Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

• Topic starter K82
  • Startdatum
  • Reacties 120
  • Weergaven 4K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

• Hier is dan de eerste logging.
    (Toch maar een nieuw bericht)

Lengte: 1m89
    Gewicht: 98.7
    Vet%: fluffy (wordt morgen berekend)
    Buikomtrek: fluffy (...mañana mañana)
    Kcals: 3400 (onderhoud)

Maandag PUB:

Bench:
    5 x 105
    5 x 102.5
    5 x 102.5
    5 x 100
    5 x 100

OHP:
    4 x 6 x 42.5

BOR:
    4 x 6 x 80

Lat Pulldown Hammergrip:
    2 x 10 x 75
    6 x 75-4 x 65

Biceps curls straight bar:
    3 x 8 x 30

Triceps pushdown:
    3 x 10 x 60

Moeizame training, laag powerlevel en ik kon me niet helemaal top focussen.
    Komt goed.

Begin foto's zijn beschikbaar:

Screenshot_20240606_114004_com.huawei.himovie.overseas.jpg

IMG_20240610_095735.jpg

IMG_20240610_095932.jpg

Bijlagen

• IMG_20240610_095735.jpg
      IMG_20240610_095735.jpg
      106,5 KB · Weergaven: 28
    Vanmiddag/vanavond fluffy-meting doen. Heb zin in cutten, ik ben een beetje raar denk ik, wie heeft er nou zin om minder te eten?

Cutten = lager in kcal gaan, onder onderhoud eten.
    Cutten = kracht verliezen in de gym en dit accepteren omdat dit tijdelijk is en voor een goed doel.
    Cutten = "Fak You AssHole Hasta La Vista Baby, No Problemo".
    Cutten = Als een terminator doorstrijden, zelfs zonder benen, door blijven tijgeren over de grond met als enige doel; "Terminate Fat till 11%".

Ik heb zin om een doel te behalen,
    zin om te trainen,
    te strijden,
    discussies te krijgen met buikjes,
    om uiteindelijk mijn blokken op mijn buik te kunnen zien, van boven naar beneden.

Dat is mijn doel. Niks meer en niks minder dan dat.

Cutten = kracht verliezen in de gym en dit accepteren omdat dit tijdelijk is en voor een goed doel.

om uiteindelijk mijn blokken op mijn buik te kunnen zien, van boven naar beneden.

Dat is mijn doel. Niks meer en niks minder dan dat.
    Hoe diep wil je gaan, zoveel kracht zal je toch niet inleveren?

• Like
    Waarderingen: K82
    Misschien was cruise een beter idee geweest en dan cutten. Heb je minder verlies en je wilt toch nog een keer gaan kuren. Nu ik dit schrijf bedenk ik mij dat niet het beste advies is in sommige opzichten 🤓

Als ik lees over cutten en de ervaring van vele cutters dan is licht krachtverlies wel te verwachten, ik ga er niet meteen ook keihard op rekenen maar als ik t merk dan weet ik dat t komt door minder kcals. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel logisch.

Hoe diep ik wil gaan, als in kcals verlagen?

Sowieso tot ik zo droog ben dat al mijn buikspieren duidelijk en hard te zien zijn, dus wel echt tot 10-11% eigenlijk. Dan maar onder de 90kg komen...

Dat gewicht zit wel in mijn hoofd, ik heb snel de neiging om mij dun en klein te voelen, dus als ik bijvoorbeeld onder de 90kg kom hoop ik wel dat ik er gespierd genoeg uitzie en me niet direct dun ga voelen. Beetje lastig om uit te leggen maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel. Komt wel goed. Mijn doel is om uiteindelijk weer massa te bouwen op een goede lean manier.

Maar eerst cutten.

Misschien was cruise een beter idee geweest en dan cutten. Heb je minder verlies en je wilt toch nog een keer gaan kuren. Nu ik dit schrijf bedenk ik mij dat niet het beste advies is in sommige opzichten 🤓

Nee dit moet eerst even echt natty gebeuren vind ik, moet gewoon.

Jij bent nooit meer een maagd! Helaas!!
    Weet ik, maar momenteel toch gevoelsmatig wel weer even bro! En voelt niet verkeerd hoor.

Vanmiddag/vanavond fluffy-meting doen. Heb zin in cutten, ik ben een beetje raar denk ik, wie heeft er nou zin om minder te eten?
    Er zijn hordes aan mensen die daar juist heel erg lekker op gaan. Of dacht je dat iedereen met tegenzin een wedstrijdprep draait?
    Een cut is juist een periode waar je snel veranderingen in je fysiek aanbrengt. Juist logisch dat je daar gemotiveerd door raakt.
    Dat gewicht zit wel in mijn hoofd, ik heb snel de neiging om mij dun en klein te voelen, dus als ik bijvoorbeeld onder de 90kg kom hoop ik wel dat ik er gespierd genoeg uitzie en me niet direct dun ga voelen. Beetje lastig om uit te leggen maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel. Komt wel goed. Mijn doel is om uiteindelijk weer massa te bouwen op een goede lean manier.

Maar eerst cutten.
    Dat gewicht zul je toch uit je hoofd moeten zetten, ben ik bang.
    Realistisch gezien ben je tussen de 20 en 25% vet. Even grof gerekend moet er zo’n 10 tot 15kg vet af om tot 10% bodyfat te komen.
    Dan hebben we het nog niet over glycogeen, maag/darminhoud en vocht wat er ook nog af gaat.
    Houd er maar rekening dat je zeker 15 tot 20 kg lichaamsgewicht gaat verliezen en dus mogelijk zelfs onder de 80 kg gaat zakken.
    Niet dat het boeit, want vet kun je toch niet aanspannen. Gewoon gaan voor die transformatie, reboundfase eventueel met gear in je flikker en je gaat als de brandweer.
    Succes!

• Bicep
    Er zijn hordes aan mensen die daar juist heel erg lekker op gaan. Of dacht je dat iedereen met tegenzin een wedstrijdprep draait?
    Een cut is juist een periode waar je snel veranderingen in je fysiek aanbrengt. Juist logisch dat je daar gemotiveerd door raakt.

Dat gewicht zul je toch uit je hoofd moeten zetten, ben ik bang.
    Realistisch gezien ben je tussen de 20 en 25% vet. Even grof gerekend moet er zo’n 10 tot 15kg vet af om tot 10% bodyfat te komen.
    Dan hebben we het nog niet over glycogeen, maag/darminhoud en vocht wat er ook nog af gaat.
    Houd er maar rekening dat je zeker 15 tot 20 kg lichaamsgewicht gaat verliezen en dus mogelijk zelfs onder de 80 kg gaat zakken.
    Niet dat het boeit, want vet kun je toch niet aanspannen. Gewoon gaan voor die transformatie, reboundfase eventueel met gear in je flikker en je gaat als de brandweer.
    Succes!
    Ja ik ben mij zeer bewust van de transformatie en ik zal dan ook zeker gaan tot waar de 10% verschijnt, of dit nu onder de 90 is of onder de 80 (!!) Gaat goed komen.

Thanks voor je bericht man!

Ja ik ben mij zeer bewust van de transformatie en ik zal dan ook zeker gaan tot waar de 10% verschijnt, of dit nu onder de 90 is of onder de 80 (!!) Gaat goed komen.

Thanks voor je bericht man!
    Om ter eerste naar de 80 dan? :D

• Like
    Om ter eerste naar de 80 dan? :D
    Als dat moet dan doen we dat. Klinkt verschrikkelijk maar ik denk als ik er ben met het resultaat dat ik voor ogen heb dan ik dan wel tevreden kan gaan bouwen.

Wel herkenbaar hoor al weet ik niet of ik officieel cut. Je lichaam en geest uitdagen vind ik wel kicken op basis van minder calorieën nl en vooral als je ziet dat je doel steeds dichter in beeld komt. Maar succes! Gaat je vast lukken 💪

• Heart
    Back
    Naar boven