Fitness Seller

cut schema check

Bezoekers in dit topic

bartoow

Cool Novice
Lid geworden
18 apr 2013
Berichten
48
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Ik wil nog even mijn cut schema laten checken voordat ik er eind deze week aan ga beginnen.
Mijn onderhoud verbruik zit rond de 3100-3200 kcal. Mijn cut schema is gebaseerd op 2750 kcal, is dit voldoende of raden jullie aan te zakken in kcal? Ik voeg mijn schema toe als bijlage. Nog andere info: 81kg, 1.83m, train 4 keer per week volgens ub/lb schema, daarbuiten gematigd actief (denk aan af en toe een stukje lopen/fietsen, verder zit ik vrij veel achter de pc).

Thanks!
 

Bijlagen

  • cut plan.xlsx
    11,2 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
schema is opzich prima, een banaan is een ''slow-digesting'' fruitsoort, langzaam opneembaar dus, meer iets voor preworkout. als postworkout zou ik gaan voor een appel die is namelijk ''fast digesting''. watermeloen is als ik het goed heb ook snel opneembaar. vraag me wel af hoe je aan je onderhoud komt aangezien ik zelf vaker train, meer weeg en op een lager onderhoud uit kom.
ik gebruik deze site :
http://iifym.com/iifym-calculator/
 
Oke thanks voor de tip!
Ik kwam ook eerst op een lager onderhoud uit, deze heb ik toen langzamer verhoogd omdat ik merkte dat na een aantal weken niks was aangekomen.

Edit: het klopt idd niet, die 3200 kcal is gebaseerd op mijn bulk schema! Ik zal dus nog even wat kcal moeten schrappen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven