XXL Nutrition

Cutkuur na Bulkkuur

Bezoekers in dit topic

Crypsiz

Cool Novice
Lid geworden
27 sep 2014
Berichten
43
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
90kg
Beste mensen,

Ik ben op dit moment halverwege mn bulkkuur die er als volgt uitziet:
wk 1/4 winstrol 50mg ed
wk 1/12 Test-E 500mg
wk 1/14 Hcg 2 x 500iu pw

Ik zou graag meteen erachteraan willen gaan cutten met gear. Wat raden jullie aan?
Kan hier zelf niet zoveel over terug vinden op het forum.

Is het verstandig om te beginnen meteen na de nakuur? of nakuur laten zitten en cruisen? Voor hoelang? Hoor graag jullie meningen
 
Hoe lang train jij al
 
Je kan zoveel dingen doen en met veel verschillende middelen...

Als het je eerste kuur is zou ik nu gewoon off gaan en binnen een paar maanden opnieuw kuurtje doen, specifiek om te cutten dan.
 
Ligt er beetje aan hoe lang je ON wil zijn en hoeveel tijd je nodig hebt om te cutten.
Als er niet veel vanaf hoeft zou ik je kuur iets langer doortrekken en laatste weken wat gaan cutten.
Anders zou ik 6 weken cruisen en daarna een kuurtje samenstellen om op te cutten.
 
Cruisen en dan een cutkuur doen.
 
Ligt er beetje aan hoe lang je ON wil zijn en hoeveel tijd je nodig hebt om te cutten.
Als er niet veel vanaf hoeft zou ik je kuur iets langer doortrekken en laatste weken wat gaan cutten.
Anders zou ik 6 weken cruisen en daarna een kuurtje samenstellen om op te cutten.

Durf ik nu nog niet te zeggen, maar denk wel 3 a 4 procent minimaal. hoe zou mn kuur er dan uitzien? vanaf week 13 cruissen op 250mg test en wat zou je dan voorstellen?
 
Durf ik nu nog niet te zeggen, maar denk wel 3 a 4 procent minimaal. hoe zou mn kuur er dan uitzien? vanaf week 13 cruissen op 250mg test en wat zou je dan voorstellen?

Dan zou je bijvoorbeeld dit kunnen doen:
1-12 250mg test
1-12 200mg mast
1-10 200mg tren (zou ook op 400mg kunnen maar denk dat 200 voor een eerste cutkuur voldoende is)
 
gebruik je hcg
edit:

ja overheen gelezen ben slaperig. evt hcg doorzetten en test wat verlagen in je cruise
 
gebruik je hcg
edit:

ja overheen gelezen ben slaperig. evt hcg doorzetten en test wat verlagen in je cruise
Hcg mee laten lopen tot einde cutkuur?
 
ga zelf maar eens wat inlezen, stickies staat het precies uitgelegd
Staat inderdaad dat het verstandig is om hcg mee te laten lopen tijdens je kuur, maar aangezien ik er gelijk achteraan een cutkuur wil doen vroeg ik me dat af.
 
Staat inderdaad dat het verstandig is om hcg mee te laten lopen tijdens je kuur, maar aangezien ik er gelijk achteraan een cutkuur wil doen vroeg ik me dat af.
door laten lopen dus zolang je kuurt of cruised. houdt rekening met 1000iu hcg = 125mg test. wanneer je precies moet stoppen met hcg richting nakuur zou ilk nog niet weten, ga voorlopig toch niet of. mijn mankement op dat gebied
 
ja ik snap die ook niet helemaal
 
Lees even hoe HCG precies werkt :)

Sticky - Humaan Choriongonadotrofine (hCG): werking en gebruik.

Als je gewoon het 'standaard' hCG-protocol volgt van in totaal zo'n 1000 IU per week, dan komt dat neer op ongeveer de normale fysiologische aanmaak (50 mg per week puur testosteron, oftewel zo'n 70 mg testosteronenanthaat per week)

Ja ik weet hoe. het is lh mimics. Maar meer HCG gaat niet voor meer testosteron aanmaak zorgen, want ballen kunnen geen gebruik maken van grotere hoeveelheden hcg. En door dat post, zouden sommige zo denken ;)
Ten 2de er zijn onderzoeken die laten zien dat HCG alleen werkt niet goed als vervang therapie ;)
 
Back
Naar boven