XXL Nutrition

"#cutforbieber"

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toevallig zit ik ook in de cut4bieber, morgen toch echt weer 400 cals onder me onderhoud voor die jongen..
 
Wat een kansloze generatie, wel ook echt doen dan he, good riddance

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan iemand me dit uitleggen, als je haaks op je arm snijdt is toch efficiënter omdat je dan al je pezen doorsnijdt?
 
NSFW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WTF
 
kan iemand me dit uitleggen, als je haaks op je arm snijdt is toch efficiënter omdat je dan al je pezen doorsnijdt?

Als je langs de lijn van de ader snijdt open je hem helemaal> meer bloeduitstroom> sneller k.o. en dood
 
kan iemand me dit uitleggen, als je haaks op je arm snijdt is toch efficiënter omdat je dan al je pezen doorsnijdt?

Als je het goed doet, kan je zo je slagader volgen (denk ik?)
 
kan iemand me dit uitleggen, als je haaks op je arm snijdt is toch efficiënter omdat je dan al je pezen doorsnijdt?

Het gaat toch om je aders opensnijden en niet je pezen?
 
bulk4bieber ! chocomel !
 
Het gaat toch om je aders opensnijden en niet je pezen?

het gaat om een te kort aan aandacht :D de meeste snijden maar net door de huid heen zoals op die foto hierboven ergens, mietjes zijn het. netzoals hun grote held justin, een super ecto.
 
Dit is wel een goeie actie, ik ben zelfs bereid om die mensen nieuwe scherpe mesjes te sponsoren!
 
I vote for "shoot for Bieber" ...............raisorblade pussie mothafukka's !

Gelijk een gelijke site voor Gordon, Gerard Joling etc etc etc
 
Goede zaak, zijn we gelijk van het achterlijke zooitje af.
 
Mafketels, meen je toch niet dit.
 
Lol...te gek voor woorden dit :p kerel krijgt het ook wat hoog in zn' bol:


Bieber: "Foto's van mij zijn mijn eigendom"

Justin Bieber is het beu dat er foto's lekken van hemzelf terwijl hij met zijn maten rustig zit te blowen. Daarom heeft zijn entourage beslist dat foto's van de zanger automatisch ook eigendom worden van Bieber. Zo is iedereen die een feestje met de 18-jarige zanger bouwt meteen ook verwittigd.
Medewerkers van Bieber zijn het inmiddels gewend op de plekken waar hij fuift - VIP-ruimtes, hotelkamers,...- een bord te zetten waarop staat dat alle foto's die tijdens het feest worden genomen geen eigendom zijn van de fotograaf maar van Bieber zelf.

Dat zou niet het geval geweest zijn toen vorige week in een hotelkamer in Newport Beach foto's werden genomen van Bieber terwijl die een joint aan het roken was.


Slechte vriend
Inmiddels maken mensen uit de omgeving van Bieber zich zorgen om diens vriendschap met rapper Lil Twist. Die was samen met Bieber in de hotelkamer en het was Twist die driftig joints rolde voor Bieber en de andere aanwezigen.

Volgens bronnen bij TMZ zijn Bieber en Twist dikke maatjes geworden en hebben ze al vaker samen een toeter geknald.

Het was ook Twist die op nieuwjaarsdag met de Ferrari van Bieber werd aangehouden wegens overdreven snelheid. Toen een fotograaf daarvan foto's wilde nemen, werd hij aangereden door een andere auto en overleed hij ter plaatse. Eerder die dag hadden Twist en Bieber samen tijd doorgebracht in een hotelkamer van het sjieke Four Seasons Hotel in Beverly Hills.

De entourage van Bieber meent dat Twist een negatieve invloed heeft op hun goudhaantje.

Lol kunnen ze wel mooi zeggen maar als die foto op een openbare plek is gemaakt is het dus mooi eigendom van de fotograaf
 
Inb4 Bieber slaat fotograaf in elkaar.
 
kan iemand me dit uitleggen, als je haaks op je arm snijdt is toch efficiënter omdat je dan al je pezen doorsnijdt?

Als je haaks op je arm snijdt en je raakt in shock door het bloedverlies ga je vanzelf in foetushouding liggen en dan druk je zelf de slagaders/aders dicht daar. Als je in de lengte snijdt kan dit dus niet.
 
rFMhnh.jpg


4chan strikes again
dacht het al :roflol:
 
Zoveel te meer, zoveel te beter
 
sanca cut zijn haar voor bieber heb ik vernomen
 
Owh boy 4chan, ziek
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven