AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

GoyPlaysYT

Novice
Lid geworden
24 apr 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Hallo

Ik heb een cut schema opgesteld. Ik ben met kracht training bezig en wil mijn vet naar benden krijgen.
Dit is mijn eerste schema, is dit goed of hebben jullie verbeteringen.Ik zou graag mijn vp naar 8 % al willen laten zakken


Mijn stats zijn: 16j, 176cm, 70.8kg, vp 15%
Mijn dagelijkse kcal behoefte is 2801kcal

Tips mogen altijd
Alavst bedankt!


upload_2018-4-25_0-1-14.png
 
Laatst bewerkt:
Heb niet eens inhoudelijk naar je schema gekeken....
Als je onderhoud 2800 is dan heb je nu een deficit van bijna 900 kcal. Dat is extreem veel.
Mijn advies: ga tussen de 2300 - 2400 zitten.
 
Heb niet eens inhoudelijk naar je schema gekeken....
Als je onderhoud 2800 is dan heb je nu een deficit van bijna 900 kcal. Dat is extreem veel.
Mijn advies: ga tussen de 2300 - 2400 zitten.
+1

Daarbij... eitje met dooier eten. Je vetten zijn echt te laag.
lees deze link even voor de hoeveelheden eiwitten en vetten die je nodig hebt. En ook over berekening van je onderhoud en hoeveel je eronder moet zitten.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

daarbij.. je bent 16 jaar... ga gewoon goed eten (op onderhoud) en hard trainen. Je zit in de groei dus cutten zou ik zeker niet doen.... en zeker niet met zo weinig kcal.... maar das mijn mening. :o
 
Nog geen eens naar de leeftijd gekeken. Bij het grote deficit al opgehouden met lezen :emo:
Ben het eens met marina1975 dat je het beste eerst ~2-3 maanden even op onderhoud gaat zitten en checkt of 2800 ook echt je onderhoud is.
Wie weet zet je wat spiermassa aan en creeër je tegelijkertijd een meer atletische, strakkere look.
Na die ~2-3 maanden dan kijken naar cutten, als je dat 1-2 maanden doet sta je dr nog strak bij van de zomer.
 
bedank voor de reactie
maar mijn bedoeling is eigenlijk vet te verliezen en spiermassa te kweken want in augustus gij ik op reis en dan zou ik graag wat minder vet en meer spiermassa willen kweken weten jullie tips of hoe ik het best kan doen ?
 
bedank voor de reactie
maar mijn bedoeling is eigenlijk vet te verliezen en spiermassa te kweken want in augustus gij ik op reis en dan zou ik graag wat minder vet en meer spiermassa willen kweken weten jullie tips of hoe ik het best kan doen ?

Kiezen tussen de twee.

Maar omdat je beginner bent kan je beide tegelijk (vet eraf, spier erbij) waarschijnlijk nog wel een beetje voor elkaar krijgen. Vandaar mijn advies: ga de eerste maanden op onderhoud eten.
 
Wat ProudPizza zegt. Als je 16 bent, moet je echt niet te weinig eten. Je lichaam heeft het nodig. Ga uit van ca. 140 gram eiwit, 70 gram vet en de rest koolhydraten. 2800 is een prima uitgangspunt. Als je krachttraining doet, heeft je lichaam de energie nodig om spiermassa aan te zetten. Je zult al vooruitgang merken in zowel kracht als vetpercentage als je goed traint en eet.
 
Back
Naar boven