AndroidHealthClinic

Cut schema klaar Check :) ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ontbijt 7.30
Mucle Muesli 40gr
magere yoghurt 250ml
Cal 248
K 28
V 5
E 21


10.00
2 bruine boterhammen
kaas 48+ 30gr
Cal 254
K 26
V 12
E 12


13.00
50gr ongekookte macaroni
100gr magere gehakt
100gr groente
+saus+olie
Cal 522
K 53
V 24
E 30


15.00
20gr gezouten pinda,s
Cal 124
K 2
V 11
E4


18.30
50gr rijst
200gr kip
100gr groente
verse sinasappelsap
zonnebloem/pompoen pitten 20gr
saus+olie
Cal 765
K 52
V 31
E 65



23.00
Yoghurt mager 250ml
1 schepje whey door yoghurt
2x eiwit van ei
Cal 286
K 12
V 2
E 54


Totaal
Cal 2075
K 170
V 75
E 182
 
Laatst bewerkt:
Je vetten zouden nog iets omhoog kunnen, ik zou rond de 70 gram zitten.
Ook je eiwitten zijn best weinig, je zit nu op 1,8 gram/kg en met cutten kun je eiwit beter wat hoger houden, omdat (er wordt gezegd dat) meer eiwit nodig is tijdens het cutten om je spiermassa te beschermen. Daarbij vult eiwitten goed en langdurig, waardoor je ook niet zo'n honger zult hebben.

100gr macaroni en 100gr gehakt, heb je dat vaker op?
Ik doe er zelf geen groenten doorheen, wel saus (wellicht scheelt dat wel), maar als ik het maak dan maak ik (macaroni/gehakt) 50/100 of 70/150 en mijn vriend 100/200.
Of je hebt weinig gehakt of je weegt je macaroni af na het koken. Dit moet ervoor uiteraard.
 
ja ik weet dat die beide wat aan de lage kant zitten maar mijn kcal moeten lager en eiwitten en vetten hoger welke producten kunnen ij daar bij helpen ?
ik eet al 2 maanden lang macaroni/gehakt 100gr de groenen komen wel uit de diepvries die zullen daarom wel wat zwaarder wegen denk ik
ik gebruik groten deels van die schema al 2 maand heb alleen wat producten weg gehaald om te cutten zodat ik wat lager in de kcal zit
ik zonet 2 ei eiwit in de pannenkoek gedaan voor 8 eiwitten extra zit nu op de 160 en weeg op dit moment 80 kg 2gr per kilo
wil alleen het liefst mijn kcal rond de 2100 hebben.
 
ja ik weet dat die beide wat aan de lage kant zitten maar mijn kcal moeten lager en eiwitten en vetten hoger welke producten kunnen ij daar bij helpen ?
ik eet al 2 maanden lang macaroni/gehakt 100gr de groenen komen wel uit de diepvries die zullen daarom wel wat zwaarder wegen denk ik
ik gebruik groten deels van die schema al 2 maand heb alleen wat producten weg gehaald om te cutten zodat ik wat lager in de kcal zit
ik zonet 2 ei eiwit in de pannenkoek gedaan voor 8 eiwitten extra zit nu op de 160 en weeg op dit moment 80 kg 2gr per kilo
wil alleen het liefst mijn kcal rond de 2100 hebben.

Je kan die appel en die ene pannenkoek weglaten.
Zou sowieso je laatste maaltijd (kwark) het dubbele doen (halve liter of zo, of halve bak, net wat handig is voor jou).
Minder rijst, meer kip.
Minder macaroni, meer gehakt (magere variant bijvoorbeeld).
Meer kaas op je boterham.
 
nu zit ik hier op eiwitten goed maar de vetten moeten nog iets hoger iemand idee hoe ?

newwww.png
 
Volle kwark nemen.
 
500 ml kwark zit 50 vetten in dat is wel ineens een hele bult bestaat er ook halfvolle ?
 
500 ml kwark zit 50 vetten in dat is wel ineens een hele bult bestaat er ook halfvolle ?

Ja :) die kun je dan doen, of een halve bak volle kwark, gezien de kcal.
 
Netjes, lekker mee beginnen denk ik zo. Zou wel opletten dat je niet (na 2-3 weken) meer dan 0,5 kg per week af valt, want dan moet je meer eten ivm spiermassa afbraak.
 
ja daar zal ik op letten val zelf moeilijk af en kom ook moeilijk aan vindt ik.
was 4 kg kwijt geraakt in 3 weken maar bleef daarna hangen op 80kg denk dat het vocht was dus nu wordt het even doorzetten.
voor wat hoort wat toch :)
 
Ziet er prima uit :) zal wel in totaal ongeveer 200 gram groente per dag eten ipv 100 gram voor de vezels. Heb je ook sneller een verzadigd gevoel
 
is goed zal ik doen :)
 
mijn familie eet altijd gekookte aardappelen op dinsdag en donderdag ik heb gekeken 50gr rijst is hetzelfde als 200gr aardappelen dat is toch geen probleem toch als ik er gewoon 200gr kip bij eet ?
 
Je kan ook gewoon 200 gram gekookte aardappelen eten. Is niets mis mee.
 
ik zonet alle producten vergleken met wat internet zegt of er ook echt alles inzit
heb wat dingen moeten aanpassen en ik kom op 200 eiwitten uit is dat te hoog of zeggen jullie kan wel ?
en ik zou de pinda,s ook door de rijst kunnen doen denk ik toch ?
zo ziet me schema er op dit moment uit

nieuwe 333.png
 
Laatst bewerkt:
ik zonet alle producten vergleken met wat internet zegt of er ook echt alles inzit
heb wat dingen moeten aanpassen en ik kom op 200 eiwitten uit is dat te hoog of zeggen jullie kan wel ?
en ik zou de pinda,s ook door de rijst kunnen doen denk ik toch ?
zo ziet me schema er op dit moment uit
Ja kan opzich wel hoor.

Verder kan je pinda's overal doorheen doen.
 
ik zonet alle producten vergleken met wat internet zegt of er ook echt alles inzit
heb wat dingen moeten aanpassen en ik kom op 200 eiwitten uit is dat te hoog of zeggen jullie kan wel ?
en ik zou de pinda,s ook door de rijst kunnen doen denk ik toch ?
zo ziet me schema er op dit moment uit

Je moet uiteindelijk je schema aanpassen op de producten die jij koopt en eet, niet op wat er op internet staat.
 
Je moet uiteindelijk je schema aanpassen op de producten die jij koopt en eet, niet op wat er op internet staat.
ja dat is juist wat ik bedoel dat heb ik allemaal gedaan :) verkeerd begrepen denk ik :P
 
ja dat is juist wat ik bedoel dat heb ik allemaal gedaan :) verkeerd begrepen denk ik :P

Ah ja, ik las het als gewoon gecheckt op internet :p
Geen probleem, maar hou inderdaad de etiketten van jouw producten aan :)
 
ik wou de whey verwisselen met muesli in de yoghurt.
ik weet niet of dat uit maakt zie namelijk veel verschillende dingen over wat eten voor/na het slapen/opstaan
 
Back
Naar boven