Fitness Seller

Cutkuur

Bezoekers in dit topic

MmS

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2003
Berichten
804
Waardering
0
Lengte
1m73
Ik ben van plan een kuur te doen tijdens het cutten. Nu zit ik nog met aardig wat vragen en heb het forum al meerdere malen doorgepluisd dus een beetje hulp is niet overbodig. De vorige twee cutperiodes vond ik dat er te veel spieren verdwenen en was ik niet bijzonder tevreden. Ik heb nog niet eerder gekuurd en wil het de eerste keer graag goed doen.

Mijn vetpercentage is momenteel opgelopen tot rond de 15-17%, 82kg 1.73m. Mijn doel is toch wel richting de 8-10%. Ik had deze kuur in gedachten,

wk 1–10: 400 mg Boldenone
wk 6-10: 50 mg winstrol EOD

wk 11: 40 mg nolva ED
wk 12-13: 20mg nolva ED

Dit alles bij een goed diëet die ik dan laat keuren in de voedingssectie ;)

Kan ik bij deze kuur dan ook clen gebruiken, 2 weken op, 2 weken af?

In hoeverre kan ik een daling van het vetpercentage van deze kuur icm clen verwachten?

Moet ik deze kuur dan meteen beginnen bij aanvang van de cutperiode of eerst bijvoorbeeld natuurlijk naar 12% en dan beginnen met de kuur en clen?

Iemand opmerkingen over de kuur en/of verdere informatie heeft icm de clen of andere opmerkingen?

Alvast bedankt :thumbs:
 
test nemen, 500 test E week en 400 mg tren E week met 50 mg proviron per dag, eventueel 25/50 mcg t3 per dag
 
Volgens mij zou je met een Winstrol of Anavar only cutkuurtje al een heel eind komen. Dan heb je ook geen nakuur nodig en dat scheelt je weer geld en eventuele verliezen tijdens de nakuur... Omdat je praat over spierverlies tijdens vorige cutperiodes moet je bij jezelf eens te rade gaan hoe goed je je voeding voor mekaar had. In "burn the fat, feed the muscle" (Ebook) staat veel goed info over cutten... Met een goede voeding zou je je doel ook moeten kunnen halen dus zonder roids.

Clen bij de cutkuur zou wel een leuke aanvulling zijn. Clen werkt tevens ook antikatabool. Krijg je wel trilpootjes van :D

Over die vetdaling en het inzetten van de kuur kan ik je niet echt nuttige suggesties doen. In dat Ebook staat dat 0,5% vetverlies per week realistisch is als je normaal traint. Maar aangezien jij er een spierspaarder bij doet, zou je wel eens meer vet kunnen kwijtraken per week.

@Europeman: niet om je te dissen of zo, maar die suggestie om 10 weken T3 hormoon te doen is niet de beste omdat je daarmee je schildklier helemaal stil legt... Het is normaler om dit hormoon maximaal 6 weken te gebruiken. En verder staat er duidelijk dat dit zijn eerste kuur wordt ! Dus om nou meteen al zo een zware kuur te gaan doen (lijkt eerder op een bulkingkuur) is denk een beetje overdone ;).
 
ik zou ook iets in de richting van capricorn gaan zitten winny/anavar maar eq en winny is ook een goed combo // maar aangezien de eq en het honger gevoel wat je ervan krijgt lijkt me het niet zo verstandig
 
MmS zei:
Ik ben van plan een kuur te doen tijdens het cutten. Nu zit ik nog met aardig wat vragen en heb het forum al meerdere malen doorgepluisd dus een beetje hulp is niet overbodig. De vorige twee cutperiodes vond ik dat er te veel spieren verdwenen en was ik niet bijzonder tevreden. Ik heb nog niet eerder gekuurd en wil het de eerste keer graag goed doen.

Mijn vetpercentage is momenteel opgelopen tot rond de 15-17%, 82kg 1.73m. Mijn doel is toch wel richting de 8-10%. Ik had deze kuur in gedachten,

wk 1–10: 400 mg Boldenone
wk 6-10: 50 mg winstrol EOD

wk 11: 40 mg nolva ED
wk 12-13: 20mg nolva ED

Dit alles bij een goed diëet die ik dan laat keuren in de voedingssectie ;)

Kan ik bij deze kuur dan ook clen gebruiken, 2 weken op, 2 weken af?

In hoeverre kan ik een daling van het vetpercentage van deze kuur icm clen verwachten?

Moet ik deze kuur dan meteen beginnen bij aanvang van de cutperiode of eerst bijvoorbeeld natuurlijk naar 12% en dan beginnen met de kuur en clen?

Iemand opmerkingen over de kuur en/of verdere informatie heeft icm de clen of andere opmerkingen?

Alvast bedankt :thumbs:


Als geld geen probleem is zou ik anavar ook nog toevoegen,dan heb je een hele mooie combi.
Nog even dit vermelden:Ok,dit is een cutkuur,maar je mag inspuiten wat je wilt als je cardio en voeding niet op punt staan,zal je zeker niet voor 100% er alles kunnen uithalen.
In ieder geval,succes met je kuur

Jeof
 
europeman zei:
test nemen, 500 test E week en 400 mg tren E week met 50 mg proviron per dag, eventueel 25/50 mcg t3 per dag

Hij zegt niet eerder gekuurd te hebben en dit is wat jij voorstelt???
 
als eerste kuur om te cutten zonder spierverlies en een harde look te krijgen lijkt me deze een goeie:

week 1-8: primo 350mg
week 1-6: anavar 40mg/dag
 
Vergeet niet dat Bold. cut eigenschappen heeft, maar (helaas voor cutters) ook het transport van voedingsstoffen sterkt verbeterd (meer rode bloedcellen) waardoor je honger alleen maar toeneemt.

Best lastig met cutten. ;)
 
Het blijft lastig om een goede keuze te maken. Ik had mn keuze gemaakt voor EQ en Winstrol en niet meer, omdat twee me genoeg lijken voor een eerste kuur. Primo had ik gelezen dat er veel fake is, tren voor gevorderden of iig niet voor beginners, test wordt niet aangeraden in een cutting cycle of het moet prop zijn. Anavar zou een goede mogelijkheid zijn maar die is redelijk duur vergeleken met wat je ervoor terug krijgt toch?

Geld is niet echt een probleem, maar ik wil wel goed zeker zijn van mn keuze. Doordat ik er ook clen bij wil gebruiken leek ten eerste een eiwitspaarder erbij beter doordat clen vet afbreekt maar ook eiwitten.

Bigcat EQ steroid profile zei:
The use of 50 mg of stanazolol every day, stacked with 300-400 mg per week of boldenone should serve the purpose of retaining gains and gaining increased definition and vascularity while shedding fat very well.

Dit leek me dus een goed idee maar dan zit ik nog idd met die versterkte honger..Is daar niets anders voor dat dat weer vermindert?

De winstrol in week 6-10 dan 50mg EOD of ED?

en dan zit ik nog met het inzetten van de kuur op welk vetpercentage? Meteen in het begin of bijvoorbeeld op 14% ???
 
Beast N°1 zei:
als eerste kuur om te cutten zonder spierverlies en een harde look te krijgen lijkt me deze een goeie:

week 1-8: primo 350mg
week 1-6: anavar 40mg/dag

liggen klote met halve ml's heeft geen zin. aangezien dit zijn eerste kuur is volstaat 300mg primo ew prima. ;)
 
Suat zei:
liggen klote met halve ml's heeft geen zin. aangezien dit zijn eerste kuur is volstaat 300mg primo ew prima. ;)
mwaa ligt eraan hoe je bekijkt...als je bv op maandag, zaterdag en dan bv woensdag (de week erop) injecteerd dan hoef je nie met 1/2 millilters te klungele...

Als je AS wilt gebruiken om spierverlies tegen te gaan dan kan je veel beter bv test of test/deca nemen...het hangt uiteindelijk allemaal van dieet/cardio af....je weet dan zeker dat er zo goed als geen spierverlies optreed itt bv primo...
Je zou dan eventueel in laatste 4 weken winny kunnen nemen voor de "ripped" eigenschappen die het heeft...
greetz
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven