XXL Nutrition

Cut van 15% naar 10% in 8 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoelang train je eigenlijk al? ik weet niet hoeveel je bencht maar je hebt echt weinig massa op je borst
 
hoelang train je eigenlijk al? ik weet niet hoeveel je bencht maar je hebt echt weinig massa op je borst

Momenteel is mijn laatste set bij bankdrukken 6 x 72,5

Ik train al best lang maar heb helaas op de verkeerde manier getraind... Zie mijn sig! Ben net klaar met mijn eerste bulk 3 maanden, ben nu denk ik 4 maanden echt serieus aan het trainen, daarbij let ik dus op voeding, schema's en ik leg alles vast.

heb net even snel een foto geschoten met (voor het gemak) een telefoon, dit is als ik mijn buik opspan:
20u6ck9.jpg


Het is natuurlijk nog verre van droog, en als jullie er echt van overtuigd zijn dat dit 18% is, dan ben ik best bereid dit voor lief te nemen hoor :)

Bedankt voor de reacties en interessen!

Greets,
Haye
 
Laatst bewerkt:
Ach uiteindelijk maakt het ook niet uit welk getalletje het is.wanneer je het droog genoeg vind zie je dat in de spiegel en op fotos
 
Ach uiteindelijk maakt het ook niet uit welk getalletje het is.wanneer je het droog genoeg vind zie je dat in de spiegel en op fotos

Dat is zeker waar, maar ik ben nogal van de getalletjes hèhè! Niet aankomende week maar de week daarop zal ik nieuwe foto's schieten.

Greets,
Haye
 
Ik raad je aan vooral de spiegel en de weegschaal in de gaten te houden.The scale does not lie. Op wandeltraining.nl kun je trouwens uitrekenen hoeveel kg vet je moet afvallen voor een bepaald percentage
 
Ik raad je aan vooral de spiegel en de weegschaal in de gaten te houden.The scale does not lie. Op wandeltraining.nl kun je trouwens uitrekenen hoeveel kg vet je moet afvallen voor een bepaald percentage

Ja ik had het voor ik begon al zelf een schatting gemaakt (zie begin post).

Vandaag een lowcarb dag, gelukkig begin je er vrij snel aan te wennen, was in het begin best energieloos met lage carbs!
 
Laatst bewerkt:
Zolang je vooruitgang blijft zien doe je het goed!
Keep it up!
 
Even een foto tussendoor. Dit is de kamer waar de belichting niet volop zit, vandaag rug getraind, dacht waarom niet een rugfoto. Ben helaas op mijn rug een stuk droger als aan de voorkant:
zvbh3n.jpg


Zondag wegen en nieuwe stats posten, volgende week nieuwe stats en foto's in de poses van de eerste twee pagina's
 
Erger je er niet aan dat je puffy nipples hebt? Ik persoonlijk kom er gek van :o
 
Ja, vreselijk irritant... Ik hoop dat het gaat veranderen met het vetpercentage!
 
Ja, vreselijk irritant... Ik hoop dat het gaat veranderen met het vetpercentage!

Ik zeg het niet graag, maar hoe lager je vp hoe harder het opvalt.. Dikke k*t
 
Ik zeg het niet graag, maar hoe lager je vp hoe harder het opvalt.. Dikke k*t

Dat is volgens mij gewoon vet hoor dat gaat bij een lager vp gewoon weg. Tenzij het gyno ofzo is maar dat is dit volgens mij niet.
 
Rug is nice, gaat goed zie ik, benieuwd naar volgende week!
 
Dat is volgens mij gewoon vet hoor dat gaat bij een lager vp gewoon weg. Tenzij het gyno ofzo is maar dat is dit volgens mij niet.

is vooral vocht.... behalve als het gyno is idd.
 
Kleine update, nog niet met foto's misschien vanmiddag anders volgende week:

Middel omtrek: 88 -> 86 (Navelhoogte)
Middel omtrek: 82 -> 79 (Boven navel, smalste stuk zeg maar)
Biceps zijn hetzelfde
Gewicht: 76.1 KG
Vetpercentage: moet ik nog meten!

Ik hoop vanmiddag tijd te hebben voor wat foto's!
 
Laatst bewerkt:
Als je aan het cutten bent gain je niet opeens 2cm op je buik door je obliques.
 
Als je aan het cutten bent gain je niet opeens 2cm op je buik door je obliques.

Had het al geedit ;) ik was in de war want er is iets cools gebeurd. Het breedste stuk van mijn buik is momenteel BIJNA wat het smalste stuk in het begin was :) ik dacht dus dat er CM bijgekomen waren...
 
Update Begin Week 7

Update, nog niet met foto's misschien vanmiddag anders volgende week:

Middel omtrek: 86 -> 85.5 (Navelhoogte)
Middel omtrek: 79 -> 78.5 (Boven navel, smalste stuk zeg maar)
Biceps zijn hetzelfde
Gewicht: 75.4 KG
Vetpercentage: moet ik nog meten (denk 13 heel misschien iets lager)

Ik beloof jullie dat ik aankomend weekend nieuwe foto's ga schieten. De veranderingen beginnen nu steeds waarneembaarder te worden, en daar doen we het immers voor.

Kleine aanpassing in voedingsschema, ik was koude kip en tartaar met plain rijst een beetje zat geworden. Heb nu op de trainingsdagen een light-eiersalade rond 10.30 (smaakt erg goed, zal een keer het recept posten) om 13.00 uur tartaar met rijst en roerbakgroenten met een flinke hoeveelheid kruiden, en rond een uurtje of 16.00 kip met rijst en roerbakgroenten uiteraard ook flink gekruid.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven