Fitness Seller

cut voedingsschema

Bezoekers in dit topic

g3rr3

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
8.137
Waardering
179
Lengte
1m81
Massa
108kg
hoi mensen, ik fitness nu al een tijdje en ik wil nu ook echt op mijn voeding gaan letten zodat ik het maximum uit mijn trainingen kan halen.
ik heb de sticky over cutprogramma's gelezen maar ik snap er eigelijk bitterweinig van...
misschien dat er iemand op dit forum zo vriendelijk wil zijn om een beetje (of een ebetje veel) te helpen.
hier enkele stats:
leeftijd: 16 jaar(21-11-1991)
gewicht: 80kg
lengte: 1m81
vet%: schommelt tussen 18-20%
workouts: 4 keer per week, krachttraining in de fitness(met cardio) en 1 maal per week judo

als je nog meer informatie nodig hebt zeg je het maar

bij voorbaad dank
greetz G3rr3
 
ik zou als ik jou was rond de 2400 kcal per dag eten met minstens 300 gram eiwitten, 80 gram vetten en de rest koolhydraten

en dan elke dag cardio
 
Ik heb even je gegevens ingevoerd in de bmr meter en je komt rondom de 3035 qua onderhoud (toeslag erbij gerekend).

Nu als je wilt cutten moet je daar wat onder zitten, neem bv 20%. Probeer dan een voedingsschema op te stellen waar je zeker 2-3g eiwitten per kilo lichaamsgewicht eet. Ook is het aangeraden minstens 20% goede vetten te eten (van je totale dagvoeding).

Vermijd koolhydraten in de avond en beperk ze tot je eerste maaltijden.

Probeer aan de hand van deze informatie een voedingsschema op te stellen en hier te posten!

Succes.
 
ok ik heb een poging gedaan en ben tot dit resultaat gekomen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb nog extra eiwitten nodig en ook wat Kcal maar ik weet niet direct iets dat ze combineert...
comments plz!
en ik neem geen supplementen van wat dan ook

greetz
 
een reactietje graag :D
 
een reactietje graag :D

Je moet sowieso aan de 160 gram eiwitten komen. 2 gram per kg.
Probeer na je trainen een shake of kwark te nuttigen. Volgens mij, kan het mis hebben, is een shake ongeveer 20 gram. Dus dan zit je er bijna :D
 
Ik zou nog een bak kwark eten voor het slapen gaan.
 
Je moet sowieso aan de 160 gram eiwitten komen. 2 gram per kg.
Probeer na je trainen een shake of kwark te nuttigen. Volgens mij, kan het mis hebben, is een shake ongeveer 20 gram. Dus dan zit je er bijna :D

shakes mag niet van ouders dus dat kan echt niet, pilletjes ofzo is nog verstopbaar shakes is bijna niet te doen spijtig genoeg
 
Ik zou nog een bak kwark eten voor het slapen gaan.

spijtig genoeg ben ik allergisch voor grotere hoeveelheden kaas, waardoor dit dus niet kan :(
 
na 1 jaar fitness heb ik mijn ouders eindelijk overtuigd dat Whey geen drugs zijn maar gewoon eiwitsupplementen... ik kan ze dus inpassen in mijn schema!

hier dus mijn nieuw schema!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

comments plz!
greetz g3rr3
 
Trage eiwitten (kwark) voor het slapengaan..
 
ben allergisch voor kaas... is er niets waarmee ik kwark kan vervangen? havermout ofzo?
 
Neem dan een blikje tonijn op water voor het slapengaan.
 
kan ik eigelijk op sommige dagen die kip in de hoofdmaaltijd of op de boterham vervangen door ander vlees? zoja, hetwelke?
 
Back
Naar boven