AndroidHealthClinic

Cut van 15% naar 10% in 8 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vooruitgang!

Zocht je puffy nips maar vind ze moeilijk, wel bij triceps links foto zie je het een klein beetje..
Iig goeie vooruitgang al! Ben benieuwd, wat is je einddoel? En ga je langer dan 8 weken?
 
Het begint steeds beter te worden, goed zo! Je hebt net zoals ik helaas ook brede heupen. Valt helaas niets aan te doen. Hoe zit het met kracht?
 
die zwembandjes vanonder an de rug die zen het moeilijkste eraf t ekrijgen he :(
heb dat ook enz it ook in de cut maar gaat dat wel weg ooit ??

Ja dat gaat helaas als laatste weg haha.. Dus gewoon even doorcutten!
 
Vooruitgang!

Zocht je puffy nips maar vind ze moeilijk, wel bij triceps links foto zie je het een klein beetje..
Iig goeie vooruitgang al! Ben benieuwd, wat is je einddoel? En ga je langer dan 8 weken?

Jajaja ik ben al langer bezig als de 8 weken. Ik dacht zoals velen dat ik een lager start vp had hèhè. Dus ik cut nog gewoon door. Ben nu sinds half december bezig. Dus iets van 9? 10 weken? Einddoel is een volledig zichtbaar wasbordje, om daarna op een rustig tempo te groeien. En in denk dat ik geen puffy nipples heb, het is aan het weg gaan :)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 17:48 ----------

Het begint steeds beter te worden, goed zo! Je hebt net zoals ik helaas ook brede heupen. Valt helaas niets aan te doen. Hoe zit het met kracht?

Jah klopt, maar ik denk dat als de zwembadjes weg zijn het misschien wel mee valt. Mijn heupen zijn als ik mijn vel strak trek net zo breed als m'n middel. We Will see, het is een langzame verassing haha.
 
Laatst bewerkt:
Jajaja ik ben al langer bezig als de 8 weken. Ik dacht zoals velen dat ik een lager start vp had hèhè. Dus ik cut nog gewoon door. Ben nu sinds half december bezig. Dus iets van 9? 10 weken? Einddoel is een volledig zichtbaar wasborden, om daarna op een rustig tempo te groeien. En in denk dat ik geen puffy nipples heb, het is aan het weg gaan :)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 17:48 ----------



Jah klopt, maar ik denk dat als de zwembadjes weg zijn het misschien wel mee valt. Mijn heupen zijn als ik mijn vel strak trek net zo breed als m'n middel. We Will see, het is een langzame verassing haha.

Ja het zal zeker beter uit zien dat zowieso. Ik merk alleen bij mezelf dat ik nu tegen het bot aanzet dus niet meer smaller kan dan ik had gehoopt. Maar je zult zelf zien hoe het uit gaat zien. Wil je verder ook niet ontmoedigen ofzo het is het zowieso waard uiteindelijk.
 
Heb de nieuwe foto's die ik afgelopen weekend had gepost ook in de begin post gezet. Misschien wat interessanter voor de nieuwe volgers en lezers!
 
Vorige week wat minder goed aan m'n voeding kunnen houden (i.v.m. werk) heb vorige week wat vettiger gegeten zodat ik in ieder geval nog wat kcal had om te verbranden anders dan die van mezelf :)

Wel gewoon netjes getraind, ondanks een dieper kcal te kort, geen kracht verloren o.i.d.

Mede door wat hierboven staat heb ik voor deze week besloten om wat dieper te gaan cutten, minder KH, meer verzadigde vetten en twee daagjes cardio. Ik hoop er eind deze maand klaar mee te zijn. Het cutten gaat nog erg goed!
 
Gisteren even een foto geschoten van schuin side. Buik begint nu wat meer door te komen zelfs met slechtere belichting. Niet dat het nog langer mijn bedoeling is om op vetpercentage te letten, ben ik toch nieuwsgierig wat jullie schatten bij deze foto:

359g0nb.jpg


Alvast bedankt!

Aankomend weekend schiet ik nieuwe high quality foto's
 
Gisteren even een foto geschoten van schuin side. Buik begint nu wat meer door te komen zelfs met slechtere belichting. Niet dat het nog langer mijn bedoeling is om op vetpercentage te letten, ben ik toch nieuwsgierig wat jullie schatten bij deze foto:

359g0nb.jpg


Alvast bedankt!

Aankomend weekend schiet ik nieuwe high quality foto's

Niet echt te beoordelen man op deze foto, veel te donker ;)
 
Weer even een tussendoor fototje. Week 11 is momenteel aangebroken, eigenlijk is zondag het echte fotomoment, maar ik post graag alles waarmee ik later een leuke overview mee kan maken :D
9qve50.jpg


Begin al lichtjes obqliques te zien, mijn borst begint meer uit te komen. Percentage geen idee, boeit niet!
 
hoevele keer train je in de week ?
en hoe ziet je voedingsschema er dan uit op niet-trainingsdagen?
 
Goeie progressie!
 
woow netjes man! goedbeziiiig!
 
Nette progressie man!

gaat het cutten na 11 weken nog altijd vrij vlot vooruit?

En heb je veel krachtverlies overigens?
 
hoevele keer train je in de week ?
en hoe ziet je voedingsschema er dan uit op niet-trainingsdagen?

Ik train drie keer in de week. Ik doe heel soms op de rustdagen een half uurtje fietsen of crosstrainer
Mijn onderhoud ligt rond de 2500, ik cut rond de 2300 op trainingsdagen en rond de 2000 op rustdagen!

Goeie progressie!
Thanks! Hoe gaat het bij jou?

woow netjes man! goedbeziiiig!
Thanks! Ik blijf gewoon doorknallen tot de 10%

Nette progressie man!

gaat het cutten na 11 weken nog altijd vrij vlot vooruit?

En heb je veel krachtverlies overigens?

Cutten gaat nog steeds op het goede tempo, ik heb me al een tijd niet meer gewogen, maar de spiegel laat goede resultaten zien.

Ik heb GEEN kracht verloren zelfs niet toen ik een weekje vrij diep gecut had doordat ik me niet goed aan m'n voeding kon houden (i.v.m. werk)
 
Goedemorgen mensen!

Ik heb besloten afgelopen weekend toch nog even te wachten met nieuwe pose foto's omdat ik vond dat er niet zo'n denderend verschil was met de week daarvoor. Weer een week later daar in tegen heb ik weer wat nieuwe lijntjes ontdekt die ik even met m'n mobiel geschoten heb:
2ed62z4.jpg


A.s. Zaterdag komen er wel nieuwe foto's voortgang of niet!
 
Ik zie toch wel duidelijk vooruitgag, lekker bezig!
 
Gaat lekker! Succes verder. Ben zelf ook bezig met cutten, nog 3 weekjes te gaan!
 
Ik zie toch wel duidelijk vooruitgag, lekker bezig!

Ja ja zeker weten! Ik heb de smaak te pakken nu, het gave is dat je er beter in wordt omdat je begint te snappen hoe je lichaam werkt, en omdat er steeds minder vet op zit, krijg je steeds sneller je resultaten!

Gaat lekker! Succes verder. Ben zelf ook bezig met cutten, nog 3 weekjes te gaan!

Succes! Van welk gewicht kom je af?
 
Back
Naar boven