MuscleMeat

CUT

Bezoekers in dit topic

Kippendij

Cool Novice
Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
87
Waardering
41
Lengte
1m93
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Mijn cut results van augustus tot nu!
27.3 kilo afgevallen.
Vetpercentage denk ik nu ongv 14.5%
Ga door tot onder de 10%
inCollage_20190521_231247705.jpg

Ben nu op 2550 aan het cutten.
3 day splitt
Zondag:
DL, sq, military, leg press, leg ext, calf raise, buik
Maandag:
Flat dmbll prss, incl dumbll press, cable fly op verschillende hoeken, single cable fly, dips, pushdown, dat tricep ding met dat touw dat je ze uit elkaar trekt...
Donderdag:
Pullup, single hand pulldown, dl, tbar row small grip, back ext, seated incl dumbell curl, cable bicep met dat touw ding
Buik

Buik training:
Crunches, veel statische oefeningen met weerstands banden, planken zit nu op de 4 minuten. Door slechte transversale buikspieren die ik nu speciale oefeningen om die aan te pakken. Geen idee hoe dat heet maar het werkt echt perfect, geen last van me rug meer.

Dieet wisselt om de 3 weken, post ik later nog wel met compleet jaar verloop qua kcal.

Halverwegen last van allergieen met mijn dieet door opgebouwdr lactose intolerantie en geirriteerde darmen tot gevolg. Dus eet tegenwoordig ook gluten vrij en notenvrij.

1 groot avontuur tot nu toe maar niets is minder waar, ben blij met resultaten.

Maargoed long wat to go!!!!

Tips, mening, alles is welkom
 
Overzicht kcal inname en progressie
Met kcal aan het begin flink lopen stunten door het onzorgvuldig uitzoeken van onderhoudt op een hoog vetpercentage!
Laatste week weer 1 kilo+ afgevallen in 1 week bij een kcal reductie van 100 kcal pd?
Vocht? I dont know
Screenshot_20190521-232641_YAZIO.jpg
Screenshot_20190521-232641_YAZIO.jpg
Screenshot_20190521-232707_YAZIO.jpg


Screenshot_20190521-232736_YAZIO.jpg


Screenshot_20190521-232806_YAZIO.jpg
 
Netjes man!
 
heel goed bezig!
 
Netjes idd, doe je ook aan cardio? Want in december 2018 at je 3400 kcal? Best veel om te cutten, ik bulk op 3400 kcal.
 
27.6 om precies te zijn. Half augustus 110 gewogen, daarna niet getracked en o gezond gedieet.

En ik ben kok dus werk soms wel 13 uur op een dag. Vandaar in de december maanden een hoog aantal KCAL ivbm de verbranding.

De hele dag staan en elke dag ramvol!

Bij elke drukke periode bouw ik mijn kcal weer op om zo tegen het onderhoudt aan te komen en vanuit daar ga ik weer kijken hoeveel kcal er af moeten om rond de 0.4 á 0.5 te verbranden elke week!
 
27.6 om precies te zijn. Half augustus 110 gewogen, daarna niet getracked en o gezond gedieet.

En ik ben kok dus werk soms wel 13 uur op een dag. Vandaar in de december maanden een hoog aantal KCAL ivbm de verbranding.

De hele dag staan en elke dag ramvol!

Bij elke drukke periode bouw ik mijn kcal weer op om zo tegen het onderhoudt aan te komen en vanuit daar ga ik weer kijken hoeveel kcal er af moeten om rond de 0.4 á 0.5 te verbranden elke week!
Dit snap ik helemaal! Ik ben zelf ook kok en de zomermaanden zijn altijd het makkelijkst met cutten omdat je de hele dag bezig bent en toch niet genoeg calorieen naar binnen kan krijgen:roflol:
 
Jaa klote is dat he, denk je goed bezig te zijn. Krijg je van die lekkere vocht schommelingen!
 
Lekker bezig, al duidelijk verschil te zien! Ga zo door!
 
Foto update front

20190527_115502.jpg
 
Kan niet wachten tot ik een beetje massa aan kan zetten, lean boy worden is leuk maar het is wel fijn als je wat extra spiermassa hebt.
 
Goed bezig!
 
Netjes kerel!
 
Vraagje, laatste paar weken heb ik last van gewichts schommelingen, telkens 1.5 kilo tot 0.5 er af. Het lijkt een beetje rusteloos te zijn nu ik lager in kcal ga, elke zondag doe ik een metibg en die varieert zoveel dat ik niet echt een indicatie heb of ik nou afval zonder teveel spierverbranding.

Ook heb ik een tanita weegschaal die mij verteld dat ik op een vetpercentage blijf hangen van 14% en vvm afval ipv vet.. en dan hebben we het over 1 kilo vvm per week.

Spiegel verteld me wel wat anders.

Wat denken jullie? Gewoon vocht fluxuaties?
 
Ja dat is waarschijnlijk gewoon vocht. En daarnaast doe je cutten voor de looks en niet voor de getalletjes, dus is de spiegel sws al veel belangrijker dan de weegschaal. En zo'n tanita weegschaal kan je maar beter uit het raam gooien:rolleyes: Gebakken lucht zijn die dingen
 
Kijk, precies wat ik wilde horen. Thanks vriend! Gaan we lekker door op deze weg!

Eind deze maand post ik even een meting met pictures om de stand van zaken even te showen! Als het goed is weeg ik dan 80 kilo, en ben ik dan halverwegen mijn geschatte eindresultaat!
 
Kleine update, 30 kilo kwijt! Fotos volgen volgende week zondag. Kleine setback gehad (huge motherfucking porti spareribs, patat en een 0.5 liter ben en jerrys) maar alleen nogmaar sneller gegaan vanaf dat punt.

Alleen die vreetkicks waren moeilijk die dagen erna

Screenshot_20190621-093119_YAZIO.jpg
 
Netjes man -30kg, keep going strong.
 
Back
Naar boven