MuscleMeat

Cutkuur : Test 250 MG EW / Tren 400 MG EW ' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Top, bedankt!
 
Opmerkingen jongens?

Graag laatste antwoorden voordat ik echt kan beginnen!

- T3 toevoegen op 50-75 MCG ED?

- Aromasin laten meelopen ED of wachten totdat gyno optreed?

- Arifixen laten meelopen EOD?

Dit zijn de laatste vragen.. als ik hier een antwoord op krijg begin ik zsm!

Alvast bedankt jongens.
 
T3 op 50mcg zou voldoende moeten zijn.

Geen Anti-E preventief mee laten lopen imo. Zou het pas doen op het moment dat het nodig is, maar dat is persoonlijke voorkeur. En dan zou ik tevens gewoon voor Nolva kiezen.
 
T3 op 50mcg zou voldoende moeten zijn.

Geen Anti-E preventief mee laten lopen imo. Zou het pas doen op het moment dat het nodig is, maar dat is persoonlijke voorkeur. En dan zou ik tevens gewoon voor Nolva kiezen.


T3 in 1 keer in nemen smorgens of verdelen over de dag?
 
Ik ga dezelfde kuur doen vanaf mei, alleen dan wel met een kickstart winstrol. Ga je een log bijhouden? Wel interessant om alvast in de lezen wat ik kan verwachten mbt bijvoorbeeld de tren.
 
Ik ga dezelfde kuur doen vanaf mei, alleen dan wel met een kickstart winstrol. Ga je een log bijhouden? Wel interessant om alvast in de lezen wat ik kan verwachten mbt bijvoorbeeld de tren.


Ja, er wordt elke dag een log bijgehouden met foto's !
 
In 1x in de ochtend.


Dat is wel wat de meeste doen in BB wereld lijkt het, terwijl schildklier patiënten het op doktersrecept over de dag moeten verdelen.

Vandaar mijn vraag.
 
Opmerkingen jongens?

Graag laatste antwoorden voordat ik echt kan beginnen!

- T3 toevoegen op 50-75 MCG ED?

- Aromasin laten meelopen ED of wachten totdat gyno optreed?

- Arifixen laten meelopen EOD?

Dit zijn de laatste vragen.. als ik hier een antwoord op krijg begin ik zsm!

Alvast bedankt jongens.

Ik heb precies dezelfde kuur alleen over T3 moet ik me nog bedenken, begin ook zondag ermee.
Mij werd nolvadex aangeraden voor de nakuur toen ik over aromasin begon, en heb deze ook achter de hand als er wat zou gebeuren.
 
Jij ook succes! Klopt heb ook gehoord dat mensen veel met nolvadex gyno tegen gaan of als nakuur gebruiken.
Heb voor de zekerheid wel aromasin achter de hand dus we gaan het zien!
 
Jij ook succes! Klopt heb ook gehoord dat mensen veel met nolvadex gyno tegen gaan of als nakuur gebruiken.
Heb voor de zekerheid wel aromasin achter de hand dus we gaan het zien!

Als ik wil heb ik Aromasin binnen 1 week in huis, maar verwacht je echt dat je gyno gaat krijgen ?
Ik ben zelf ecto en ben redelijk droog dus denk dat die kans klein is, het jammere is dat gyno van tren best hardnekkig kan zijn bij sommige mensen..
 
Zou het van te voren halen voor de zekerheid. Je wil niet een week nog moeten wachten, een paar dagen kan maar een week is miss best lang.
 
Back
Naar boven