AndroidHealthClinic

Cut naar clean bulk

Bezoekers in dit topic

Darcem

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
341
Waardering
298
Lengte
1m78
Massa
79kg
Hallo mensen,

Een 6/7 maanden geleden weer begonnen met sporten. Tot nu ben ik wezen cutten door 2320 calorieën per dag te eten. Op deze manier ben ik van 97kg naar 79kg afgevallen. Ik zal nog een goeie tijd doorgaan om het laatste vet(met name buikvet) eraf te krijgen. Om hierna een goed lichaam op te bouwen.

Macro's momenteel E203/KH232/V64. Dit lijkt tot nu toe nog prima te werken, aangezien ik nog steeds afval en door hard te trainen ook nog groei in kracht. Ik heb overigens vroeger 3 jaren getraind, wellicht heeft dit invloed op mijn krachtgains tijdens het cutten.

Ik heb deze calorieën ruwweg gepakt aan de hand van de harris bennedict. Hier een goeie 500 calorieën afgehaald en gaan kijken hoe ik hier op reageer.

Ik sport hierbij 5 maal weeks volgens het volgende schema:
"Beachboy" Bodybuilding Programma (PHAT) - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

3 maal weeks doe ik na de training een 30 min cardio.

18kg lichter en een beter lichaam, waar het eind van de cut in zicht is zet je natuurlijk al aan het denken hoe je de bulk straks wilt gaan aanpakken. Ik wil natuurlijk niet gelijk weer te veel vet gainen.

Mijn eigen idee is dus om er rustig de tijd voor te nemen en met name met de spiegel en weegschaal te werken. Als ik straks klaar ben met de cut van de 2320 naar de 2800 calorieën gaan en vanuit daar per 100 of 200 cal op te bouwen tot gewicht stabiel word(onderhoud) en dan langzaamaan kcal opbouwen naar een clean bulk.

Wat zijn jullie meningen over mijn plan? Ik sta natuurlijk altijd open voor tips/hints.
Ik ben hier om van jullie te leren.

Groeten,
:cool:
 
Back
Naar boven