AndroidHealthClinic

Cutkuur advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

forzaboy

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2013
Berichten
73
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hey allemaal,

Ik hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven wat betreft mn volgende kuur. Ik wil graag gaan cutten en t liefst natuurlijk wat kracht bijkomen, misschien zelfs wat spieren maar weet dat dit vrijwel niet te doen is. Zal mn eerste cutkuur worden. Mijn vorige kuren waren:


Dianabol 30/40 Mg 4/5 weken, niet na kunnen kuren ivm ongeval dus heel weinig aan gehad

Test Deca lgd 4033
Begonnen op 250/200/10 daarna opbouwend richting 500/300/10

Hierna volgt een cruise op 125 mg pw. Wat ik in gedachte had was misschien Tren a test e misschien wat Winny( heb ik namelijk al liggen) of provi erlangs. Weet niet of Tren nu al te veel van t goeie is, graag jullie mening. Ook heb ik cardarine liggen wat is zeker ook erbij neem.Wel moet ik erbij vertellen dat ik week 9 van de geplande datum om te kuren ik op vakantie ga, vandaar dat ik Tren a wou pakken tot 1/2 weken voor ik ga zodat het niet te risicovol is om daar wat te gaan drinken. Want ja ik weet dat sommige dit niet begrijpen, maar ik ga maar 1x in t jaar op vakantie en wil daar optimaal van genieten dus zal er vrijwel dagelijks ook alcohol in gaan. Tevens wil ik in een zo goed mogelijke shape daar zijn. Dus misschien mast e vanaf het begin zodat ik daar als ik op low bodyfat sta de mast goed tot zn recht komt. Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met t samenstellen van mn kuur, al het advies is welkom !

Kuur wat ik in gedachte heb zou zijn:

Test e cruise dosis 125mg pw
Tren a week 1 t/m 8 350 mg pw
Mast e week 1 t/m 10 200/400 mg pw
Cardarine week 1 t/m 8 20 mg ed

Optioneel
( winstrol 40/50 mg ed week 1 t/m 4-6)
 
Wat ik nog vergeten was te vertellen is dat ik in mn cruise 3 weken voor de kuur begint, al begin met licht te cutten zodat ik al wat droger sta, verwachting is dat ik dan rond de 14/12% sta maar vind het altijd moeilijk in te schatten.
 
Welke injectiefrequentie ga je aanhouden? Dan doel ik met name op de tren ace. Die wil je niet 1x per week gaan zetten hoop ik?

Hoe lang ga je op vakantie en ga je daarna off?
 
Welke injectiefrequentie ga je aanhouden? Dan doel ik met name op de tren ace. Die wil je niet 1x per week gaan zetten hoop ik?

Hoe lang ga je op vakantie en ga je daarna off?

Tren gaat eod gezet worden dan, ik ga 8 dagen op vakantie. Na de vakantie ga ik verder op trt dose voor een flink aantal weken tot mn bloedwaarden weer redelijk goed zijn.
 
1-9: 125-250 test e EW
1-9: 200 mast e EW
1-7: 100 tren a EOD

Oral lekker weglaten dan
Zoiets zou ik doen
 
Oké thanks, heb je zelf ervaring met een kuur in deze richting toevallig ? Ben namelijk benieuwd hoe t qua kracht etc gaat als je 500 onder maintenance zit met zn kuur. In ieder geval bedankt voor je advies!
 
Ik heb vorig jaar rond juni/julie op test p 175, mast p 262,5 en tren a ook op 262,5mg per week gezeten voor de laatste 5 weken van m'n cut, was tevens m'n eerste maal tren. Kracht was een beetje gedropped naar het einde toe.

500calorieen onder maintenace gaat niet blijven werken na een aantal weken
 
Oké thanks, heb je zelf ervaring met een kuur in deze richting toevallig ? Ben namelijk benieuwd hoe t qua kracht etc gaat als je 500 onder maintenance zit met zn kuur. In ieder geval bedankt voor je advies!
Ik heb zelf geen ervaring met tren. Iedereen reageert er anders op. De een krijgt veel kracht erbij en een ander niet. Je bent even je eigen proefkonijn. Ik denk dat kracht gelijk blijft/licht stijgt met een deficit van 500. Je zult uiteraard sneller op een plateau zitten dan tijdens een bulk.
 
Bedankt allemaal. Heb er over nagedacht en dit gaat t worden, toch maar lange ester:

Test E 1 t/m 9 250 mg pw
Tren E 1 t/m 8 400 mg pw
Winstrol oral week 1 t/m 4 40-50 mg ed
Cardarine week 1 t/m 9 20 mg ed
 
Back
Naar boven