MuscleMeat

Cut?

Bezoekers in dit topic

Kat Leenaerts

Novice
Lid geworden
14 jul 2016
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
Hoi iedereen,
Ik heb even een vraag hier.
Ik ben een vrouw van 35j, 58.5kg met 25% vetgehalte (ik kom van 32.9 in december 2015).
Maar... ik vind mezelf nog steeds te "blubber", vooral mijn buik en billen/ bovenbenen.
Nu vraag ik mij af... kan ik beginnen cutten zonder eerst te bulken? Om te bulken ben ik namelijk mentaal totaal nog niet klaar!
Dus, kan ik, door mijn energiebalans negatief te houden (wat ik nu eigenlijk ook altijd doe) en met de juiste macro's, mijn spieren (diek ik denk ik ondertussen wel goed heb opgebouwd) meer zichtbaar maken?
Verder? Wat is een goede Macro verdeling hiervoor? in percentage?
En voor de training... ik doe momenteel 2x per week cardio van 1u, 3X week krachttraining van het hele lichaam, telkens 3 sets van 12 reps. Kan ik hier iets in verbeteren? Ben ik beter met split? En kan ik beter nog cardio toevoegen na mijn krachttraining? bijvoorbeeld een HIIT van ongeer een kwartier?
Mega bedankt voor de input alvast!
-K-
 
Stronglifts 5x5

Geen split als beginner!

Onder behoefte eten is afvallen.

E/k/V is erg persoonlijk.

Meeste zitten rond 40/40/20 denk ik
 
Dus, kan ik, door mijn energiebalans negatief te houden (wat ik nu eigenlijk ook altijd doe) en met de juiste macro's, mijn spieren (diek ik denk ik ondertussen wel goed heb opgebouwd) meer zichtbaar maken?
Verder? Wat is een goede Macro verdeling hiervoor? in percentage?

Spieren zichtbaar maken in een negatieve energiebalans is een kwestie van tijd. Macro's zou ik niet te krampachtig mee om gaan.
Zorg voor voldoende eiwitten (2 a 2,5 gr per kg lichaamggewicht), vetten +/- 1 gr per kg lichaamsgewicht de rest koolhydraten.

Intensiteit van de krachttraining hoog houden.
 
Stronglifts 5x5

Geen split als beginner!

Onder behoefte eten is afvallen.

E/k/V is erg persoonlijk.

Meeste zitten rond 40/40/20 denk ik


geen split als beginner helemaal mee eens,
maar om vervolgens 5x5 te gaan aanraden snap ik niet helemaal.
is ook erg zwaare belasting op je pees en spieren zou herhalingen wat hoger houden,
 
Back
Naar boven