AndroidHealthClinic

cut schema (carbcycling) hulp!

Bezoekers in dit topic

hendrie

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
9.518
Waardering
318
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
ik zou graag wat hulpt hebben bij mijn soort van carbcyclingschema

stats momenteel

81kilo
16/17%
184lang

doel:zwaar te cutten en echt onder de 10% te komen.

mijn voeding voor zoals hij gaat worden

06:15 bak kwark 1appel

09:15 2 volkoren boterhamen met 75gram kipfilet halve komkomer

12:30 2volkoren boterhamen met 75gram kipfilet halve komkomer

14:30 halve bak kwark

16:30 training

17:30 40gram whey

18:00 avond eten vaak groente met vlees en 1aardappel en soms rijst met kip of rijst met vis

21:00 halve bak kwark


nu wil ik dit als basis nemen en als lage dag is dit laag genoeg eerst voor een lage dag? ik ga dan maandag,dinsdag laag woensdag iets hoger donderdag vrijdag ook zo laag en zaterdag extreem laag met 0kh alleen paar uit groente omdat ik dan toch vrij ben en dan zondag weer hoge dag met af en toe wat junk op zondag

lijkt dit dan beetje oke? nu is alleen mijn vraag ik wil graag die verhogende dag die woensdag gaan verhogen met havermout zou dat oke zijn? zat zelf te denken om er dan een pannekoek van havermout bij te gaan eten

100gram havermout met 4eiwiten 1heel ei
 
Ik ga dit volgen om de reacties te zien.

Zijn dit je stats? 1m84 83kg 12%, behalve dat ik wat hoger in vet% zit.

Zo ja dan hebben we ongeveer hetzelfde en dit voedingsschema zou voor mij best wel handig kunnen zijn ivm werk zodat ik alleen savonds maar warm moet eten.

Wel heel eenzijdig. Wat zijn de ekv waarden van dit schema?
 
Stats zijn nu 81kilo bij 16%ofzo
 
Iemand tips?
 
Ik doe het een beetje op gevoel Hendrie.. Eet zo'n 100-150 gram KH's per dag.. Eet 3-4 dagen onder onderhoud en dan 1 dag iets erboven.. Denk niet dat het perse nodig is om op 0gr KH's te gaan zitten? Misschien eerst kijken hoe je reageert op 100-150gr KH's, zodat je nog iets achter de hand hebt voor als je een plateau bereikt hebt?
 
Ik doe het een beetje op gevoel Hendrie.. Eet zo'n 100-150 gram KH's per dag.. Eet 3-4 dagen onder onderhoud en dan 1 dag iets erboven.. Denk niet dat het perse nodig is om op 0gr KH's te gaan zitten? Misschien eerst kijken hoe je reageert op 100-150gr KH's, zodat je nog iets achter de hand hebt voor als je een plateau bereikt hebt?

Tanks, man
 
Back
Naar boven