MuscleMeat

Cut Schema voor 2 weekjes

Bezoekers in dit topic

sieusc

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
241
Waardering
3
Hey,
Hier heb ik een schema gemaakt omdat ik 2 weken niet naar school hoef, daarna zal er wel dingen veranderd moeten worden ben ik bang.
Graag wat u ervan vindt, ik heb het avondeten van mamma weggelaten aangezien ik geen idee heb wat de voedingswaarde ervan is. Ik zal 4-5 dagen per week wat cardio doen, sowieso moet ik elke keer 20 minuten heen en 20 minuten terug fietsen naar de sportschool.

Ik ben 1.84, en weeg 84 kilo. Foto's kun je hier bekijken geen idee wat BF is iedereen zegt iets anders :/ http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/3-maanden-bulk-vooruitgang-159828/

Cutschema hier : , graag reacties :) Misschien eet ik nog wel te veel kcal per dag
2q0jz1t.jpg
 
gezoute cashews vervangen door ongebrande verse ongezoute cashews of walnoten.

zout = vocht + slecht insulin spiegel = vetter worden.

eventueel pre-workout shake als post workoutshake + snelle kh's (malto,dextro,vitargo) = insulin boost = betere opname van amino's
 
Weet jij waar ik ongebrande cashews kan kopen? Bij de super de boer heb je ze wel maar dat is 100gram voor bijna 3 euro, da's echt te duur. Bij de liddl kan je gezouten cashews kopen voor 500 gram voor 1 euro nog wat.

Weet je anders een alternatief voor die cashews behalve walnoten?
 
3 maanden bulken waarin je erg veel vet aangekomen bent ga je er in 2 weekjes af proberen te cutten? succes ;)
 
je eten van 21 uur zou ik aanpassen, brinta zo laat op de avond kan niet goed zijn
 
Weet jij waar ik ongebrande cashews kan kopen? Bij de super de boer heb je ze wel maar dat is 100gram voor bijna 3 euro, da's echt te duur. Bij de liddl kan je gezouten cashews kopen voor 500 gram voor 1 euro nog wat.

Weet je anders een alternatief voor die cashews behalve walnoten?


Ik woon niet in Nederland, mijn walnoten haal ik in de herfst bij een boer hier in mijn buurt.
en verders bei Aldi of Lidl.
 
je eten van 21 uur zou ik aanpassen, brinta zo laat op de avond kan niet goed zijn

toch goed, dat is zijn post workout maaltijd.

wel jammer dat het zo laat is idd.
 
3 maanden bulken waarin je erg veel vet aangekomen bent ga je er in 2 weekjes af proberen te cutten? succes ;)

Als je het nog een keer leest staat er dat ik over 2 weken naar school ga en verander ik dingetjes in het schema, maar ik blijf wel cutten :P

edit: denken jullie niet dat het teveel kcal zijn? met avondeten erbij komt het denk ik zo rond de 2800kcal
 
Weet jij waar ik ongebrande cashews kan kopen? Bij de super de boer heb je ze wel maar dat is 100gram voor bijna 3 euro, da's echt te duur. Bij de liddl kan je gezouten cashews kopen voor 500 gram voor 1 euro nog wat.

Weet je anders een alternatief voor die cashews behalve walnoten?

ik heb pas een topic gepost over noten. was een site bij waar je ze goedkoop kan krijgen!
notenbar of zo uit mn hoofd. moet je maar ff zoeken
 
edit: denken jullie niet dat het teveel kcal zijn? met avondeten erbij komt het denk ik zo rond de 2800kcal

wie zal het zeggen :dunno: niemand ! ..

Maar, als je merkt dat je niet afvalt, dan doe je per keer 200 kalorien van je vet/kh's af tot dat je wel begint aftevallen.
 
okee bedankt voor alle antwoorden :thumbup:
 
Back
Naar boven