Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Cut

Discussie in 'Voeding' gestart door Gert20, 17 jun 2006.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Gert20

Gert20 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hallo, zou het mogelijk zijn om 1 a 2 kg te verliezen op 2 weken tijd als ik iedere dag voor het onbijt 45 min ga joggen? Ik heb nu wat meer tijd omdat ik niet naar school moet vanwege de examens, en zit maar de hele dag thuis om te leren dus kan nu makkelijk iedere ochtend gaan.

Zou dit mogelijk zijn met niet teveel verlies aan spieren(niet dat het veel is :D ) als ik hierbij nog 3 keer per weer mijn krachttraining doe?
    Omdat mijn vetpercentage nu rond de 8% zit maar ik heb nog alleen vet rond mijn onderbuik :( , bovenbuik is al zo goed als droog ;)

alvast bedankt.

2. daxie

daxie Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    18
    Geslacht:
    Man
    Moet je wel lukken hoor, met goed voedingsschematje erbij.

3. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Oh, dan ga ik het zeker proberen. Heeft er iemand tips ivm voeding.
    Want om eerlijk te zijn heb ik nooit zozeer op mijn aantal caloirien gelet, ik eet gewoon wat de pot schaft thuis :D Ik eet wel schoon, dus geen snoep, chips en allerhande rotzooi. Gewoon dagelijkse kost, maar zou dan echt minder moeten gaan eten of zou het ook nog lukken door normaal te blivjen eten???

4. Jonko

Jonko Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Tuurlijk is dat mogelijk, goed trainen en goed eten. Eventueel wat BCAA's en whey erbij en je gaat als een trein :P

5. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ah dan zal het mij wel lukken denk ik, bedankt voor de snelle reacties.
    Ik ga vanaf morgen dan 2 weken iedere ochtend lopen, en zien wat het resultaat geeft. Ik deed atlijd vetverbranding savonds maar ben nu zowat vastgelopen, raak de laatste kilootjes niet kwijt. Daarom dat ik s'morgens wou gaan proberen omdat ik had gelezen dat het meer effect zou hebben.
    Hopelijk met resultaat :D

Ik ga het wel proberen zonder BCAA enzo want zijn deze niet om de spieren te herstellen? Sorry als ik dom overkom, maar van supplementen ken ik echt niets omdat ik nooit echt heb getraint voor meer massa maar gewoon om een betere vorm te krijgen, was een jaar geleden namelijk vet :)

6. Jonko

Jonko Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    B.C.A.A. gaat spierafbraak door intensieve training tegen en is onmisbaar voor de aanmaak van extra spiermassa. BCAA's zijn van groot belang omdat je lichaam niet in staat is deze aminozuren zelf te produceren. Daarom moet je ze dus via je voeding of supplementen binnenkrijgen. Door gebruik van B.C.A.A. zul je sneller herstellen en sneller in spiermassa toenemen.

7. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ah, goed om te weten. Maar als ik BCAA's inneem, moet ik ze dan innemen op de dagen dat ik train of mag ik ze altijd innemen, dus ook op een dag als ik rust? Of ga ik er dan dik van worden ofzo?

8. Jonko

Jonko Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    zult er niet dik van worden nee :)

gewoon innemen voor/tijdens de training [of in poedervorm gewoon drinken tijdens de training]. Alleen nodig bij training, dus krachttraining of cardio. En dus ook als je bv. een andere intensieve sport gaat doen.

9. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Nu heb ik eigenlijk nog een vraag. Ik heb ook nog een beetje last van vet aan de achterkant van mijn onderrug. Maar nu vroeg ik mij af of dit gewoon genetisch bepaald is ofzo want er zijn mensen met een veel hoger vetpercentage dan ik die dit niet of minder hebben. Of miss lijkt het zo omdat mijn onderste rugspieren niet zo steving zijn, ik weet het niet?
    Wie kan mij hier een antwoord op geven?

10. Mugje

Mugje Under the bar Elite Member

Leuk Bevonden:
    234
    Geslacht:
    Man
    zoek es met de search naar "cutten". Want met "eten wat de pot schaft" kom je niet zover...

11. Smoothmold

Smoothmold Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    6
    Geslacht:
    Man
    met 8% heb je echt bijna geen vet meer. Dus ook niet op je buik ;)

12. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hey, ik had nu iets gelezen ivm vetverbranding op een nuchtere maag.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb gelezen dat je smorgens veel aan spiermassa moet inboeten?
    Maar nu heb ik een vraag, omdat ik nog geen BCAA's of iets heb, wat kan ik dan best voor dat ik ga lopen innemen? Ik ga dit wel maar 2 weken lang doen, dus zou het eigenlijk kwaad kunnen als ik gewoon 2 weken lang ga lopen zonder iets te gebruiken? Maar ik als ik dan iets aan spiermassa inboet, dan is het zo, ik wil gewoon van dat laatste vet af. Maar ga ik dan een trager metabolisme krijgen of iets. Maar ik ga wel direct na die 2 weken een krachttraining beginnen. Ik wil eens een keertje helemaal droog staan en dan pas beginnen met massa aan te maken.

13. louai

louai Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Als ik voor de ontbijt een shake neem of BCAA en dan 50 minuten cardio doe..verlies ik dan wat vetmassa zonder veel verlies van spiermasaa?

14. Gert20

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Vraag het mij ook af of je werkelijk zoveel spiermassa verliest door op nuchtere maag te gaan lopen ofzo

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie