Fitness Seller

CUT schema 2600

Bezoekers in dit topic

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Berichten
1.643
Waardering
2.859
Lengte
1m86
Massa
78kg
Voor diegene die het een beetje leuk vinden om in excel te werken, hierbij mijn voedingsschema.

Onderin de cellen in oranje die je voor jezelf zou kunnen invullen om je totaal macronutriënten verhouding te controleren.
Heb in de afgelopen 3 maanden lichte aanpassingen gedaan om de macronutriënten verhouding en calorie inname gedurende de dag beter te verdelen.

Is uiteraard geen extreme cut, maar heb geen last van dips gedurende de dag of extreme trek.

1 januari 2022 woog ik 89,9, nu week gemiddelde deze week 83,0. (lengte 1,86)
Onderhoud ligt nu rond de 2950, 4x per week krachttraining, 1x per week half uurtje hardlopen, kantoor baan en niet te vergeten: jonge kids

Zeker doordeweeks is dit schema eigenlijk consistent qua voeding.

Zou zelf graag nog iets meer eiwitten in de tussendoortjes eten, maar eiwitten in totaliteit zijn goed.

Uiteraard zijn tips welkom!! en vragen over het schema kun je uiteraard ook stellen.
Houd je niet van excel dan waarschijnlijk geen match, maar voor mij zeer duidelijk en overzichtelijk zo.
 

Bijlagen

  • Voeding macronutritien 2022-03 2600cal CUT.xlsx
    17 KB · Weergaven: 539
Laatst bewerkt:
Hoe bereid ik dit:

Notenmix en zaden, maak eens in de zoveel tijd een grote bak:
2 zakken notenmix
16 eetlepels pompoenpitten
16 eetlepels zonnebloempitten
8 eetlepels rauwe cacao
8 eetlepels gedroogde cranberries

Kipsalade, maak telkens voor ongeveer een maand zakjes en bewaar ik in de diepvries:
Musclemeat voor kip, tomaat en paprika reepjes en ananas stukje bevroren van de albert heijn

Rest bakjes mee naar kantoor..begin wat werk, daarna routine
 
Back
Naar boven