MuscleMeat

Cut schema HELP

Bezoekers in dit topic

stefanvdleer

Novice
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

ik heb zojuist mijn eerste cut schema in elkaar geflanst, maar ik heb heel veel eiwitten en koolhydraten, heeft iemand tips??
heb hem bijgevoegd in een excel bestand

ik train elke dag 2 keer. 's ochtends vooral hardlopen en buikspieren. en in de namiddag of avond puur kracht.

alvast bedankt voor de hulp!
 

Bijlagen

  • Cut schema 2500 kcal.xlsx
    53,5 KB · Weergaven: 69
Zo gekeken heb je inderdaad veel eiwitten in je schema (3.2 gram per kg lichaamsgewicht). Ik mis de vetten in je schema. Plaats die ook in je schema en je eiwitten zetten op 2-2.5 gram per kg, vetten op 1 gram, en de rest aanvullen met carbs.
 
Zo gekeken heb je inderdaad veel eiwitten in je schema (3.2 gram per kg lichaamsgewicht). Ik mis de vetten in je schema. Plaats die ook in je schema en je eiwitten zetten op 2-2.5 gram per kg, vetten op 1 gram, en de rest aanvullen met carbs.

thanks voor je reactie, maar waar haal ik die eiwitten dan van af? want ik zit een beetje vast op dit moment..
 
thanks voor je reactie, maar waar haal ik die eiwitten dan van af? want ik zit een beetje vast op dit moment..

Je kunt bijvoorbeeld bij je ontbijt de kwark halveren, bij het avondeten iets minder kip nemen (125 ipv 150), voor het slapen de isolaat weghalen.
 
Back
Naar boven