AndroidHealthClinic

Cut-vraag

Bezoekers in dit topic

De Kelt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
6 feb 2008
Berichten
228
Waardering
0
Sinds ik heb geleerd dat survival-mode een fabel is, kan ik dan een groot calorie-deficit creëren, maar KT blijven doen op dezelfde intensiteit en verlies van spiermassa toch sterk beperken?
 
waarom zou je een groot calorie tekort willen?
Ik zou een klein calorietekort creeren en dan cardio.
Op dezelfde intensiteit trainen zal niet gaan, immers heb je minder voedingsstoffen.
 
te groot kcals tekort= gelijk inboeten in spiermassa ,alertheid de 1e dagen gaat et lukken maar derna word et steeds lastiger dus met voeding max rond de 500kcals tekort maken( wat ik toch nog veel vind) ik zou gwn 250kcals doen ofzow en 1uurtje crosstrainer hebje al gelijk zo'n 600kcals +
 
waarom zou je een groot calorie tekort willen?
Ik zou een klein calorietekort creeren en dan cardio.
Op dezelfde intensiteit trainen zal niet gaan, immers heb je minder voedingsstoffen.

klein kcal tekort + cardio = alsnog groot kcal te kort lol

je hoeft imo ook niet op de zelfde intensiteit te trainen, hoe harder je trained hoe meer kcal voor herstel je maar weer nodig hebt(en als jedie niet hebt, heb je alleen meer spierverlies).
 
te groot kcals tekort= gelijk inboeten in spiermassa ,alertheid de 1e dagen gaat et lukken maar derna word et steeds lastiger dus met voeding max rond de 500kcals tekort maken( wat ik toch nog veel vind) ik zou gwn 250kcals doen ofzow en 1uurtje crosstrainer hebje al gelijk zo'n 600kcals +

gelijk inboeten in spiermassa, nou nou nou, wat een drama.

als je je dieet goed hebt ingesteld valt het allemaal wel mee, je moet niet vergeten dat je met elk dieet spiermassa verliest, als je een groter tekort hebt verlies je misschien wel meer, maar hoef je ook minder lang te cutten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gelijk inboeten in spiermassa, nou nou nou, wat een drama.

als je je dieet goed hebt ingesteld valt het allemaal wel mee, je moet niet vergeten dat je met elk dieet spiermassa verliest, als je een groter tekort hebt verlies je misschien wel meer, maar hoef je ook minder lang te cutten ;)

Yah maar Ik zou gelijk mijn eiwitten opschroeven alsk hem was en carbs klein beetje minderen en gewoon eten na de training dan denk ik dat je niet zoveel kAN verliezen toch?
 
Ok, bedankt voor jullie antwoorden, het is dan toch beter om een kleiner deficit te behouden. Eiwitten schroef ik op en men carbs hou ik laag.
 
hij bedoelt gewoon dat je een groot kcal tekort mag creeren als je je eiwitten hoog houd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klein kcal tekort + cardio = alsnog groot kcal te kort lol

je hoeft imo ook niet op de zelfde intensiteit te trainen, hoe harder je trained hoe meer kcal voor herstel je maar weer nodig hebt(en als jedie niet hebt, heb je alleen meer spierverlies).

jema neen. 30min ervoor whey shake, net ervoor BCAA's.
Net erna BCAA's en 30min later whey shake.
Zo heb je op dat moment een tekort maar niet gedurende de dag of weinig en met eiwitten en goede compounds probeer je dan zoveel mogelijk vast te houden.
 
hij bedoelt gewoon dat je een groot kcal tekort mag creeren als je je eiwitten hoog houd!

Daar geloof ik niet in. Nuja ieder zijn mening maar als het niet voor wedstrijd is zou ik dat niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar geloof ik niet in. Nuja ieder zijn mening maar als het niet voor wedstrijd is zou ik dat niet doen.

hoezo "geloof" je daar niet in, als je 2x zo veel massa verliest dan bij een klein tekort, maar ook 2x zo kort hoeft cutten maakt het toch niet uit.
 
Back
Naar boven