Fitness Seller

Cutcycle: testosterone/trenbolone

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Cutcycle: testosterone/trenbolone/igf-1

Hiephoi, het is zover! Volgende week begin ik met een cutkuur i.c.m. een strak dieet en veel cardio.

Het doel is om eens in mijn leven onder de 10% te komen. Vet verbranden gaat nogal erg klote bij mij.
Vandaar de keuze voor een lange cutkuur om eens maximaal diep te gaan.
Ik ben nu 97kg met een BF van 16-17% bij 1,80 meter.

De kuur:
week 1 t/m 10 test e 600mg EW
week 1 t/m 9 Trenbolone e 400mg EW
week 1 t/m 4 test p 150mg EOD
week 1 t/m 4 trenbolone a 75mg EOD
week 11 + 12 test p 150mg EOD
week 1 t/m 8 T3 tot 100mcg ED (week 3+4 clenbuterol erbij max 100mcg)
week 13 t/m 16 igf 60mcg 3xEW

verder: nolvadex, HCG, taurine, creatine, glutamine, B12, Saw Palmetto, omega`s, glucosamine, vitamines.

Dieet: zigzag methode, refeeds afhankelijk van resultaten. Kan wel plannen maar dat gaat toch nooit volgens plan!:D
Ik hoop zelf dat ik door de trenbolone al strak kom en dat ik dan iets meer kan gaan eten om massa te winnen.
Maar prio is cutten!
 
Laatst bewerkt:
dit zou ik ook wel willen :p

succes :thumbs:
 
tja, dat is morgen ook nog zo als je vandaag niet begint..
 
Veel succes!
 
Veel succes gozer!

Ik sta op de eerste rij :D
 
Ik zit te twijfelen om de igf op 50mcg te zetten en dan in mijn kuur ook 3 weken van de igf te kunnen profiteren.
Dus in week 2 t/m 4 en dan in de nakuur bijvoorbeeld. Iemand met ideën?
 
tja, er zijn zo veel verschillende theorieen over igf, en volgens sommigen daarvan is 50mcg ruim voldoende. Is dus aan jezelf waar je je het best bij voelt, niemand die t je zeker kan zeggen.
 
Succes met je cutkuur!Dat het dit keer wel mag lukken!
 
tja, er zijn zo veel verschillende theorieen over igf, en volgens sommigen daarvan is 50mcg ruim voldoende. Is dus aan jezelf waar je je het best bij voelt, niemand die t je zeker kan zeggen.

Tja, k*t hé...?
 
succes Jwan en gewoon proberen zou ik zeggen dan weet je dat ook weer voor de volgende keer want iedereen reageert anders
 
succes Jwan en gewoon proberen zou ik zeggen dan weet je dat ook weer voor de volgende keer want iedereen reageert anders

ha die jacky! hoe ging de igf bij jou?? op welke dosis zat je?
 
hehehe ik heb deze keer geen igf gebruikt en die ik de vorige keer had was dus geen goede maar ben aan het denken om het ook in de nakuur te gaan gebruiken maar dat is nog niet zeker .
 
Ik begin maandag en heb er zin an!

Maandag begin ik ook het dieet. Per dag 300gram eiwitten en 100gram kh`s. De kh`s neem ik alleen `s ochtends en na de training in de vorm van complexe kh.
Dus uit havermout, rijst, pasta enz.
Refeed doe ik altijd door de week want wil tijdens een refeed tussen twee trainingen in zitten om voeding optimaal te benutten.
Ik begin met om de 3 a 4 dagen een refeed maar afhankelijk van de resultaten zal dit worden bijgespijkerd.
Refeed bestaat uit minimaal 400gram kh`s en 200gram eiwitten.
 
Gaat helemaal goedkomen man..!

Succes !!!
 
Heb 1 vial sust erbij genomen die 1e week ipv test e. Dat moet dus goedkomen met test p en tren a ernaast.
Dubbel genaaid houdt beter :)

Vanaf week 5 komt de T3 pas zodat die in week 12 stopt. Daarna snel de nakuur in met extra kh`s, igf-1 en hyperdrive als metabolisme verhoger.
Week 8 en 9 pak ik T3 icm clen, dat moet goed komen.
1e vier weken van de kuur pak ik ook 2 maal dagelijks een tab Hyperdrive. Die shizzle schijnt best goed te zijn.

Dagelijks een uur cardio.

Als het nou nog niet gaat lukken....
 
hehe ja op die hyperdrive ging ik ook best lekker..

als het nou idd niet lukt.. doe je echt wat verkeerds :p

succes..!
 
gaat goed komen Jwan zeker met zoals je gaat eten ...
 
Back
Naar boven