Fitness Seller

Cut? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik ben een halfjaar bezig met fitness en echt op mijn voeding letten sinds 2 maanden. Ik ben in die tijd van 80 naar 85,5 kg gegaan maar ben daarbij ook wat omhoog gegaan met mijn vetpercentage. Daarom wou ik misschien tussendoor een maandje cutten om daarna tot ongeveer april te gaan bulken en dan weer te gaan cutten, of kan ik beter gewoon nu in een keer door bulken? Ik heb nu zon 4000kcal per dag en mijn macros zijn in de goede verhouding. Ik gebruik als supplementen:
Creatine
Whey
Sports multi & omega 3
 
Als je dik bent wel ja, anders niet.
 
grote kans dat 4000 kcal teveel is, hoeveel kom je aan per week?
 
Ik houd het niet per week bij, ga er eens in de zoveel tijd gewoon opstaan.
Ik voel me wel dikker en voel me er niet echt fijn bij dus is het misschien een idee om op onderhoud te eten en weer te gaan cardio'en(20 tot 30min crosstrainer)
Ik wil namelijk niet spiermassa verliezen maar juist erbij krijgen.
 
Ik houd het niet per week bij, ga er eens in de zoveel tijd gewoon opstaan.
Ik voel me wel dikker en voel me er niet echt fijn bij dus is het misschien een idee om op onderhoud te eten en weer te gaan cardio'en(20 tot 30min crosstrainer)
Ik wil namelijk niet spiermassa verliezen maar juist erbij krijgen.
Als je een bepaalde hoeveelheid eet en je verbranding verhoogt door te gaan cardio'en dan eet je dus niet op onderhoud. Heel licht cutten zorgt er alleen maar voor dat je lang bezig bent met afvallen en een lange periode een stuk minder efficint spieren opbouwt.
 
Wat stel jij dan voor om te doen?
 
Back
Naar boven