XXL Nutrition

cut schema

Bezoekers in dit topic

r64king

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
64
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
ik heb hieronder mijn eetschema gezet van een dag. mijn doel is om in vet percentage naar beneden te gaan. hebben jullie hier nog opmerkingen of aanmerking op dit schema of tips.
1653035758594.png
 
ik heb hieronder mijn eetschema gezet van een dag. mijn doel is om in vet percentage naar beneden te gaan. hebben jullie hier nog opmerkingen of aanmerking op dit schema of tips.
Bekijk bijlage 556288
Eumh als ik het goed begrijp is totaal het geen wat je dus gaat eten of hebt ingevuld zeg maar. En je doel het geen hoe het zou moeten?
Als dat zo is..

- 229 kcal te weinig ingepland
- maar 140gr eiwitten? Lijkt me weinig, weet natuurlijk hoeveel je weegt en wat je bedoeling is?
 
Een gewone tip: wees consistent
Je kan een goed schema hebben. Maar als je vrijdagavond op zuip gaat en zaterdag aan de vreeterij, heb je de hele week cutten om zeep geholpen
 
Eumh als ik het goed begrijp is totaal het geen wat je dus gaat eten of hebt ingevuld zeg maar. En je doel het geen hoe het zou moeten?
Als dat zo is..

- 229 kcal te weinig ingepland
- maar 140gr eiwitten? Lijkt me weinig, weet natuurlijk hoeveel je weegt en wat je bedoeling is?
weeg 85 kilo
bedoeling was 2000kcal te eten iets meer geworden
rest heeft hij automatisch toegevoegd door te sporten.
wil graag droger worden minder gewicht hoeft niet perse.
 
Een gewone tip: wees consistent
Je kan een goed schema hebben. Maar als je vrijdagavond op zuip gaat en zaterdag aan de vreeterij, heb je de hele week cutten om zeep geholpen
bedankt
 
weeg 85 kilo
bedoeling was 2000kcal te eten iets meer geworden
rest heeft hij automatisch toegevoegd door te sporten.
wil graag droger worden minder gewicht hoeft niet perse.
Sport mag je er niet bij rekenen =)
Ivm je 85kg weegt zou ik wel voor die 170 eiwitten gaan of beetje meer. Rekening houdend met x2 lichaamsgewicht.
2000 kcal lijkt me vrij weinig, zit momenteel op 2300 en val ook af..
Weeg er momenteel ook 85 en ben 186cm groot om je maar een idee te geven.
 
Vind het ook vrij weinig bij 1,90 m en 85 kg met sport.
Zou eiwitten toch wel op 170 gr zetten.

Kipfiletfilet met 160 kcal per 100 gram?
Is dat al bereide kipfilet?
Gezien je ook nog los bakvet toevoegd.
 
Back
Naar boven