XXL Nutrition

Cut van 15% naar 10% in 8 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij, en ben er ook zwaar aant over nadenken om te cleanbulken tot ik mijn gewenst resultaat bereikt heb.. :)

Denk dat er gewoon niet veel overblijft als je nog lager wilt gaan in vet%, my meaning. ( geldt dus ook voor mij ;) )

Dat risico ga ik gewoon lopen, vanaf 10% cleanbulken, weg met dat vet :) dan maar even wat skinnier, het is tenminste minder skinnier dan de gemiddelde persoon ;)
 
Dat risico ga ik gewoon lopen, vanaf 10% cleanbulken, weg met dat vet :) dan maar even wat skinnier, het is tenminste minder skinnier dan de gemiddelde persoon ;)

Ben je nu ook al hoor ;) maarja is je eigen keuze natuurlijk !
 
ik zou in jou geval niet te veel bezig zijn met cutten.
waarschijnlijk kun je prima wat massa aanzetten zonder vetter te worden.
ik heb ook alweer 5 kg zwaarder dan 3 maanden terug en me vet% is gedaalt.

je hebt ook spiermassa nodig om er goed uit te zien bij een laag bf!
ik sta volgens de huidplooimeting nu op 3,6% (zal wel iets hoger liggen) maar daar zie je heel weinig van terug omdat ik maar 78 kg weeg ;)

gewoon gaan bouwen en zorgen dat je niet vetter word is niet zo moeilijk wanneer je nog geen 90kg weegt :)
het is dan wel belangrijk op de juiste manier te eten uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect.. Je hebt vanaf dag 1 geen reden gehad om te cutten..
(Je bent goed bezig en daar krijg je zeker complimenten voor)

Echter als je gewoon vanaf dag 1 cleanbulk startte en groter zou worden, had je nu resultaten gehad qua massa en kon je later altijd nog wat cutten..

Ik begrijp soms niet waarom mensen beginnen met cutten voordat ze gaan bulken... Wat heeft het voor zin om eerst alles eruit te knijpen om dan in de bulk sowieso weer wat bij te proppen?
(Cleanbulk is cleanbulk maar zelfs daarvan wordt je sowieso iets meer bloated/vetter....)

Dit is zonde van waardevolle energie naar mijn mening. (Ondanks dat de resultaten er heus wel zijn dat bedoel ik ook niet negatief te benaderen..)
 
Met alle respect.. Je hebt vanaf dag 1 geen reden gehad om te cutten..
(Je bent goed bezig en daar krijg je zeker complimenten voor)

Echter als je gewoon vanaf dag 1 cleanbulk startte en groter zou worden, had je nu resultaten gehad qua massa en kon je later altijd nog wat cutten..

Ik begrijp soms niet waarom mensen beginnen met cutten voordat ze gaan bulken... Wat heeft het voor zin om eerst alles eruit te knijpen om dan in de bulk sowieso weer wat bij te proppen?
(Cleanbulk is cleanbulk maar zelfs daarvan wordt je sowieso iets meer bloated/vetter....)

Dit is zonde van waardevolle energie naar mijn mening. (Ondanks dat de resultaten er heus wel zijn dat bedoel ik ook niet negatief te benaderen..)

Ik kan het zeker wel begrijpen. Als je op bijv 20% staat dan zou ik eerst beginnen met cutten alvorens je gaat bulken. Je zal er dan tijdens je bulk alleen maar steeds meer gaan irriteren aan je oplopende pens, je raakt gedemotiveerd en je kan minder fijn bouwen op een hoger bf.
Als iemand nou op 10-14% staat dan snap ik het ook niet. Ik snap ook niet waarom iemand die geen podiumambities heeft graag onder 10-8% wilt uitkomen, aangezien je hiervoor toch redelijk veel moet gaan inleveren.

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 14:06 ----------

Maar als ik het fysiek van TS zie dan zou ik ook gaan bulken, droog genoeg!
 
Ik kan het zeker wel begrijpen. Als je op bijv 20% staat dan zou ik eerst beginnen met cutten alvorens je gaat bulken. Je zal er dan tijdens je bulk alleen maar steeds meer gaan irriteren aan je oplopende pens, je raakt gedemotiveerd en je kan minder fijn bouwen op een hoger bf.
Als iemand nou op 10-14% staat dan snap ik het ook niet. Ik snap ook niet waarom iemand die geen podiumambities heeft graag onder 10-8% wilt uitkomen, aangezien je hiervoor toch redelijk veel moet gaan inleveren.

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 14:06 ----------

Maar als ik het fysiek van TS zie dan zou ik ook gaan bulken, droog genoeg!

Sluit ik me volledig bij aan :)
 
Back
Naar boven