MuscleMeat

cutkuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
ik wil deze zomer een cutkurtje inplannen, dat goedkoop is en ter ondersteuning dient bij het dieet.

Ik plan al zeker T3 in.

dus ik dacht
- test + t3 (6weken prop 100mg eod of 10-12weken test ent 500mg)
- var only + t3 (200tabs, 40mg ED = 50dagen)
- winny only + t3 (200tabs, 50mg ED = 40dagen)
- mast ent only +t3 (400mg EW, 10weken)

op de test na hoef je geen nakuur dacht ik

test prop 100mg + tren ace 75mg + T3 eod, klinkt ook leuk maar dan moet ik nog femera inkopen, nolva, eventueel hcg. Wordt me te duur op het moment op een klein cutkuurtje te doen.

Wat zouden jullie doen?
 
Bij winny en var only zou ik nog steeds een lichte nakuur doen.. Bijv 3 weken 30mg nolvadex per dag..


Ik zou voor de voolgende optie gaan:
week 1 t/m 8 test e 500mg pw.. Ben je maar twee flesjes kwijt
T3 vanaf week 2 t/m 7.. Oplopen tot 100mcg.. Ben je maar 100pillen kwijt
en nakuur..

je zou ook een frontload kunnen doen...
maar ik ken je kuur geschiedenis niet maar waarschijnljik is test 250 al voldoende..
----

Winny zou ik zowiezo niet doen..
Anavar only is al minder slecht voor je gezond heid maar orals beter niet lijkt mij..

Test e is gewoon het makkelijkst, 1x pw prikken en klaar is kees ipv iedere dag die k*t pilletjes
 
8 week is wat te kort voor test E
Zelf zou ik 250-500 test E doen voor 10-12 weekjes
Mischien zamen stakken met primo of mast
 
8 week is wat te kort voor test E

Is ****ing bullshit.. Hij wil toch cutten hoeft toch niet te bulken.. Gaat hier om spierbehoud.. btw Ken genoeg gasten die bulken met 8 weken test e only en goede resultaten behalen..
Hij begint in week 2 met ze t3 en dat bouwd hij neem ik aan op nou dan heb je echt geen spierverlies.. anders zet hij in week 1 vijf ml test (liever 1320 mg ofzo uit me hoofd) als frontload..

daarbij geeft hij aan niet teveel geld kwijt te willen.. Stacken met primo of mast dat kost het wel weer aardig wat.. Primo is 100mg per ml zo uit me hoofd en minimaal 4ml per week zetten. Nou da doe je twee en halve week met je flesje ...
 
Ieder zijn ding ik vind het te kort neem dan test prop en geen test E
+1

Edit
ik ga cutten op 500 mg test E voor 12 week en ook 500 mg primo voor 12 week.
Ik wil dan ook nog wat massa pakken
 
Ieder zijn ding ik vind het te kort neem dan test prop en geen test E
+1

Waarom zou je test p nemen?
Stel je neemt het omdat het eerder werkt neem dan frontload test e..
Stel je neemt het ivm vocht gebeuren, als je cut op test e heb je daar naar mijn weten geen last van...
Test e is goedkoper want je hebt minder vials nodig...
en is minder prikken...

Maar goed ieder zijn voorkeur en dit zijn dus mijn reden waarom..
 
Om ook nog wat te mekren voor een kleine 8 week mischien ? Lijkt me vrij logies.
En anders gewoon tes E voor 10-12 week. Ik wil ook nog massa pakken als dat kan.
 
Om ook nog wat te mekren voor een kleine 8 week mischien ? Lijkt me vrij logies.
En anders gewoon tes E voor 10-12 week. Ik wil ook nog massa pakken als dat kan.


JIJ wil ook nog massa pakken, prima dan begrijp ik het...

De TS opent een topic over wat hij graag wil en daarbij wil hij advies..
Hij geeft aan een cutkuur te willen doen ter ondersteuning van het dieet en de kosten te laag te houden.. Ik vat dit op als dat hij spierbehoud wil hebben en aangezien die de kosten laag wil houden hoeft hij niet langer door te gaan dan wat nodig is.. Als je wil gaan knallen kan je naar mijn idee beter gewoon wat meer uitgeven.. Maar goed laat de TS ook maar is wat horen wat hij precies wil...
 
Oke 250mg test E voor minimaal 10 week waarom 10 week omdat een goede cut ook minimaal 10 week duurt.
 
Ieder zijn ding ik vind het te kort neem dan test prop en geen test E
+1

Edit
ik ga cutten op 500 mg test E voor 12 week en ook 500 mg primo voor 12 week.
Ik wil dan ook nog wat massa pakken


Heb dat kuurtje gehad met primo 400 en anavar 40 de eerste weken.. maar dan voor schone massa.. was wel relaxt alleen zieke haaruitval van die primo..

Maar mijn mening is.. Het is cutten of bulken.. Tijdens het cutten spiermassa aankomen is altijd relaxt.. Maar goed iedereen ze ding succes..
 
Oke 250mg test E voor minimaal 10 week waarom 10 week omdat een goede cut ook minimaal 10 week duurt.

Dat is ook wel een goede optie.. Net twee vials nodig dan..
Echter ben wel benieuwd welk vet % de TS heeft en wat ze doel is..
Bedoel t3 met een goed dieet + cardio kan echt wonderen doen. Dus afhankelijk van ze vet% en wat zijn doel is kunnen we denk beter de duur bepalen.. wie weet staat hij wel op bf 20 en wil die na de 6...

Dus TS welk vet% heb je en waar wil je eindigen..
 
Oke 250mg test E voor minimaal 10 week waarom 10 week omdat een goede cut ook minimaal 10 week duurt.


Jongen... Je kan zelfs in 6 weken genoeg cutten hoor!

Ik zou ook gewoon lekker voor 500test gaan 8weken.. Of maak dan gewoon je flesje leeg.. Kom je vast wel tot ruim 9weken.. Zit altijd wat minder in...
 
Jongen... Je kan zelfs in 6 weken genoeg cutten hoor!

Ik zou ook gewoon lekker voor 500test gaan 8weken.. Of maak dan gewoon je flesje leeg.. Kom je vast wel tot ruim 9weken.. Zit altijd wat minder in...

Zou mischien kunnen jah 500 cals onder onderhoud en 5 keer per week minimaal cardio.
Ik doe hetliever wat rustiger aan;).
Mij lukt het iig niet binnen 6 weken imo
 
Zou mischien kunnen jah 500 cals onder onderhoud en 5 keer per week minimaal cardio.
Ik doe hetliever wat rustiger aan;).
Mij lukt het iig niet binnen 6 weken imo

Per week kan je max 1 kilo vet afvallen zonder spierverlies dus reken maar uit wat je kan doen in zes weken..
Anabolen is geen snoepgoed dus als ik het gebruik probeer ik het maximale eruit te halen, al is het cutten of bulken.. Ik ga niet langer on zijn dan nodig (dan kan je ook weer eerder beginne hehe).,
 
Ik vind het knap als iemand van 15 % naar 8 % kan cutten in 6-8 week.
Het lukte mij iig niet 500cals onderonderhoud en 5 dagen cardio per week.
En alles wasop en top Ik cutwat dat betreft niet meer extreem maar in meerdere keren en zorgen
dat ik geen vet of zeer weinig aan kom tjdens het clean bulken
 
Ik vind het knap als iemand van 15 % naar 8 % kan cutten in 6-8 week.
Het lukte mij iig niet 500cals onderonderhoud en 5 dagen cardio per week.
En alles wasop en top Ik cutwat dat betreft niet meer extreem maar in meerdere keren en zorgen
dat ik geen vet of zeer weinig aan kom tjdens het clean bulken

stel je hebt imand van vvm 80 kg.. 15% dus 94kg zwaar...
Na cutten heeft hij een vvm van 80kg.. 8% dus 86kg zwaar..
Is 8 kilo vet eraf... Oke zes weken is erg kort.. Maar acht weken moet dat wel lukken, begint daarvoor al min twee weken naturel..
Maar beste is ook al twee tot vier weken voor het cutten met middelen als naturel beginnen, ikzelf bouw rustig af met het eten... Daarna beginnen met de middelen etc.. dan hoef je echt niet zolang on te zijn hoor
 
Mijn cutkuurtje is voorlopig ook 8weken

Test-E & Tren-E + T3

icm goed dieet & veel cardio, kan het niet mislopen!

Ik zou voor de Test-E gaan Alien.

Als je nog twijfelt, weeg effe de voor en nadelen van de spullen tegen elkaar op ofzow..
 
ik wil kort en krachtig cutten in juni/juli
aas zuiver als ondersteuning met de T3
ik heb net 1ste kuurtje achter de rug met test ent+prop only
ik ga niet onder de 500mg test (maar aangezien mijn eerste test only was, wil ik dit niet terug zo snel terug inplannen)
Doel: reken niet in precenten
Ik wil graag een cutkuurtje waar geen nakuur nodig is, ik zie het nuttig om een only te doen, wkestie van zien welke aas goed gaat voor mij. Daarom var of winny only.
 
6-8 weekjes var of winny only 50mg pd
 
ik denk dat de winny+t3 wordt, var+t3 lees ik hier gyno probs (dareal geloof ik)

enkel kom ik dan in een oral only situatie hé :p
 
Back
Naar boven