 2 sets
Hammer Curl 3 sets
 

Wou geen straps gebruiken want ik wou staand beginnen, met straps was het wel gelukt denk ik
Ik ga nu weer op bouwen met 5 reps gewoon tot ik wat sterker ben.
 
Laatst bewerkt:

Wou geen straps gebruiken want ik wou staand beginnen, met straps was het wel gelukt denk ik
Ik ga nu weer op bouwen met 5 reps gewoon tot ik wat sterker ben.
Zeker niet slecht man
 

Wou geen straps gebruiken want ik wou staand beginnen, met straps was het wel gelukt denk ik
Ik ga nu weer op bouwen met 5 reps gewoon tot ik wat sterker ben.
Lekker bezig pik
 
Back
Naar boven